וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי יש שוגר דאדי? שופינג אינטרנטי לעשירים

טל דרורי

25.10.2011 / 8:36

מדור חולצת רשת מדמיין שגירד את החישגד הנכון ומבזבז כספים על אופנת עילית בחנות אופנה אינטרנטית, שמציעה גם שירותי סטיילינג משופרים

שם: My Theresa

לוקיישן: http://www.mytheresa.com/

ז'אנר: חנות מקוונת לאופנה עילית נשית, המשגרת בגדי מעצבים לכל רחבי העולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וסט של מיו מיו. 1,360 יורו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריילר: האתר הוא התפתחות וירטואלית לחנות בשם תרזה לבגדי מעצבים, שהוקמה במינכן בסוף שנות השמונים והפכה יעד אופנה לבווארים פשיוניסטים ולשאר אירופאים, שחיפשו קורת גג תחתה יהיה אפשר למצוא את כל המעצבים המובילים. הגרסה המקוונת באה לאוויר העולם לפני כחמש שנים, והיא מהווה תחרות לשמות הגדולים בז'אנר, שעוזרים להפוך את עולם האופנה העילית, לכפר גלובאלי קטן בזכות העובדה שאנשים מתרגלים בהדרגה לרכוש על גלי הרשת גם פריטים בעלות גבוהה.

הדרך בה פועל האתר יעילה ביותר, כפי שמצופה ממנו בהתחשב במוצאו הגרמני. מיד בתום שבועות האופנה בפריז, מילאנו, לונדון וניו יורק אפשר למצוא בו פריטים מובחרים מהקולקציות החדשות, ואנשי האתר מתגאים בבחירות המבוססות יותר על אלגנטיות ונצחיות ופחות על מרדף חסר תוחלת אחרי טרנדים משתנים.

האתר מתהדר בכל השמות הגדולים והמתוחכמים אופנתית דוגמאת לנוין, סטלה מקרטני ומיו מיו והוא גם היעד האקסקלוסיבי באירופה המאחסן פריטים מאת בנלסייגה, טוד'ס ומארני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגפיים של ברברי פרוסום. 860 יורו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים: כאמור היעילות והדייקנות הם נכסים מרכזיים של האתר. בכל יום שלישי הוא מעלה אל העמוד הראשי את הטרנדים המרכזיים, המעצבים הבולטים והפיסות המרכזיות של העונה.

באמצע היום בשלישי וחמישי מוצגים 200 אייטמים רותחים שזה עתה הגיעו. נקודת זכות נוספת של האתר טמונה באופן הצגת הפריטים, כל פריט זוכה לצילום מדוקדק בשלל זוויות, כאייטם בודד וכחלק מאאוטפיט, עם האלמנטים המומלצים לרכישה הנלווים לו.


יונת דואר: יש. בעלות של 34 יורו וכארבעה ימי עבודה נשלחת הסחורה לישראל ב-DHL. ניתן להחזיר הכל תוך 14 ימים, כל עוד הפריט לא נלבש. המשלוח חזרה הוא חינם, אך יש לשלם כל עמלות מכס נילוות, אם יש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק של בנלסייגה. 1,314 יורו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אקסטרה: האתר מתגאה בשירות ללא רבב. הוא מאפשר פנייה ישירה לא רק בענייני בירורים על משלוחים ועניינים טכניים, אלא מעמיד יועצי אופנה מהצד השני של האימייל שיעזרו בכל שאלה הנוגעת לאופנה וסטייל, בין אם מדובר בפריט ספציפי, להתאמת אאוטפיט, ועד לתכנון מלתחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעיל גשם של סטלה מקרטני. 870 יורו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרשרת זהב של Ileana Makri ב-7,750 יורו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully