וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתיק האיפור של מיקי

מיקי בוגנים

17.10.2011 / 11:30

מיקי בוגנים, עורך וואלה! אופנה בסוכות, מנצל את המומנטום וחושף את רשימת המוצרים שנמצאים אצלו קבוע בתיק באיפור. מי היה מאמין שיהיה שם לבלו אדום?

טוב, כיוון שעם הגיל בא הביטחון, החלטתי להוציא את כל האמת על רשימת המוצרים שאני הכי אוהב להשתמש בהם. ובאמת, לא מדובר דווקא במוצרים יקרים. למשל, אני מכור לקרם ניוואה הרב שימושי. כן, זה בקופסה העגולה והכחולה שיש לו ריח שמזכיר את האייטיז. הסיבה לכך היא שהוא באמת יכול לפתור הכל. מעור עייף ועד אובדן לחות.

מוצר נוסף שאני מכור לו, הוא ה"טוש אקלה" של איב סאן לורן. מעין הכלאה בין עט למברשת, שמתפקד ממש כמו מקל קסמים. המוצר הזה מסוגל לטשטש כהויות בעור, להעלים עיגולים שחורים ואפילו להרים שפתיים. בקיצור, הוא הכרחי בכל סיטואציה.

הרבה יופתעו, אבל אני חסיד של הלבלו האדום. כן, אותו שפתון פשוט שנועד במקור לשמן שפתיים. האמת שעם המוצר הזה משיגים מראה טבעי ואדמדם, כמו אחרי ארטיק פטל. הוא הרבה יותר קליל מליפסטיק, ומאוד נוח ונעים. בקיצור, להיט זול ויעיל.

עוד אגלה שאני נאמן כבר 12 שנים למסקרה של מייבלין, שהיא לא יקרה במיוחד אבל עושה בדיוק את העבודה. עוד בגזרת העיניים – אין כמו עפרון העיניים של מדינה מילנו. אני מאוד אוהב להשתמש בשניהם. מומלץ במיוחד צבע השמנת וצבע שחור-כחול, שהאחרון רלוונטי מאוד לחורף הנוכחי, כמו שתוכלו לראות בהפקת האופנה שהכנתי ברוח שנות ה-20.

שואלים אותי המון על מייק אפ. ובכן, מייק אפ אצלי תמיד מתחלק לעמידים ומכסים, שהם בדרך כלל גם כבדים יותר, לבין טבעיים וקלילים יותר. במחלקת העמידים אני מאוד אוהב את זה של רבלון או של אסתי לאודר, המכונה "דאבל וור" (כיסוי כפול). שניהם מציגים תוצאות מצויינות. בקלים והדקים לעומת זאת אני מאוד אוהב את המייק אפ של "מייק אפ פור אבר" מסדרת היי דפינישן, ואת סדרת המייק אפים בקו האיפור של ארמני.

אם דיברנו קודם על כיסוי מעודן לשפתיים, אז עכשיו אפשר לדבר גם על תותחים כבדים יותר. בגזרת האודם האדום, שהוא מאסט לכל אישה, אני מכור לזה של מאק. האמת היא שאני גם מאוד אוהב את הליפסטיק האדום של איב סאן לורן, שנמרח מעולה ומעניק לשפתיים מראה חושני. רק תקפידו לבחור את האדומים-ממש בשביל ליצור אפקט אמיתי.

כדי להשלים את המראה, ולהשלים את תיק האיפור, אפשר להוסיף צללית שחורה של המותג "בובי בראון", שבקרוב אמור לנחות בישראל (מי שמבקרת בארצות הברית, שתקנה לה סטוקים), סומק ורדרד של מאק ואת הברונזר המעולה של לנקום, שיכול להציל ביום חורף גשום עור חיוור ולתת שמץ של ברק.

למרות כל רשימת המכולת הזו כאן, אתן חייבות לזכור דבר אחד - העצה שלי היא לא לקנות הכל במקום אחד, או של מותג אחד, אלא לברר ולחקור מה הדבר הנמכר ביותר בכל חברה וללכת עליו. חוץ מזה, שמה שמתאים לאחת לא תמיד מתאים לאחרת. בקיצור, מיקס אנד מאץ' יש לא רק בעולם בגדי הים, אלא גם בעולם האיפור.

מיקי בוגנים חושף את שבוע האופנה בפריז
דורית בר אור באמת חושבת שהיא פאשניסטה? ראיון מיוחד

צילומים: יח"צ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקרם הרב שימושי של ניוואה. מיקי בוגנים מכור אליו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוש אקלה של איב סן לורן. מעלים פגמים ומציל שחורים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסקרה של מייבלין. נמצאת בתיק באיפור של מיקי כבר 12 שנים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיפרון העיניים של מדינה מילאנו. מומלצים גוון השמנת והשחור-כחול/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מייק אפ של רבלון. כבד, אבל עושה את העבודה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מייק אפ פור אבר מסדרת היי דפינישן. קליל ומעודן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המייק אפ של ארמני/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סומק ורדרד של מאק. לטאץ' של נשיות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האדום-אדום של איב סן לורן. קלאסיקה לכל אישה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הברונזר של לנקום. מגע של שמש לעור חיוור בחורף/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה יש לכם קבוע בתיק האיפור? ספרו לנו בפייסבוק
מחפשת מאפרות מומלצות לחתונה?

הכתבה הזו היא חלק מפרויקט 'אצלנו בסוכה אורחים עורכים את וואלה!'. במסגרתו, הערוצים המרכזיים של וואלה! נערכים על ידי הכישרונות הגדולים בתחום. כל אחד מהם קיבל הזדמנות ליום אחד לעבור אל אחורי הקלעים של העיתונות הישראלית ולהעביר לקהל פיסה מהעולם כפי שהוא רואה אותו, עם כל הסודות, הידע והניסיון. בכיסא העורך של וואלה! אופנה התיישב מיקי בוגנים, ואליו מצטרפים אריק זאבי בוואלה! ספורט, גל אוחובסקי בוואלה! סלבס, גורי אלפי בוואלה! תרבות ותירס סקסואל בוואלה! ZONE.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully