וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השפריץ לפני החג: הבשמים החדשים בשוק

שירלי אכסלרוד

22.9.2011 / 8:22

מדור קוסמטיקה קלה מקריב את אפו העדין ויוצא למשימת ראש השנה - בדיקת הבשמים החדשים. כמה חבל שהוא היה צריך להיתקל בבושם הקטסטרופלי של ריהאנה

לא ברור איך הפכה תקופת החגים לאורגיה המונית של רכישת בשמים, כאילו שהייאוש יהיה יותר נוח אם נטביע אותו בתו עליון של פאצ'ולי ותו אמצעי של אשכולית, פרזיה ופרחי שדה. מתי, מתי יציעו הפארמים את המתנה הנחוצה באמת - כרטיס טיסה בכיוון אחד?

"התפוח המוצלח ביותר", פסקה בוגרת האקדמיה למדעי המהדורות המוגבלות של דונה קארן. שלא כאחיו לסדרה, הלעתים פרחוניים ודומיננטיים מדי, מדובר בבושם חמדמד, חם, נקי ומאוד מאוד נעים. אולי הוא לא יגרום לאנשים ברחוב לסובב אחריכן את הראש, אבל ילווה אתכן בנאמנות מבוקר עד ערב. הבקבוק, כתמיד, עגלגל ותפוחי, והפעם – מוזהב.

DKNY Golden Delicious, מחיר: 390 שקלים ל-50 מ"ל; 560 שקלים ל- 100 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
DKNY Golden Delicious, מחיר: 390 שקלים ל-50 מ"ל; 560 שקלים ל- 100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד ניחוח שמתאים לביישניות הוא החדש של ל'אוקיסטן, שמבוסס על פרח האדמונית. הריח פרחוני ועדין מאוד, על גבול הצנוע, שלא לומר מינימליסטי ומתאדה. כזה שיכול להתאים לנערות ענוגות שזה להן הבושם הראשון, כלומר – יופי של מתנה לאחיינית. וגם אם הוא לא מתוחכם במיוחד, הוא לפחות לא יהרוג אף אחד שיתקע איתך במעלית.

ל'אוקסיטן, Pivoine Flora מחיר: 259 שקלים ל-50 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ל'אוקסיטן, Pivoine Flora מחיר: 259 שקלים ל-50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובחלומי, נרסיסו רודריגז וסופיה ורגרה מתבשמים זה בזה, מורידים מרגריטות, ומתפלשים יחד על החוף הלבן. כי הרודריגז החדש הוא הבושם הנכון לבחורות מהסוג של ורגרה. כלומר, כאלה שמצויידות במה שצריך כדי להיות ראויות לבושם בבקבוק ורוד פוקסיה עז, עם נוכחות פוקסיה וריח פוקסיה, מתוק נשי ונועז, ועם אג'נדה שאי אפשר להתעלם ממנה.

נרסיסו רודריגז FOR HER IN COLOR, מחיר: 485 שקלים ל-100 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נרסיסו רודריגז FOR HER IN COLOR, מחיר: 485 שקלים ל-100 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה שאת ריהאנה, עדיין לא מסביר למה החלטת לתרום את השם שלך לבושם שנראה כמו בקבוקי החול הצבעוני שנהגו להביא פעם מסיני. זה שאת ריהאנה, לא אומר שנסלח ונשכח את ניחוח הסוכרייה המלאכותי, המטריד והמתוק עד בלעחס, שמשתייך לזן שנדבק במשך שעות, ובקושי יורד גם אחרי מקלחת. אה, לפחות הוא זול. בכל המובנים.

ריהאנה, Reb’l Fleur מחיר: 50 מ"ל - 169 שקלים; 100 מ"ל - 229 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריהאנה, Reb’l Fleur מחיר: 50 מ"ל - 169 שקלים; 100 מ"ל - 229 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבושם הזה הוא כנראה הכי קרוב שתגיעו לאחד משבעת פלאי עולם הקרוי ביונסה, וזו סוג של נחמה. יחסית לריהאנה, שלא בדקה מה הכניסו לבקבוק שלה, וכנראה גם לא את הבקבוק עצמו, החדש של ביונסה דווקא מכבד, יחסית, את בעליו: הבקבוק הכתום (הומאז' בדיעבד לשמלת ההיריון המפורסמת) נאה, והניחוח מורכב מפרחים ומפירות טעימים כמו פסיפלורה, דובדבן, מנגו וסחלב, שמשתלבים ביחד לניחוח מתוק במידה, שטוב בעיקר לימי קיץ חמים.

Beyoncé, Heat Rush , מחיר: 50 מ"ל ב- 330 שקלים; 100 מ"ל ב- 430 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Beyoncé, Heat Rush, מחיר: 50 מ"ל ב- 330 שקלים; 100 מ"ל ב- 430 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפשר לדבר על לבנדר, לימון, פצ'ולי ופלפל ורוד ואיך הם מתחברים נפלא בהרמוניה חושנית. ואפשר פשוט לומר: באחריות, החדש של גוצ'י הוא הבושם הגברי הטוב ביותר מאז ניער מעליו האדם הקדמון את מעיל הפרווה המטונף, רחץ בנהר, גם מאחורי האוזניים, והתמרח בבלוטת הערמונית של כבש, שידועה בסגולותיה המהלכות קסמים על נשים. מה זה טוב – הוררררס, ממכר, ומריח כמו טייקון בעולם שבו לא שמעו על ועדות לפתרון בעיית הריכוזיות במשק.

Gucci Guilty for him, מחיר: 50 מ"ל ב- 430 שקלים; 90 מ"ל ב- 540 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Gucci Guilty for him, מחיר: 50 מ"ל ב- 430 שקלים; 90 מ"ל ב- 540 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאבק-על בין שני ענקי הדור הוכרע: בעולם שבו לא היה קייםGuilty , ארמני קוד ספורט החדש לגבר היה מלך הכיתה: נקי, רענן, קריר ופרשי בזכות מנטה, פירות הדר, ג'ינג'ר והרבה מצב רוח טוב, ובוודאי היה זוכה גם בתואר הבקבוק החתיכי ביותר, בזכות הגליל השחור המחוטב בעל הפקק המתכתי. רק מה, לפעמים צריך להסתפק בתפקיד הסגנית הראשונה.

ARMANI CODE SPORT , מחיר: 75 מ"ל ב– 480 שקלים; 125 מ"ל ב- 560 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ARMANI CODE SPORT , מחיר: 75 מ"ל ב– 480 שקלים; 125 מ"ל ב- 560 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בושם בצורת מצת זיפו: שיק או שוק? קלאסה או באסה? מוצלח או לפח? דסקסו. אחרי רחרוח ממושך הגיע הנסיין ר' למסקנה שהדיון בסוגיה המעניינת מסיח את הדעת מהדבר האמיתי, שהוא ריח גברי נעים – קצת מתובל, קצת פירותי, קצת חריף - אם כי ממוצע לגמרי. ולהבדיל מהבקבוק הספק מגניב וספק מאגניב, לא מרשים במיוחד. למעוניינים, לבקבוק בגודל 50 מ"ל, מצורף בקבוק מילוי של 50 מ"ל נוספים, ממש כמו מילוי הגז במצית.

ZIPPO מחיר: 50 מ"ל ב- 395 שקלים; 100 מ"ל ב- 550 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בושם בצורת מצת זיפו, מחיר: 50 מ"ל ב- 395 שקלים; 100 מ"ל ב- 550 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully