וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשוט, פשוט, פשוט: קולקציית החורף של הארטברייקר

לירוי שופן

23.10.2011 / 16:44

המותג הישראלי הארטברייקר מבקש להתחפר בסצינת בגדי הקז'ואל המוקפדים, בעלי ניחוח דק של רוק אנד רול, אבל לא תמיד יש בו את פקטור היוקרה המתבקש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בשבילי אנחנו תמיד נהיה ככה, חברה לטריינינגים", מסבירה אורי פישרמן (40), מייסדת מותג בגדי הקז'ואל הארטברייקר, תוך מודעות לכך שהחנות שפתחה לפני כשנה וחצי בלב תל אביב, מאוכלסת היום באין ספור עיצובים נוספים. לצד אותם בגדי התעמלות מעוצבים מוצעים גם מעילי פרקה קלים וצבאיים, מכנסי כותנה המחופים בהדפס דיגיטלי של נשל נחשים ופריטי ג'רסי חלקים, כמו חולצות עמוקות מחשוף.

עניין נוסף המעיד על התרחבותו של המותג שהוקם לפני כשבע שנים, כשבאמתחתו כאמור היו בעיקר גרסאות מודרניות לאימוניות וסווטשירטים, הוא העובדה שזו הפעם הראשונה שחלק מהפריטים הועברו מייצור מקומי למפעלים בפורטוגל, ביניהם עליוניות קלילות וגופיות העשויות סריגים דקיקים בצבעים בסיסיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

את שם המותג נהוג להצמיד לקטגוריית ה'ביגוד יום-יומי נוח', והמעצבת כאמור גם מודה בכך בפה מלא וממחישה זאת באמצעות עליונית עשויה פוטר שטוף בגוון פחם שעל חזיתה רקום כוכב מנוקד בניטים, או מכנסיים בצבע ורוד מאובק, המתכנסים בגומייה בקו הקרסול. אולם האספירציות העונה ממשיכות להשתכלל, כפי שמרמזים מכנסיים עשויים חומר דמוי עור אטום, גולגולת זהובה ומזערית בשולי כיס מכנסיים או שמלת-סריג אפורה מחופה גולגלות קטנטנות ושחורות. ניכר שהכוונה היא להתחקות אחר מותגים צרפתיים החווים הצלחה מסחררת בימים אלה, כמו זאדיג וולטייר, קומפטואר דה קוטונייר וכמובן אמריקן וינטג', הנשענים שלושתם על DNA דומה, אם כי לא זהה. בבסיסו, לא רק יצירתם של בגדים קלים ללבישה ופשוטים, אלא לכוון דרכם לאותו עולם חמקמק המכונה 'קז'ואל לקשרי' - בגדים שסממן הנוחות שלהם אינו נופל מסממן העושר - בשילוב מידה מעודנת של גישת רוק אנד רול או נוסטלגיה.

אלא, שלמרות הוספתו של סרט קטיפה דקיק לקולרה של טישירט חיוורת, עיצוב מכנסי התעמלות מניילון המזכירים פרקים מהיסטוריית הספורט של שנות השמונים, מטפחות בוכריות פרחוניות ושימוש בכותנה אורגנית, פישרמן אינה סוחטת את הדק היוקרה כראוי, זה שמבחין בין קז'ואל בנאלי לייחודי. "אני נותנת חשיבות למה שאני נותנת ללקוח מלבד הבגד", היא אומרת ביחס לחווית הקניה במותג, אולם בפועל עדיין אין מספיק בבגד עצמו. גם אם אפשר להעיד על עיצוב קולע, עדיין חסרים מיני-פרטים שיפיחו ברגיל מידה של זוהר. הרי זאדיג וולטייר כדוגמא משווה, על אף חולצות טי ומכנסי ג'ינס, אוחזים באוסף מפותח ונודע של סריגי קשמיר, אותו צמר מעורר כמיהה למגע. מילא שנפקדים חומרים אקספציונליים בקולקציה של הארטברייקר (כותנה היא סיב עיקרי), אלא שהגימורים עצמם אינם מושלמים כמצופה (הפריטים שמיוצרים בפורטוגל, אגב, עולים באיכותם על מרבית הקולקציה המיוצרת בארץ).

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוכב מנוקד ניטים על סוויטשרט שטוף. הארטברייקר חורף 2012/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם זאת, ואולי כאירוניה המכוונת ביחס לשם המותג, נשים מוצאות נחמה באותם פתרונות לבוש נוחים, שכביכול אינם מחייבים להקריב דבר עבורם. הרי אפילו חגורת המכנסיים, בכל הדגמים, עשויה גומי נמתח. ייתכן שהמציאות הזו מביאה לפישרמן ביטחון. חנות בקניון רמת אביב, קו של הלבשה תחתונה ועד רצון עז לעצב גם עבור גברים, הן משאלות לב שמצריכות המון תמיכה.

טווח מחירים: מכנסיים 528-549 שקלים; שמלות 359-539 שקלים; גופיות וחולצות 145-369 שקלים

הארטברייקר, דיזנגוף 204, תל אביב ובבוטיקים נוספים ברחבי הארץ. טלפון לברורים: 03-522-0131

צילום: יח"צ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נפקד מקומם של חומרים בעלי חזות יוקרה ברורה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully