וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיה שיפר בדרך לארץ

דודי טל | צילום: AP

23.10.2011 / 10:47

בזמן שאתם צוחקים על פליטי ריאליטי חובבי השקות, דוגמנית העל מהניינטיז קלאודיה שיפר אמורה לנחות בארץ להשקת חנות חדשה בכיכר המדינה. וואלה! סלבס קורבן אופנה

אי שם בניינטיז הסופר מודל הלוהטת לינדה אוונג'ליסטה הודיעה שהיא לא יוצאת מהמיטה בשביל פחות מ-10 אלפים דולר. השנים עברו, הפרצוף של רוב הדוגמניות מאותן שנים הפך לבריכת בוטוקס ועכשיו האקס מודליסטות מוכנות לצאת מהמיטה בשביל הרבה פחות.

לפני מספר שבועות טסה מפיקת אירועי היוקרה ניקול ראידמן, לפוש ולספוג קצת קלוטורה בשבוע האופנה בפריס. הצעירה הלוהטת עם הפה הגדול נתקלה באחת מתצוגות האופנה השוות בלא אחרת מאשר דוגמנית העל מהניינטיז, קלאודיה שיפר. ראידמן סיפרה לדוגמנית על החנות החדשה שהיא פותחת בכיכר המדינה בקרוב (או כמו שהיא קוראת לה: "החנות הכי גדולה, הכי יפה והכי יקרה בכיכר"), הזמינה אותה לאיוונט החגיגי והנוצץ ולמרבה הפלא גם קיבלה תשובה חיובית.
אם אתם חייבים לדעת אז יחד עם שיפר יגיעו לתצוגת האופנה שמארגנת ראידמן גם מעצבי העל טיירי מוגלר, ז'אן פול גוטייה, ויויאן ווסטווד ועוד. שיק!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק חמש דקות מעזריאלי. שיפר/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי שעדיין לא מכיר, ראידמן (24), זוגתו של מיליארדר רוסי אנונימי, היא מפיקת אירועי יוקרה (בעיקר של אוליגרכים) ואחת מכוכבות הדוקו ריאליטי החדש והממכר עד אימה של ערוץ 10, "מעושרות", שתעלה מחר (ב').

ניקול ראידמן, תני פרטים!
"ביולי הזמנתי ממנה קולקציה לחנות שלי. יחד איתה יגיעו גם טיירי מוגלר, ז'אן פול גוטייה, ויויאן ווסטווד, וולנטין יודבסקי, מעצב הבית של קשארל ועוד, והם יהיו האורחים הפרטיים שלי בתצוגת אופנה שתיערך בחנות שלי במרץ".

וואלה! סלבס לא מאמינה בסופר מודלס, היא יותר בקטע של סופר מרקטים.

ניקול ראידמן, מעושרות. אלכס ליפקין,
קלאודיה מוסרת ד"ש. ראידמן/אלכס ליפקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully