וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך ערכתי את וואלה! אופנה

מיקי בוגנים

17.10.2011 / 8:12

מיקי בוגנים, עורך וואלה! אופנה בסוכות, מספר לכם למה הוא הסכים להשתלט על הערוץ, אילו סודות הוא מתכוון לגלות ומה בדיוק הוא עשה בפריז. טור עורך

כשביקשו ממני להחליף ליום אחד את העורכת והכותבים של וואלה! אופנה, הסכמתי מיד. אחרי הכול, במשך השנים נושא התוכן וההתרחשויות מאחורי הקלעים היו משהו שמדבר אל נפשי חולת השליטה. חוץ מזה, זו הזדמנות נהדרת לחשוף דברים שאני אוהב ומאמין בהם (וגם הזדמנות נפלאה לספר לגולשים על הטיול האחרון שהיה לי לפריז)

החלטתי לפתוח את היום הזה עם הפקת איפור שצילמתי יחד עם צלם האופנה יניב אדרי והסטייליסט והמנהל האמנותי סיימון אלמלם. הפקת האיפור הזו היא מצד אחד קרה ומנוכרת, ומצד שני גדולה מהחיים. בעידן בו הכול יוצא מכל פרופורציה, החלטתי גם אני לא להוריד את המסכות אלא להכפיל אותן, וליצור שילובים של מראה פרעוני-חתולי ואיפור בסגנון שנות ה-20. בקיצור, כאוס בעולם האיפור!

חוץ מזה, החלטתי לנצל את המעמד החדש ולהרים פון לדורית בר אור; שחקנית, מלכת סטייל ומעצבת אופנה. לדורית יש יכולת לקחת הכול מהכל - משילוב של גורמט זהב מאלנבי ותיק בירקין של הרמס, ועד שיער סתור וצפורניים אדומות ומדויקות. ללא ספק, היא אחת הדמויות השניות במחלוקת בכל המובנים, וכשמסתכלים על דורית אין תגובת אמצע - או שמאוד אוהבים אותה, או שלא. הצפייה באייטם, אגב, מומלצת למבוגרים בלבד.

טוב, מכיוון שעם הגיל בא הביטחון החלטתי להוציא את כל האמת החוצה ולחשוף את עולם החומרים שאני נוהג לעשות בו שימוש, ושנע מקצה לקצה. בסוד אספר שיש שם כמה מוצרים שישאירו אתכם בהלם.

כמו שרמזתי בהתחלה, חזרתי לפריז בפעם המאה לכבוד שבוע האופנה שנערך בעיר לעונת קיץ 2012. אני כבר יכול לספר שהשנה המשימה הייתה קשה – שבוע האופנה נפל על הראש השנה, ואמא שלי ממש לא משחררת בקלות. אז רקמתי מזימה ומיד צירפתי את עדה בוגנים למשימה, תוך הסבר שובר לב שזהו יום הולדתי ואין שחרורים ממנו. מה עשינו שם? כרגע, ועד שתקראו את הטור שלי על הטיול, אני רק יכול לומר – לנווין, כריסטיאן דיור, בירקין וארוחות צהריים דקדנטיות.

תעשו חיים,
מיקי בוגנים

הטור "כך ערכתי את וואלה! אופנה" הוא חלק מפרויקט 'אצלנו בסוכה – אורחים עורכים את וואלה!'. במסגרתו, הערוצים המרכזיים של וואלה! נערכים על ידי הכישרונות הגדולים בתחום. כל אחד מהם קיבל הזדמנות ליום אחד לעבור אל אחורי הקלעים של העיתונות הישראלית ולהעביר לקהל פיסה מהעולם כפי שהוא רואה אותו, עם כל הסודות, הידע והניסיון. בכיסא העורך של וואלה! אופנה התיישב מיקי בוגנים, ואליו מצטרפים –

גורי אלפי בוואלה! תרבות,
אריק זאבי בוואלה! ספורט,
גל אוחובסקי בוואלה! סלבס,
תירסקסואל בוואלה! ZONE.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully