וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשחק בשאנל: מאוזנר חורף 2012

11.10.2011 / 17:31

קולקציית מאוזנר לחורף הקרוב מסמנת היצמדות של המותג לסגנון השמרני שלו - אבל מי יכול להתווכח עם ספרניות שיודעות מה הן רוצות?

רון קדמי

צרכני אופנה מקומיים המשוועים לאופנה פרקטית, אך בועטת ואיכותית, לא תמיד מצליחים למצוא את מבוקשם על מפת האופנה בארץ. למעשה, כמעט ואף פעם לא. באופן גס, ניתן לחלק את ההיצע לשתי קבוצות: האחת, אופנת רשתות מועתקת-תעשייתית, והשנייה, אופנת בוטיקים מקורית-איכותית. לכן, קשה למקם את מאוזנר על המפה המצומצמת של סצינת האופנה המקומית. מותג ביגוד הנשים המחויט שהוקם על ידי בני הזוג רבקה ויהושע מאוזנר ב-1975, הוא מותג רשת המוצא השראה ישירה ממותגי על זרים, אך גם מציע תפירת איכות המצויה לרוב במותגי בוטיק מוקפדים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המותג פונה בקביעות לפלח נשים המאופיינות בערכים גבוהים במספר תחומים: גיל, הכנסה ומיקום במבנה פנים ארגוני כלשהו. האישה של מאוזנר עשויה להיות מנהלת תיכון אזורי, חברת כנסת ממרכז או ימין המפה הפוליטית, ספרנית ותיקה באוניברסיטה, או חברת דירקטוריון יד ושם. יש לה חוש אסתטי, מודעות עצמית ורצון להיראות אופנתית, אבל גם חוסר נכונות או חשש להתנסות בכל מה שהוא לא קלאסי-ייצוגי ולבלוט בין קהל של לובשי אופנה סולידית.

קולקציית חורף 2012, אשר הוצגה אתמול (שני) בסניף גן העיר תל אביב, מתיישבת עם ה-DNA המקורי והמובנה של המותג. רבקה מאוזנר, הבעלים והמעצבת, שמעולם לא למדה אופנה, הוכיחה פעם נוספת הבנה ללב לקוחותיה: קלאסיקה מיושבת בעלויות שהאוהדות מוכנות ויכולות לשלם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבסיס הקולקציה, ניצבות חליפות חצאית מטוויד שמוגדרות על ידי המעצבת כ"בדי שאנל", חולצות כפתורים או קשירת צווארון משיפון דקיק או משי טבעי בנוסח מזכירות 'מד מן' ומכנסיים מבדים מחוספסים-עבים בגזרות רחבות במיוחד. מעבר לכך, העונה מתמקדת בהרבה משחקי שקיפות מחושבים, ושימוש נרחב בפיצ'רים נשיים אוניברסליים כמו הדפסי פרחים, נקודות, פפיונים, סרטים ואפליקציות שונות. חומרי הגלם והגימור, כפי שמבטיחה גברת מאוזנר, אכן איכותיים ומוקפדים. הגוונים לרוב כהים חמורי סבר, אך לצדם גם גוונים בהירים ומרעננים (המתוארים פה באופן תמוה כ"וורוד עייף" ו"אפרסק עתיק"). בסך הכל, פריטים המסמנים הישארות של המותג באותו אזור בטוח בו הוא פועל כבר יותר מ-35 שנים גם העונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם זאת, קשה להסכים עם הקביעה של גברת מאוזנר שהמותג שלה פונה לנשים החל מגיל 30. אם כבר, אולי בנות 30 בעשור הראשון לאחר קום המדינה. במילים אחרות – העיצוב בוגר למדי. ועדיין, מספר פריטים בקולקציה עשויים להתאים גם לפשאניסטות שנולדו לאחר שנת 1980. מעניין שמרבית הפריטים האלו הם שמלות; שמלת תחרה פרחונית, שמלת ג'ינס ושמלת כתפיות קלאסית. כמובן שאבזור ושילובים נכונים נחוצים ליצירת ההיפך מלוק אקזקיוטיבי-אימהי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קטלוג המותג אשר צולם העונה על ידי צלם האופנה והאמן רון קדמי, מקצועי, נעים לעין והכי חשוב, מציג קומבינציות מוצלחות שסיגנן ראובן כהן. עם זאת, תופעת הפרזנטורית-לא-דוגמנית הפושה בכל עבר באופנה הישראלית בשנה שנתיים אחרונות לא פסחה על מאוזנר. לצד הדוגמנית המנוסה רונית יודקביץ, מצולמת ומדגמנת יסמין מאוזנר-קוטליצקי, בתם של זוג המייסדים וסמנכ"לית השיווק בחברה. מאוזנר הבת היא אישה יפה לכל הדעות, אך יש מקום להניח שדוגמנית מקצועית, לצד יודקוביץ, עדיפה על פני הסמנכ"לית. הסיבה פשוטה – צמד דוגמניות בעלות פנים מוכרות היו ממנפות את הצילומים מעלה למקום שרבים מן המותגים המקומיים רחוקים ממנו עקב הפקות משעממות שבהן מככבות לא-דוגמניות בעליל. לא פלא שקדמי, כפי שגילתה מאוזנר הצעירה עצמה, סירב לצלם אותה לקמפיין המותג של הוריה לפני מספר שנים בטענה ש"היא לא בר רפאלי". מעניין מה בדיוק גרם לו להיענות לאתגר העונה.

טווח מחירים:
249 שקלים – 1,899 שקלים (לא כולל מוצרי עור)

טווח מידות:
38 – 48

צילום: רון קדמי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully