וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטוריה בקהאם והאקססורי המושלם: התינוקת החדשה

24.9.2011 / 10:50

האם התינוקת החדשה של משפחת בקהאם מתגלה כאקססורי החדש של ויקטוריה, יותר מכל תיק מהמם או נעליים הורסות, ומה עומד מאחורי הצהרת האופנה הייחודית הזו

ויקטוריה בקהאם מגיעה לתצוגת פראדה בשבוע האופנה של ניו יורק מחזיקה את בתה התינוקת הארפר, 11 ספטמבר 2011. James Devaney, GettyImages
ויקטוריה בקהאם מגיעה לתצוגת פראדה בשבוע שעבר בניו יורק/GettyImages, James Devaney

ויקטוריה בקהאם, אייקון פופ משנות ה-90, אשת כדורגלן ומעצבת אופנה שאפתנית, מודעת לכוחם של צילומי פפראצי. בשבוע שעבר, בעת שהותה בניו יורק לרגל שבוע האופנה שנערך בעיר, דאגה בקהאם לקחה לכל מקום אליו הלכה, את בתה החדשה הארפר סבן. למרות שמדובר בתינוקת בת חודשיים ולא בילדה גדולה העשויה ליהנות מזמן איכות עם אמא, החליטה בקהאם לא להשאיר אותה בהשגחת מטפלות והקפידה להיראות איתה במסעות שופינג או פרזנטציות אופנה.

התינוקת בזרועות אימה המתאמצת להיראות כמגוננת, אך נראית בעיקר מסוגננת, עשויה להיות הצהרת אופנה שכל צלם יתקשה להישאר אדיש מולה, וזה בדיוק מה שהופך אותה לאקססורי המושלם. מה ויקטוריה מבקשת לומר באמצעות האקססורי החמוד שלה? ככל הנראה, את הדברים האלו:

ויקטוריה בקהאם יוצאת ממלון במנהטן מחזיקה את בתה התינוקת הארפר, 15 ספטמבר 2011. James Devaney, GettyImages
מוכנה לקראת הצלמים. ויקטוריה בקהאם והתינוקת/GettyImages, James Devaney

הצליח לי! אחרי שלושה בנים נולדה לי בת. עכשיו יש לי את המשפחה המושלמת. בעל הורס וארבעה ילדים מקסימים, כולל ילדה מתוקה. יש יורשת לכל התיקים והנעליים היקרים שלי. חכו קצת ואני אלביש אותה כמו בובה קטנה וממש לא כמו הילדה של בראד ואנג'לינה. אתם עוד תריבו מי יצלם אותה קודם, אז כדי שלא תשכחו שהיא שלי והיא פה, אני תולה אותה על הכתף, כמו תיק, לכל מקום אליו אני הולכת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ויקטוריה בקהאם ובנה ברוקלין, לוס אנג'לס מאי 2011. Matt Sayles, AP
הצליח לי אחרי 3 בנים. ויקטוריה בקהאם ובנה ברוקלין, לוס אנג'לס מאי 2011/AP, Matt Sayles

מה בדיוק אמרו עלי לאחר הלידה? שרופא אסר עלי ללכת עם עקבים גבוהים או להחזיק את התינוקת כי יש לי פריצת דיסק? אז הכל בסדר ואין לי שום פריצת דיסק. טוב, אולי קצת, אבל אין לי שום בעיה להרים את התינוקת בקלות או ללכת עם העקבים הרגילים שלי. זה בדיוק מה שקורה כאן ועכשיו. אבל ברגע שאצא מטווח עדשות הצלמים, המטפלות ייקחו את התינוקת ואני אעבור לכפכפי אצבע. אבל אתם לא אמורים לדעת את זה.

ויקטוריה בקהאם בחתונת הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, 29 אפריל 2011. GettyImages
עקבים גם בהריון. ויקטוריה בקהאם בחתונת הנסיך וויליאם וקייט מידלטון/GettyImages

כשאני מסתובבת בשבוע האופנה בניו יורק, הנקודה החשובה היא השמלה מקולקציית אביב 2012 שלי, שאני לובשת. התינוקת פחות. אבל ברור לי שתמונה עם התינוקת שווה פי כמה מתמונה שלי בלעדיה, אז על מנת לנצל את ההתעניינות, לבשתי שמלה.

שימו לב כמה רזיתי רק חודשיים אחרי הלידה. ואני מדגישה שעברו רק חודשיים. אני בטוחה שאתם זוכרים אותי הריונית וממש לא חתיכה בחתונה המלכותית של וויליאם וקייט, אבל חזרתי לעצמי ואני רזה לא פחות מכל דוגמנית ממוצעת. מי שעוסקת באופנה ברצינות כמוני, לא יכולה לא להיות דקה.

אני מנהלת חיי חוג סילון נוצצים. אני משתכנת במלון הכי יקר פה, נוסעת ברכב שרד, אוכלת במסעדות הכי טובות וגם עושה קניות בחנויות מותגי על. את כל זה דאגתי שתצלמו וזה היה די קל – פשוט לקחתי אתי לכל מקום את התינוקת כי ידעתי שזה מה שיגרום לכם לרוץ אחרי לכל מקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully