וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברים ראוותניים: הצצה ראשונה לקולקציה של ורסצ'ה ל-H&M

לירוי שופן

7.10.2011 / 9:50

חליפה בוורוד פוקסיה או ז'קט קצר בהדפס נמרים ורוקוקו - קבלו הצצה לקולקציית הגברים של ורסצ'ה ל-H&M, שמבטיחה להיות ראוותנית בטירוף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ורסצ'ה ל-H&M/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שאי אפשר להשוות את ההתרגשות הציבורית חסרת הפרופורציות שליוותה את שיתוף הפעולה של לנווין עם H&M בשנה שעברה (רבות בגלל תרגיל שיווקי שחשף רמזים לגביו באופן מדורג וקמפיין עולץ במיוחד), לציפייה לקולקציית הקפסולה של ורסצ'ה עם H&M, עדיין זו האחרונה גוררת תשומת לב גדולה בזכות שתי עובדות. האחת, מעט מאוד מהקולקציה, שתימכר בסניפי הדגל של H&M החל מה-17 בנובמבר, נחשף עד כה; השנייה, מסתמן כי זה עתיד להתברר כאחד משיתופי הפעולה הנועזים ביותר – וגם המורכבים - בהיסטוריה של הרשת, עם עיצובים שאכן מממשים את הכוונה לתת את המיטב האיקוני של מורשת ורסצ'ה, החל משנות ה-80, בהן שלט על הבית ג'יאני ורסצ'ה, ועד היום.

לצד הבזקים מתוך שיתוף הפעולה שניתנו במגזיני האופנה של חודש אוקטובר, אשר גילו שמלות עור מחופות ניטים או עליוניות תפוחות מודפסות בפראות בדקלים ורודים, שלוש תמונות ראשונות מתוך קולקציית הגברים, שתכלול 20 פריטים (בניגוד ל-40, אצל הנשים), זלגו אמש לרשת האינטרנט. הרהב, ההדפסים החייתיים והצבעים הרוויים, שהפכו חלק בלתי נפרד מהמורשת הפזרנית של הבית, נמצאים כאן במלוא תפארתם. באחת התמונות מצולם ז'קט-אוניברסיטאי קצר, שניטלו ממנו כל הסממנים הספורטיבים ובמקומם הועמסו כתמים מנומרים ופיתוחים זהובים ברוח הרוקוקו (כולל חגורת מותניים מעוטרת בלוגו ורסצ'ה), כשתחתיו חולצה מכופתרת בגוון שמים, שקצה צווארונה טבול בזהב. מנגד, וכקריצה לקולקציית קיץ 2012 של ורסצ'ה, מוצגת חליפה בפוקסיה בוהק, המלווה בנעליים וחולצה הדוקה בגוון תואם או ז'קט עור מקושט אשר נלבש עם מכנסיים קצרים ונעלי סניקרס שחורות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוקוקו, נמרים ונופים - הכל על ז'קט סאטן אחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד ממקורות הפיתוי, כמו גם הרתיעה, שמציע שיתוף הפעולה הזה, הוא בכך שיש בו עיצובים שלעולם לא היו מגיעים לרשת אופנה מהירה ומסחרית בלעדיו. הפעם, אף יותר מתמיד. אפילו בחנויות ורסצ'ה עצמן ההיצע, לפחות בקו הגברים, קל יותר לעיכול. אולי מתוקף הכיוון החדש השולט בעולם האופנה, בו מעצבי על עושים ככל יכולתם כדי להשיג מימד יוקרה משוכלל יותר ולהתרחק מהרשתות בעזרת טכניקות ומראות ייחודיים ומורכבים המקשים על העתקות, H&M ניסתה לזרוק לעולם רמז – הם לא מתכוונים להיכנע כל כך בקלות; למעשה, הם אפילו מגייסים את המעצבים עצמם ותולים על הקולבים את מה שהיה נדמה עד היום בלתי אפשרי.

צילום: יח"צ

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ורסצ'ה
  • H&M

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully