וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השועלה הגזעית: החנות הכי מגניבה ברשת

טל דרורי

20.9.2011 / 8:11

מדור חולצת רשת מוצא אהבה גדולה באתר אופנה של שתי חברות מלוס אנג'לס, שמאמינות בשלוש מילות קסם - פאן, פאן, פאן

שם: wild fox couture

לוקיישן: http://www.wildfoxcouture.com

ז'אנר: לייבל הלבשת נשים מלא פאנק, גרוב, וסקסיות תוצרת אמריקה, ארץ האפשרויות האופנתיות הבלתי מוגבלות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרמה ופאן - ווילד פוקס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריילר: הלייבל הוא המפעל היצירתי של שתי מעצבות צעירות והחברות הכי טובות אמילי פאולשטיך וקימברלי גורדון, וברוח החברות הוא גם חורט על דגלו אהבה וכיף. נשמע בסיסי אולי, אבל הקולקציות האולטרה צבעוניות שלהן הם הוכחה מוחצת שלפעמים לא צריך להתחכם ועדיף פשוט לעשות חיים. השתיים סבורות שעולם האופנה לוקח עצמו ברצינות רבה מידי והן לקחו על עצמם את המשימה להביא משב רוח קליל לתעשייה.

את מקורות ההשראה שלהן הן לוקחות ממסיבות שינה, פיות, חלומות והחברות שלהן. השתיים, שנראות כמו חלום קליפורני, חברו למוזיקאי הלא כל כך ידוע ג'ימי סומרס ויחד איתו הקימו את הלייבל בלוס אנג'לס ב-2007. מהסטודיו שטוף השמש שלהם הן לובשות את הלב שלהן על השרוול בתרגום מילולי, ומפיצות אהבה דרך הבגדים שלהן. בין כל הכיופים הן גם הצליחו למתג את עצמן כלייבל מעצבים נחשק עם תפוצה גלובלית בחנויות מהסוג היוקרתי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להיט בראש - וילד פוקס קוטור/מערכת וואלה!, צילום מסך

בגדול, הבגדים מכוונים לבחורות צעירות בגיל או בנשמה עם אהבה לרוק שיק מהסוג הוורדרד. הבדים רכים ולא נצמדים לגוף, הפרינטים מובהקים והצבעים בוהקים (לחובבי האנדרסטייטמנט זה כנראה לא הלייבל הנכון). גם אגב לנמתחי התקציב. הבגדים לא זולים בכלל עם עיצובים בסיסיים באזור ה-60 דולר ועד פריטים מורכבים יותר שיעלו לכם באיזור ה- 300 דולרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים: ההפקות הממוקצעות והסופר יצירתיות, הסטיילינג המופרע והדוגמניות ההורסות, הופכים את אזור הקולקציות באתר למרכז הכובד ופוטנציאל שיטוט מתמשך.
אביב 2011 למשל הוא טייק עכשווי על הגלאם הבארוקי הצרפתי עם קריצה למארי אנטואנט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקולקצייה האחרונה, לסתיו 2011, נזרקת למקום אחר לגמרי, ומביאה פיסות בהשראת הסבנטיז האמריקאי (והיא אף מכונה 'כמעט מפורסמים' על שם הסרט המתאר את סצנת הלהקות של התקופה) עם מכנסיים מתרחבות והרבה פרנזים. למי שלא מסתפק בצילומי סטילס, באיזור הווידאו של האתר אפשר למצוא קליפים קצרצרים מהצילומים של הפקות כל הקולקציות האחרונות.

האתר הוא גם חנות מקוונת המוכרת פריטים מהקולקציות האחרונות עם נוכחות חזקה לטריקו ומבחר אינסופי של טי שירטים עם הדפסים רוויים במסרים אוהבים.


יונת דואר: אין לישראל אבל אפשר למצוא במקומות אחרים ברשת, למשל asos.com. בנוסף האתר מציג רשימה של כל החנויות הלא וירטואליות בהן אפשר למצוא את הבגדים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully