וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראש מורם: שבוע האופנה של חולון

יואב מאיר

26.10.2011 / 18:45

שבוע האופנה במוזיאון העיצוב בחולון נפתח בתהלוכת אופנה ייחודית של בגדי וינטג' ישראליים. יואב מאיר גילה כמה עולה וינטג' ישראלי ומתי הניינטיז יכנסו לחנויות יד שנייה

אבי כהן

אמש (שלישי) נפתח שבוע האופנה הראשון בחולון באירוע מתוקשר אשר משך אליו כ-2,000 מבקרים, הנמנים עם תעשיית האופנה בארץ ובעולם. מלבד עורכים וכתבי אופנה, הגיעו למקום גם מעצב העל האמריקאי זק פוזן, חזאי מגמות האופנה אימרן אמד והמעצב רון ארד.

בשיאו של האירוע, בו הוצגו פרוייקטים שונים הקשורים לאופנה ישראלית, פסעה בין האורחים תהלוכת אופנה. הבגדים כולם נלקחו מבוטיק המחתרת (סמטה אלמונית 5, תל אביב), המתמחה באופנת וינטג', וסוגננו על ידי המעצב יונתן זוהר והאמנית ליז חג'ג'. בין הדגמים שנראו היו שמלות של משכית ודגמים של גוטקס, אשר בעזרת אביזרים משלימים קיבלו פרשנות מודרנית וייחודית.

לדברי טלי קושניר, מנהלת בוטיק המחתרת, התעניינות הקהל הישראלי באופנת וינטג' מקומית נמוכה, אך נמצאת בעליה מתמדת. בנוסף, לדבריה כבר אפשר למצוא בחנויות יד שנייה בארצות הברית בגדים משנות ה-90, על אף שאופנת וינטג' מוגדרת כבת שלושים שנים לפחות והיא צופה כי המגמה עתידה להגיע לישראל בקרוב.

שבוע האופנה בחולון, המתקיים ב-26-27 באוקטובר, הוא למעשה יומיים של כנסים ופאנלים בנושאי אופנה, עם דגש על העולם הדיגיטלי ומסורות בעולם המודרני.

צילום: אבי כהן
עריכה: אמיר קוטיגרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully