וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמילי בלאנט תדגמן את הבושם אופיום

25.9.2011 / 13:30

אמילי בלאנט זוכת גלובוס הזהב ואחת השחקניות הבריטיות המבטיחות היום, תשמש כפני הבושם הוותיק של איב סן לורן. הקמפיין צפוי לעלות בחודש הבא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמילי בלאנט החודש/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמילי בלאנט (28) זוכת גלובוס הזהב ואחת השחקניות הבריטיות המבטיחות היום, תשמש כפני הבושם הוותיק של איב סן לורן. הקמפיין החדש, הצפוי לעלות בשבוע הבא בארה"ב ובאירופה, כולל תמונות שצילם צלם האופנה פטריק דמרשלייה וסרטון טלוויזיה שביים רומן גווארס, במאי קליפים צרפתי הידוע בעבודות רבות תעוזה המציגות ריאליזם נוקב. הוא ביים בין היתר את הקליפ Born Free של הזמרת MIA ואחראי על פרסומת קודמת של 'בל דה אופיום', ספין של הבושם הוותיק, אשר נפסלה לשידור באנגליה על רקע חשד להדמיית הזרקת סמים.

לפי דברים שמסר רנה דה לסקן, נשיא בית האופנה הצרפתי, הקמפיין יציג "אישה לוהטת, חסרת מעצורים, עם פיתוי מגנטי, ששום דבר או שום איש, יכול לעמוד בפניו".

אמילי בלאנט בסרט "השטן לובשת פראדה", 2006. imdb
אמילי בלאנט בסרט 'השטן לובשת פראדה', 2006/imdb

בלאנט זכתה ב-2005 בגלובוס הזהב עבור תפקידה בסרט הטלוויזיה של ה-BBC 'בתו של גדעון', אך פריצתה הגדולה הייתה בסרט 'השטן לובשת פראדה' (2006) שזיכה אותה במועמדויות לפרסי גלובוס הזהב ו-BAFTA. בנוסף, היא שיחקה בסרטים 'מלחמתו של צ'ארלי ווילסון' (2007), 'ויקטוריה הצעירה' (2009), 'איש הזאב' (2010) ו'כנגד כל הסיכויים' (2011). ביולי 2010 נישאה לג'ון קרסינסקי (32), שחקן הסדרה 'המשרד', והם מתגוררים היום בלוס אנג'לס.

בלאנט תחליף בתפקידה החדש את הפרנזטורית הקודמת, הדוגמנית הבריטית קארן אלסון. בעבר שימשו כפרזנטריות הבושם גם קייט מוס, לינדה אוונג'ליסטה, ג'רי הול וסופי דאהל.

הבושם אופיום שרקח הבשם ז'אן לואי סיזק (האחראי גם ל'פרינהייט' של דיור, מבוסס על ניחוחות פירות ותבלינים ומאז השקתו ב-1977, היה לאחד הניחוחות האיקוניים של תעשיית הבישום הצרפתית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קארן אלסון בקמפיין אופיום, 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סופי דאהל, 2000/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייט מוס בקמפיין אופיום, 2004/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לינדה אוונג'ליסטה בקמפיין אופיום, 1987/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'רי הול בקמפיין אופיום, 1981/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully