וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במיטה של שוקי

שירלי אכסלרוד

13.10.2011 / 10:07

אפשר לבלות את חג סוכות מתחת לסכך ולהציץ על הכוכבים, אבל מדור קוסמטיקה קלה מעדיף לבחון קוסמטיקה יוקרתית ואת היכל הטיפוח החדש של שוקי זיקרי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טיפוף קל של קשמיר וזהב יספק אנטי אייג'ינג, אולי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כששמעה הנסיינית פ' שמסכת העיניים החדשה של סטנדל מכילה זהב 24 קראט וקשמיר, היא החליטה לא להסיר אותה אחרי 10 דקות, כפי שממליצות ההוראות, אלא לישון עליה את הלילה. בכל זאת, זהב, קשמיר ומחיר. במקרה של פ', הלילה היה קצר מהצפוי, אך היא התעוררה ללא נפיחות וללא שקיות כהות: "המסכה עשירה מאוד, אבל לא כבדה או דביקה. היא נעימה למריחה ומסתבר שגם יעילה, לפחות בכל מה שקשור לטיפול בעייפות. בעניין צמצום הקמטוטים נצטרך לחכות כמה שנים. תחזרו אלי עם זה".

סטנדל. Total Anti-Aging Eye Mask ב 459 שקלים ל 30 מ"ל.

קליניק, Chubby Stick. דן לב
ממתק יקר/דן לב

הצ'אבי סטיק של קליניק הוא מין שפתון לחות שמנמן עם צבע, שעושה חשק לתת בו ביס, או לפחות לצייר איתו על הקירות. הנסיינית א' ציינה שהוא מלטף ונעים כמו חמאה רכה, לא מצריך חידוד, ומשאיר אחריו פיניש חמדמד של שפתיים אחרי ארטיק דובדבן. מראה שטוב לא רק לקיץ, אלא גם ליתר עונות השנה בהן השפתיים שלכן רוצות יחס חם. בקטע קטנוני יש לרטון על המחיר הקצת מופרז, ביחס לקליניק וביחס להיותו, בעצם, לבלו סופר משודרג.

קליניק. Chubby Stick ב - 125 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפייה סודית של המאה ה 19, באריזת המאה ה 21./מערכת וואלה!, צילום מסך

הצלליות העגולות החמודות להפליא של המותג בורז'ואה מתגאות בטכנולוגית אפייה סודית שהומצאה במאה ה-19. בלי להיות מודעת לפרט הביוגראפי המטלטל הזה, העידה הנסיינית ט' כי זוהי הצללית הפריכה ביותר שניסתה: "המרקם של הצללית מרגיש שונה ונוח מאוד, והיא נמרחת במדויק וללא לכלוך מיותר, גם אם התברכת בידיים לא מיומנות. כשמרטיבים קצת את המברשת, הגוונים נראים אפילו יותר מוצלחים. המארז החמוד כולל גם מראה ומברשת ידידותית לתפעול – וטוב שכך, כי אחרי כמה שעות הן נמוגות, כדרכן של צלליות ממעמד הביניים".

Bourjois. צללית Round Little Pot ב 79 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלווין, אני בשוק!/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניוז פלאש: הימים בהם הייתה סדרת ה- CK של קלווין קליין שם נרדף לרעננות, קלילות וניחוחות שמתאימים לכל אישה, גבר, צומח או דומם מאחורינו. ל- CK החדש כבר יש מהדורת 'לו' ו'לה'. הגרסה הנשית היא פרחונית פירותית, דביקה, כבדה ומתוקה מנשוא. בדיוק הפוך מכל מה שאהבתם, אם אהבתם, בניחוחות הקודמים. קלווין, לטיפולך.

CK ONE Shock for Her ב 349 שקלים ל- 100 מ"ל, 452 שקלים ל- 200 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להתנחם ולהתבשם בחיקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

באסתי לאודר מבטיחים ניחוח ש"מערטל את האלגנטיות והחושניות שמגדירות נשיות". זה נחמד, רק לא מתאר נאמנה את הריח החדש, שהוא אמנם נשי, אבל צנוע, חמים, נקי, ולא פתייני כלל וכלל. ואם לא היה ברור, מדובר במחמאה. בעולם שנשלט על ידי יותר מדי מתוקים - פרחוניים, נחמד להתנחם מדי פעם בחיקו המיושב בדעתו של ניחוח מסוג אחר.

אסתי לאודר. SENSUOUS NUDE ב- 450 שקלים ל 50 מ"ל, ב- 615 שקלים ל 100 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוקי היה פה לפני כולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוהבת שהפדיקוריסטית קולפת לך פפירוסים מכפות הרגליים סמוך לחלון הזכוכית הענק, המשקיף לרחוב הראשי? שואבת סיפוק מלבוא בציבור עם ניירות הכסף מהודקים על הראש, ושאריות צבע מרוחות על קצות האזניים? אם התשובה חיובית, כנראה שאין לך מה לחפש במתחם החדש של שוקי זיקרי בתל אביב.

בחלל העצום בן שתי הקומות, שאין אלא להגדירו כ"היכל", מציעים, פחות או יותר, כל טיפול שאפשר לדמיין. בחלק התחתון ממוקמת המספרה, כשחלק מהעמדות המיועדות לצביעה מוצנעות במעמקי הקומה, אזור מניקור-פדיקור, תכשיטי מעצבים במהדורות מוגבלות ובשמים בלעדיים, וגם בר קפה חמוד, אם ניחוחות מי החמצן וחיתוכי המספריים הביאו איתם רעב קטן. הקומה העליונה מציעה טיפולי שיזוף, אנטי אייג'ינג, הדגשת תווי פנים, עיסויים, וחדר מני-פדי עם מסכי טלוויזיה אישיים.

בים של מספרות ומכוני ציפורן אחידים ולבנבנים על טהרת איקאה, הגימור הסופר מוקפד ואלגנטי של זיקרי ראוי לפירגון. הוילונות שמפרידים בין הרחוב המעושן לבין ההתרחשות שבפנים, והארכיטקטורה המתחשבת שמאפשרת פרטיות בזמן שאת מתייחדת עם שורשייך או קוצי רגלייך, ראויים לפרגון אפילו יותר.

"שוקי זיקרי בוטיק סלון", בן יהודה 177, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully