וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתפקיד שלגייה בניו יורק: קייטי פרי

6.10.2011 / 14:37

בקמפיין חדש לחברת מוצרי שיער בהשראת אגדת הילדים הידועה, קייטי פרי מככבת פעם כשלגייה ופעם כאמא הרעה שלה. על הצילומים, אגב, אחראי דיוויד לה שאפל

קייטי פרי (26) אשר מחליפה צבע שיער בקצב קדחתני ולאחרונה נראתה בשיער וורוד, מציגה בקמפיין חדש שיער שחור-עורבני. בקמפיין, לחברת מוצרי השיער ghd הבריטית, פרי נראית בלוק המערב יחד את סגנון שנות ה-20 עם אלמנטים משלגייה. התפוח האדום הנגוס, הציפורים המעופפות וכמובן שיער הגלים השחור, הם השראה ברורה לאגדת האחים גרים הידועה.

הקמפיין החדש עולה בימים אלו במקביל להשקת 'סקרלט קולקשן', ערכה חדשה של חברת ghd הכוללת תיק קלאץ' סאטן אדום עמיד בחום, מייבש שיער לנסיעות, מחליק/מתלתל שיער ושני קליפסים מקצועיים.

התמונות צולמו על ידי דיוויד לה שאפל (48), צלם ובמאי וידאו, פרסומות וסרטים הידוע בזכות סגנונו הסוריאליסטי וההומוריסטי בעבודותו המתרכזת סביב נושאי אופנה, פרסום, ואמנות הצילום.

שתי תמונות הקמפיין ששוחחרו עד כה ממקמות את קייטי-שלגייה בהקשרים שונים: האחד, בסוויטה ניו יורקית בקומה גבוהה עם גווני אדום ושחור-כחול דומיננטיים אשר מחלונה נשקף בניין קרייזלר ; והשני, על גרם מדרגות חירום ניו יורקי טיפוסי. בראשון היא נראית יותר כמו האמא הרעה-מפתה של שלגייה, ובשני כמו שלגייה הנמלטת ממשהו, בלי לשכוח את ערכת סידור השיער שלה.

לפי דברים שמסרה, הזמרת נראה שהסטיילינג הדרמתי כבש את ליבה: "אני חושבת שזהו לוק אמיץ עבורי, במיוחד השיער הקצר. למעשה, היה לי פעם לוק כזה, בגיל 17-18, אז הרגשתי שאני חיה את השלב הזה בחיים שלי מחדש. וזה באמת חמוד. כנראה שאראה שוב בסידור השיער הזה, אבל לא להרבה זמן".

בנוסף, פרי אהבה גם את לוק שלגייה במדרגות החירום עם השיער הארוך והשמלה בגוון הסלמון: "זה היה ממש קול, אפרסקי מאוד. היו הרבה ציפורים מצייצות מסביב, אז שרתי להן בחזרה. אולי אלבש משהו כזה שוב. אני אוהבת את גרבוני הרשת ואת השיער".

איך יותר מתאים לה? בואו להצביע בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האמא הרעה של שלגייה. קייטי פרי בקמפיין חברת מוצרי השיער ghd/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלגייה נמלטת בגרבוני רשת. קייטי פרי בקמפיין חברת מוצרי השיער ghd/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • קייטי פרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully