וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שטוב למדונה

טל דרורי

18.10.2011 / 13:03

מדור חולצת רשת מבקר באתר הבית של הלייבל פריזאי ויונט, שכמעט נשכח עד ששני איטלקים מלאי מרץ הפכו אותו לשם הרותח ביותר בשמי האופנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם: Vionnet

לוקיישן: http://www.vionnet.com

משמעות השם: על שם מדלן ויונט (מבוטא ויונה), הפריזאית שיסדה את בית האופנה בתחילת המאה ה-20.

ז'אנר: לייבל הוט קוטור פריזאי שהוקם לתחיה.

טריילר: הלייבל מלא הסטייל הזה, הולך אחורה עד 1912 השנה בה מדלן ויונט, שכונתה בימי חייה ארכיטקטית בין חייטים, הקימה את בית האופנה. שנתיים אחרי הפתיחה פרצה באירופה מלחמת העולם הראשונה, והיא נאלצה לסגור אותו. בשנות ה-20, ועם הפתיחה המחודשת, הפך הלייבל לסיפור הצלחה מסחרר עם מינון מדויק בין אלגנטיות לאקספרימנטליות, שמאפיינים עד היום את המותג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך האתר הרשמי - אחת הנעליים המרתקות מציעה הקולקציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ויונט עצמה, ועל אף הרקע והמראה הצנועים שלה, הייתה לחלק אינטגראלי מהמהפכה האופנתית ששחררה נשים מכבלי המחוך והגזרות החונקות, והעמידה את האישיות והנוחות שלהן במרכז העיצוב. את הדגמים שלה בנתה על בובות באורך 80 סנטימטר, עליהן התנסתה בבדים נשפכים ועוטפים, שאפשרו תנועה טבעית של הגוף.

אחרי שנים של עשייה קריאטיבית, בגיל 63 סגרה ויונט את בית האופנה. הפעם מלחמת העולם השנייה הייתה על סף התפרצות. ב-2008 אחרי עשורים בהם הלייבל היה רדום
עד ששני יזמים איטלקיים צעירים רכשו את הזכויות למותג עם ראייה ארוכת טווח של לקיחת המרכיבים האייקוניים הקלאסיים שלו והפיכתו ללייבל עכשווי.

בשנה האחרונה הפך ויונט לכוכב עולה בשמי האופנה העולמיים, מככב דרך קבע בטורי האופנה ומעטר את גופותיהן של כל הפשיוניסטיות הנחשבות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אקססוריז מגרים בויונט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים: אפשרות וירטואלית מהקוצעת לצפות בכל הקולקציות, מהחדשה ביותר של אביב-קיץ 2012 ועד שנה אחורה. האתר גם מצא דרך מעניינת להציג את הקולקציות וכל אחת מהן נחלקת לארבעה חלקים: לוק, נעליים, תיקים ואקססוריז.

בנוסף לשיטוט הסופר קל למשתמש, ההנאה הוויזואלית היא על גבול העוצר נשימה. ניכר שבכל פריט ופריט בקולקציות הושקעה תשומת לב מקסימלית. כך לדוגמא, הסנדלים בקולקציית האביב האחרונה ממחישות היטב כיצד אפשר לשלב קלאסיות עם עכשוויות. הם עשויים בסטייל מעודן ואלגנטי מחד אך מדגמנות אלמנטים וצבעים עכשוויים מנגד.

השמלות גם הן מהוות דוגמא מובהקת כיצד רוחה של מדליין ויונט עדיין מולכת על העיצובים' עם בדים רכים שמתלפפים על הגוף ומייצרים תנועה אוורירית אך בו בזמן מלאים תחכום אלגנטי. הגזרות הן שיוצרות את האדג', עם נועזות שנעה מצבעי בלוק בוהקים, לפרינטים תזזיתיים. האיכות האולטימטיבית של כל היצירות היא החותם האיטלקי שנגזר מהעובדה שמאז שנרכש מעמיד בראשו מעצבים מארץ המגף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יונת דואר: אין האתר הוא לא חנות מקוונת. אפשר למצוא בו את רשימת החנויות בהן אפשר לקנות או לפחות לצפות ביצירות, למרבה הצער טרם יש נציגת בישראל. האפשרות האונליינית הטובה ביותר לרכישה היא נט-א-פורטר. המחירים אגב נעים בין מאות לאלפי אירו.

אקסטרה: האתר הקדיש ובצדק תגית לכל הסלבריטאיות הפשיוניסטיות שנצפו ותועדו לובשות ויונט ויש אין סוף כאלו. הרשימה כוללת את מדונה, נטלי פורטמן ומריון קוטיארד, הפריזאית של הרגע (המשמשת דווקא כפרזנטורית של דיור).

  • עוד באותו נושא:
  • ויונט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully