וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה של עושר: טוטאל-לוק בעשרות אלפי שקלים

לירוי שופן

30.9.2011 / 10:50

עם פרוס השנה החדשה מדור משכורת 13 שובר את תוכנית החיסכון האחרונה שנותרה לו ויוצא להרכיב הופעה שיש בה תיק ב-120 אלף שקלים ושמלה ב-14 אלף

הכובע - לנווין, 5,400 שקלים

תצוגת חורף 2012 של לנווין בפריז. רויטרס
לנווין חורף 2012/רויטרס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הבוטיק האינטרנטי של לנווין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין אם הם מזכירים את האלגנטיות הבלתי מתפשרת של סופיה לורן או מבטאים צמא לדרמה ואווירה דקדנטית של אמצע המאה ה-20, כובעים רחבי שוליים ועשויים צמר הם אחד הפריטים החשובים של החורף הנוכחי. הגרסא המאלפת של לנווין, זוכה בקלות בתואר הכובע שאי אפשר בלעדיו - נדיב במיוחד וא-סימטרי, כך שהוא מכסה בדיוק את חצי הפנים (ומותיר מסתורין בחצי השני). בקיצור, המינון המושלם בין הגברי לנשי, כשצריך כמובן לזכור שמאוד לא מומלץ לנסות ולהיכנס איתו למכונית.

להשיג בבוטיקים של לנווין וב- Lanvin.com. משלוחים לישראל מהבוטיקים אפשריים לפי דרישה.

קשת לשיער - מרק ג'ייקובס, 1,100 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רחבה למדי, עשויה עור טלה ומנוקדת על רקע תכול - קשת השיער של מרק ג'ייקובס היא חלק בלתי נפרד מבשורת השליטה/פטיש של המעצב האמריקאי. בעוד שהכובע המוזכר לעיל מצריך שיער פזור, זו דורשת שיער אסוף ומתוח ומראה נוקב, שהופך את המראה הנאיבי לכאורה לאפל וחמור סבר.

להשיג ב- Colette.fr (יש משלוחים לישראל)

המעיל - סטלה מקרתני, כ-6,120 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדיוק כמו נעליים, מעיל מושלם הוא בדרך כלל פריט שאי אפשר למצוא לו תחליפים זולים, משום שבגד כה מורכב אינו סובל קיצורי דרך. מעיל הטוויד של המעצבת הבריטית סטלה מקרתני, המתכתב היטב עם צללית הפקעת של שנות ה-60, מוכיח זאת על דרך החיוב - הגזרה המחושבת, שמצליחה להיוותר רפויה ומרוחקת ועם זאת משורטטת כהלכה; הבד הצמרירי והפתייני בחמימותו; או הרכיסה הנמוכה המשווה לפאר היצירה הזה הלך בוהמייני אגבי. במילה אחת? איררזיסטבל.

להשיג ב- Matchesfashion.com (יש משלוחים לישראל)

השמלה - באלנסיאגה, כ-14,000 שקלים

תצוגת האופנה של בלניסאגה לחורף 2012 בפריז. Chris Moore, GettyImages
מתוך תצוגת האופנה של בלניסאגה לחורף 2012/GettyImages, Chris Moore
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך האתר Matchesfashion.com, כ-14,000 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כפי שציינה לאחרונה אחת מעורכות האופנה - בראש היכל התהילה של האופנה העכשווית ניצבים בתי האופנה בוטגה ונטה ובלנסיאגה. לשם ההוכחה, מספיק מבט חטוף באחת משמלות המסלול של האחרון כדי להבין כיצד עיצוב פשוט ונקי כל כך, מכיל עולם התרחשות שלם. חיתוך בלוקי הצבע האנכיים, השסע הא-סימטרי, הניקיון הקיצוני, מתוזמרים כולם לרגע ששמור לנשים הנכונות ביותר, שאין בו התרפקות נוסטלגית על העבר ומחזור צלליות מעשורים קודמים, אלא את התמצית הטהורה של הכאן והעכשיו. אפשר גם לספר, שצידה האחורי של השמלה לבן, והוא שמוט באופן המאפשר לגב להציץ. לרכוש ולהעמיד על קולב תחת אלומת אור בסלון.

להשיג: Matchesfashion.com (יש משלוחים לישראל)

התיק - The Row של האחיות אולסן, כ-120 אלף שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צמד התאומות מרי קייט ואשלי אולסון כבר ממזמן אינן נחשבות כצמד התינוקות של סדרת החינוכית 'צער גידול בנות'. למעשה, הן אחראיות לאחד ממותגי האופנה החשובים שצומחים בימים אלה בארצות הברית, עם גישה בלתי מתפשרת ליוקרה וסגנון מתנשא ומדוייק להחריד.

קולקציית התיקים שהשיקו מוקדם יותר השנה עבור הקו The Row, מייצגת נאמנה את כתב ידן - קלאסית, תפורה בדקדקנות ומודרנית. רף המחיר, אגב, מתחרה נאמנה בבתי אופנה מבוססים כהרמס, כפי שממחיש תיק-הגב העשוי עור קרוקודיל, אחד הלהיטים הגדולים בקולקציה, הנמכר ב-20 אלף פאונד. בעברית זה אפילו נשמע מרשים יותר - מאה ועשרים אלף שקלים.

להשיג: Netaporter.com (יש משלוחים לישראל)

הנעליים - דולצ'ה וגבאנה, כ-3,000 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעלי האוקספורד של דולצ'ה וגבאנה. מתוך saks.com/מערכת וואלה!, צילום מסך
תצוגת חורף 2012 של דולצ'ה וגבאנה במילאנו. Chris moore, GettyImages
תצוגת חורף 2012 של דולצ'ה וגבאנה/GettyImages, Chris moore

המגמת הנעליים השטוחות שהחלה בקיץ האחרון מתעצמת עם החורף, כשנעליים גבריות לנשים זוכות לעדנה מחודשת. אמנם המוקסינים הם המלכים הבלתי מעורערים של הרגע, אבל דווקא נעלי האוקספורד של דולצ'ה וגבאנה, המלוות באבזם ופאייטים כסופים, מוכיחות כיצד אפשר להפיח בטרנד גם עוקצנות בריאה, איזשהו שמץ שובב ומנצנץ במקום אותה טרחנות ג'נטלמנית. לפעמים, פשוט עדיף להישאר נמוכה.

להשיג: Saks.com (יש משלוחים לישראל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully