וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם שנוקז ממנו הצבע

רעות ענבר

8.9.2011 / 12:22

מקבץ הטמבלרים הנוכחי, אותם אתרים חסרי מילים ועתירים בתמונות, מוכיח כי אפשר להיות יצרתיים מאוד גם כשמשתמשים רק בשחור ולבן

עם כל החיבה לצבעים ופרחים, נראה שהקיץ קיבלו צרכני האופנה מנת יתר של כל צבעי הקשת. אפשר להודות - טרנד הקולור בלוקס יצא לכולם מאף, ובשיתוף עם הדפסי פרחים שהפכו כל חובבת אוברולים לעטוית פיג'מה מתקופת הצנע, נוצר צמא למשהו נקי יותר ומתון יותר, לפחות מבחינת הגוונים, מה עוד שגם כך בכל חורף כמעט פלטת הצבעים מתקרבת לקטבי המונוכרום.

וכך, נראה שלא נס ליחו של השילוב הקלאסי כל כך בין שחור ולבן. כנראה שכמו שקיעה, יש קלישאות שלא נשחקות. עם כניסת ספטמבר הגיע הזמן להביא את הסתיו, על כן מוגשים בזאת ארבעה טמבלרים על טהרת שני הצבעים הקיצוניים:

יש לך את זה בשחור?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הטמבלר http://doesitcomeinblack.tumblr.com/מערכת וואלה!, צילום מסך

http://doesitcomeinblack.tumblr.com

האג'נדה שמקדם הטמבלר המהמם הזה היא שכל דבר בעולם צריך להגיע בגון שחור מט, והתמונות שמופיעות מדי עדכון מהוות חיזוק לא רע בכלל לטיעון הזה. ניתן למצוא פה נעליים ואביזרים שווים במיוחד לצד בגדי ים קלאסיים ומניקור מקורי, אבל גם מיצגים ופסלים, הפקות עיצוב פנים עוצרות נשימה, רהיטים ואיורים. קצת אירוני שהממשק עצמו לבן, אבל אי אפשר לקבל הכול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

לבן על לבן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הטמבלר http://ugly-mouth.tumblr.com/מערכת וואלה!, צילום מסך

http://ugly-mouth.tumblr.com

בטמבלר הזה יש בעיקר- אם כי לא רק- פריטים בגוני השמנת והשמפניה, מהלבשה תחתונה מתחרה ענוגה ועד כריות עטופות בפאייטים זהובים. ישנה שימת דגש על אפשרויות לא שגרתיות לפריטים יום יומיים - למשל משקפי שמש לבנים או טבעות עשויות זכוכית שקופה. בנוסף יש פה מגוון של רהיטים מקוריים ומדהימים לצד הפקות אופנה מונוכרומטיות, וגם נגיעות צבע של ג'ינסים או מגפיים שחורים ושמלות. כל דימוי ודימוי כאן אפשר היה להגדיל ולתלות על הקיר בדירה מתוחכמת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הטמבלר http://ugly-mouth.tumblr.com/מערכת וואלה!, צילום מסך

פילם נואר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הטמבלר http://black-and-white-fashion-world.tumblr.com/מערכת וואלה!, צילום מסך

http://black-and-white-fashion-world.tumblr.com

יש משהו בצילומי שחור-לבן שהופך אותם לאלגנטיים מכולם. בטמבלר הזה יש רק דוגמניות לבנות, בהפקות יפהפיות ונטולות צבע. למרות המונוכרום יש הרבה ורסטיליות באווירה של ההפקות השונות, ויפה לראות שאין מניעה לעשות דברים שונים בגוון אחד. היופי והקסם כל כך כובשים עד שהטמבלר עלול לגרור את המדפדפים לפנזטיות המתרחשות בעולם שהצבע נוקז ממנו.

וכל הג'אז הזה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הטמבלר http://blackfashion.tumblr.com/מערכת וואלה!, צילום מסך

http://blackfashion.tumblr.com

טמבלר אופנת רחוב בו מככבים אך ורק אפרו- אמריקאים שמוכיח ללא עוררין (וללא פוליטיקלי קורקט) שלשחורים פשוט יש את זה. משהו בלתי ניתן לחיקוי ושחזור, שקשור לביגוד ולאבזור אבל לא פחות גם לאווירה. מסתבר שלא מעט לבנים עוברים את פאזת ה"למה אני לא שחור/ה". מעבר להזדהות וסימפטיה, הדבר היחיד שנותר להציע למוכי הגורל הוא דפדוף מאסיבי בקישור הנ"ל.

  • עוד באותו נושא:
  • טמבלר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully