וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון וו נוחת בישראל

רוויטל מדר

13.9.2011 / 14:58

עיצוביו של המעצב המוכשר, שהציג בסופ"ש האחרון את קולקציית קיץ 2012 בניו יורק, מגיעים לישראל. המחיר? 13 אלף שקלים חדשים

רויטרס

אחד המרוויחים העיקריים מבחירותיה האופנתיות של הגברת הראשונה מישל אובמה הוא המעצב ג'ייסון וו, שבשמלתו נכחה אובמה בעת ההשבעה של בן זוגה. וו, מעצב צעיר בן 29, שהקולקציה הראשונה בעיצובו נחשפה רק בשנת 2006, הפך בן יום לשם שמוכר להרבה יותר מקובץ אנשי אופנה.

בסוף השבוע האחרון הציג המעצב את הקולקציה שלו לקיץ 2012, במסגרת שבוע האופנה בניו יורק. גם בסיבוב הזה, אפשר לראות בברור את השפעות האופנה האירופאית על כתב היד שלו, שהוא מהודר ואלגנטי ביחס למעצבי אופנה אמריקאים בני גילו. עם זאת, וו החליט לפשט את הדברים ולהציע מערכות לבוש נינוחות יותר ומחייבות פחות, כמו מכנסיים קצרים ומחוייטים, שמלות קיץ נקיות או חולצות מכופתרות שקפקפות בצבע לימון ליים.

כהוכחה להצלחתו הגוברת, בגדיו של וו נעשים זמינים במקומות רבים וגם בישראל. לאחרונה נחתו עיצוביו בכיכר המדינה בתל אביב. מי שאמון על הבאתו ארצה הוא בוטיק אניגמה, שבו וו יוצג לצידם של שמות מוכרים יותר, כמו אלכסנדר מקווין, כריסטיאן דיור ומוסקינו.

עונת חורף 2012 של וו היא הקולקציה הראשונה שמגיע ארצה וממתינה כבר בחנויות. סקירתה מגלה כי היא מתאפיין בפנייה רחבה ובולטת למלתחה הגברית ובמרכזה החולצה המכופתרת אשר מופיעה בגוונים שונים, החל מהלבן הקלאסי, עבור בהדפסים יותר רכים, וכלה בשיפון שקוף. לצד אלו, ניתן למצוא ז'קטים רבים, כמו גם מעילים באורך טוקסידו. לשני אלה, הוסיף וו קריצה בצורתה של תחרה שמלווה את השרוולים, המוסיפה לקשיחות שמקורה בקווים הישרים, תיבול קל של רומנטיות דרמטית.

שינוי בהלך הרוח הציג וו עם התקדמותה של הקולקציה, שאט אט עשתה את המעבר מהיומיומי המטופל, לעבר הערב המתוחכם והצעיר. במובן הזה, למי שתוכל להרשות זאת לעצמה, וו מציע טייקים מעניינים על גזרת שמלות הערב, עם נפח הומוריסטי, ושילובי נוצות וצבעים שהופכים את כל הסיפור המהוגן הזה לפחות מוכר.

גילו הצעיר של וו מבטיח עוד התפתחויות שונות בעיצוביו, אך קשה להאמין שהוא היה מצליח לעשות לעצמו שם עולמי אילולא היה אחד מהמעצבים האהובים על הגברת אובמה. לצד עמיתיו הניו-יורקים, שמהווים חלק מהבירה הפחות מעניינת של עולם האופנה, וו מביא עמו דבר מה אחר, אך לא אחר מידי. הקולקציות שלו בולטות בדגש שהן שמות על הפרטים הקטנים, עת הוא מייצר פיתוחי טקסטיל מעניינים, והופך את הקלאסי לקצת פחות מובן מאליו. אך למרות כל אלה, קשה לומר שהוא מציג קולקציות מאתגרות. ובמובן הזה, ניתן להניח שהוא יתחבב על הקהל של כיכר המדינה.

טווח מחירים: 1,500 – 13,000 שקלים.

להשיג בבוטיק אניגמה, ה' באייר 34, תל אביב.

(וידאו: קולקציית קיץ 2012; רויטרס)
(צילום: קולקציית חורף 2012; יח"צ)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקולקציה שנמכרת כעת בישראל - חורף 2012/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חורף 2012/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חורף 2012/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ייסון וו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully