וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכשיטי טיפאני בסרט החדש של דיקפריו

לירוי שופן

13.10.2011 / 19:45

מותג התכשיטים טיפאני יככב לצד ליאונרדו דיקפריו בסרט 'גטסבי הגדול', המצטלם בימים אלה. מובטחים עיצובים יחידים במינם

מותג התכשיטים האמריקאי 'טיפאני אנד קו' לא מסתפק רק באיזכור שמו בכותרת ספרו של טרומן קפוטה 'ארוחת בוקר בטיפאני'ז'. כעת נודע כי הוא חבר אל הפקת הסרט 'גטסבי הגדול', המצטלם בימים אלה על פי ספרו הקאנוני של פ. סקוט פיצג'רלד, לטובת עיצובם של תכשיטים מפוארים ברוח עידן הג'אז בארצות הברית. בין השחקנים המשתתפים בו ניתן למנות את ליאונרדו דיקפריו וטובי מגווייר.

כזכור, עלילת הספר מתרחשת באיזור ניו יורק, בשנות העשרים של המאה הקודמת, רגע לפני פרוץ המשבר הכלכלי שהוביל לתקופה המכונה 'השפל הגדול'. במרכז היצירה עומדות שתי דמויות – גטסבי, עשיר מסתורי הנוהג לקיים אירועים גרנדיוזיים בביתו וניק קארוואי, אחד משכניו, המשמש גם כמספר. רבים רואים ב'גטסבי הגדול' שיקוף מוצלח של תקופת השגשוג והפזרנות המיוחסת לשנים של אחרי מלחמת העולם הראשונה, והתכשיטים שנוצרו על ידי 'טיפאני' עבור הסרט המדובר נועדו כדי להמחיש הן את צו האופנה של אותם הימים והן את העושר המפורז של אורחי המסיבות הידועות של גטסבי. בין היתר ייראו בסרט עיצובים יחידים במינם, העשויים מתכות יקרות ויהלומים, של עגילים, ענקים וצמידים.

"זהו תפקיד טבעי עבור טיפאני", נמסר מראשות המותג, אשר הוקם באמצע המאה ה-19, ליומון האופנה WWD.COM. "טיפאני היה בהחלט חלק מהעידן הזה. המותג היה במרכז המסיבות של העשירים והמפורסמים".

אריזת מתנה של חנות טיפאני'ס בניו יורק. Paul Sakuma, AP
קופסאות המתנה של מותג התכשיטים טיפאני אנד קו/AP, Paul Sakuma
  • עוד באותו נושא:
  • טיפאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully