וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גן עדן, אבל ישנה לבד

7.10.2011 / 12:00

לפעמים כל מה שרוצים הוא להתגלגל בתוך בגד נעים ונעליים נוחות ולהרגיש בשמיים. כמה חבל שרוב הסיכויים שתיראו בהם זוועה

בשלב כלשהו בהיסטוריית האופנה המקומית, פחות או יותר בסמוך לקום המדינה, מישהו החליט שלא צריך לסבול מבגדים. וכך, בעוד תושבי המדינות האירופאיות ידועים בחליפותיהם המגוהצות ובקוד לבוש הולם לכל מקום, לישראלים בעיקר נוח. אפשר להתווכח על זה שעות, אבל האמת ברורה – אין בגדים יפים שהם נוחים ואין בגדים נוחים שהם יפים. מי שרוצה תחושת גן עדן נעימה צריך להפנים שהוא בטח גם נראה זוועה.

תחתוני סבתא

מרוץ של אלפי אנשים בתחתונים, סולט לייק סיטי, יוטה, 24 בספטמבר 2011. The Salt Lake Tribune, Djamila Grossman, AP
אפשר גם לרוץ בהם, אבל הם עדיין יראו רע. תחתונים שלמים/AP, The Salt Lake Tribune, Djamila Grossman

היריב הכעור לחוטיני והגזרה המועדפת על נשים שחושבות שתחתונים שלמים מאותתים על כך שהן בתולות. נכון, אי אפשר לקחת מתחתוני סבתא את העובדה שבאמת לא מרגישים אותם או שהם נותנים תחושה של ביטחון, אבל עם האופי הזה מגיע תג מחיר שיכול להבריח כל הורמון עיקש. אפשר לסובב את זה כמה שרוצים אבל התוצאה ברורה – אין שום דבר סקסי בתחתונים האלה, ולרוב הם גם גורמים לאזור החלציים להיראות כמוש ורחב פי כמה מהמציאות. בקיצור, לנשים שמחות שישנות לבד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

כפכפי אצבע

כפכפי אצבע של ALDO מעור בגוון חום, 299 שקלים. טל טרי
כפכפים של אלדו. היופי שלהם הוא אשליה/טל טרי

ההפרעה הלאומית. כשבערי העולם עלמות מדברות על פנטזיות הן יזכירו שמלת נשף, מלמלות, חליפה של איב סן לורן או את הנעליים שהן רוצות לנעול לערב היציאה שלהן לחברה; רק בישראל, לעומת זאת, אחת התשוקות הגדולות ביותר היא לכפכפי אצבע בקיץ. אז נכון, הם מאווררים, קלים לנעילה, אגביים ואפילו מראים את הפדיקור, אבל גם גורמים לכל אחת להיראות גמדה ומוזנחת (מישהו בדק לאחרונה כף רגל שטיילה יום שלם בעיר מפוייחת בתוך כפכף?), המונית ולא אטרקטיבית. ואגב, התשובה לשאלה 'האם לא מתחילים איתי בגלל כפכפי האצבע?' היא 'כן'.

טייץ שחור

פפראצי - שפרה קורנפלד. שוקה כהן
אממ... שיפרה קורנפלד בטייץ שחור/שוקה כהן

השקר הגדול ביותר שידעה האופנה בישראל. יש בדיוק 4 נשים שחיות ברגע זה שיכולות לצאת מהבית עם טייץ שחור, האביר על הסוס של כל אישה מעל גיל 12, ולצאת עם זה בשלום (קר). כל השאר מוכיחות שוב ושוב (ושוב) עד כמה המכנסיים הנמתחים והכה-נוחים האלה רחוקים מלהחמיא, ועד כמה הרעיון לצוות אותם לחצאיות קצרצרות הוא רעיון אידיוטי, שלא מכפר באמת על העובדה שעלמת הזוהר שכחה לגלח רגליים. כן, את אולי מחייכת ונעים לך, אבל נראית זוועה (ולא, לא במובן האתלטי).

שיער אסוף בקליפס

שיער אסוף בעיצוב מרושל. ShutterStock
לא, הפרח לא גורם לזה להיראות טוב יותר/ShutterStock

כולן רוצות רעמה פזורה אבל מוצאות את עצמן אוספות אותה אל-על בקליפס חסר חן (או עיפרון מצוי, במקרה של סטודנטיות מוזנחות). למה? כי בערך אחרי גיל ארבע מגלים שלאכול שיערות זה הרבה פחות כיף. מצד שני, להיראות באופן תמידי כמו שניה לפני סשן שטיפת רצפות, זה, בעדינות, לא ממש מגרה.

  • עוד באותו נושא:
  • גיהנום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully