וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארם ויל: חיות חדשות על המדף

שירלי אכסלרוד

27.10.2011 / 14:54

להניח צלליות, למצוא מסיר איפור שימיס אותן ולהתקרצף ב-3 סבונים בניחוח חדש - מדור קוסמטיקה קלה חוטף מה חדש על המדף

מה יודעות לעשות צלליות ב-431 שקלים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא היינו מצפים לפחות במחיר שגעון הזה. רביעיית צלליות Umber mineral של קלרינס/מערכת וואלה!, צילום מסך

זאת לא רוח חורפית, זאת אנחת הרווחה של הנסיינית ב', שיודעת כי מעתה לא תצטרך עוד לגלות בחרדה שהצלליות על עפעפיה הצטברו, בחסות הלחות והזיעה, לגושים דביקים שמונחים כגידולים על עיניה. ב' קיבלה רביעיית צלליות מינרליות בגוון כחול מקולקציית Colour Definition של קלרינס, והתלהבה: "הצלליות הנפיקו שילובים מקסימים בין הגוונים האפורים לכחולים, ונמרחו בנעימות. נכון שכבר לא מיוזע בחוץ, אבל עדיין צריך לתת להן קרדיט על שהחזיקו מעמד באותה פוזיציה במשך כל היום. לא הייתי מצפה לפחות, במחיר שיגעון הזה".

קלרינס, רביעיית צלליות Umber mineral. מחיר: 431 שקלים

דרישות גבוהות ממסיר איפור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היה נפלא, מלבד בערה בעיניים. מסיר האיפור של איב סן לורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

וזאת רשימת הדרישות הגבוהות של הנסיינית המתאפרת על בסיס יומיומי פ', ממסיר האיפור שלה: שלא יצריך יותר משלושה עיגולי צמר גפן ספוגים, שלא ידרוש שפשופים נמרצים מדי, שלא ישאיר שכבה שומנית ולחילופין שלא ימיס באלימות את האפידרמיס בדרך לניקיון המושלם.

מי הפנים החדשים של איב סן לורן, פועלים יעילים וזריזים שכמותם, ענו על כל אלה ואף יותר: נדרשו 2-3 וישים בלבד כדי להמיס בקלילות את שכבות הצבע מהפנים וגם מהעיניים, השאירו תחושה קטיפתית, ואפילו ניחנו בריח נעים להפליא. הבעיה היחידה היא העיניים, שדרשו מים כדי לכבות את השריפה המשתוללת.

מי פנים TONING & CLEANSING MICELLAR WATER של איב סאן לורן. 215 שקלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ארוז באלגנטיות יוצאת דופן למוצרי שיער

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תרטיבו את השיער קודם. שמן השיער של לוריאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסתבר שנשות המזרח נהגו עוד מימי קדם לאמץ שיגרת יופי שהתבססה על שימוש בשמנים – ולא רק שומן כבש, כמו שאפשר היה לחשוב. מרוחים בהשראה הזאת, פיתחו בלוריאל שמן טיפוח המורכב מאבוקדו וזרעי ענבים, שנועד לשימוש על שיער רטוב, לפני פן, וגם על שיער יבש לתיקון פריזים והחייאה כללית.

הנסיינית המקורזלת ס' טוענת שלא מדובר בסתם תכשיר, אלא בנס רפואי: "ניסיתי אותו בכמה הזדמנויות: על שיער רטוב, אחרי חפיפה, הוא עשה פלאים. ריכך, עטף במין ציפוי עדין אך לא כבד, וכשהשיער התייבש הוא היה קליל ונטול חשמל. על שיער יבש הוא היה מוצלח, אבל פחות. אמנם הוא הכחיד את הפריזים, אך מדי פעם נטה להשאיר ברק שומני ותחושה קצת מלוכלכת. יצויין לטובה הניחוח המלכותי והעובדה שהוא ארוז באלגנטיות יוצאת דופן למוצרי שיער".

L'ORÉAL PROFESSIONNEL, Mythic Oil - . מחיר: 139 שקלים. במספרות מורשות בלבד.

עדיין במזרח התיכון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזכיר לרבות וטובות את המקלחת בטירונות במחנה 80. סבון הוואי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מן המפורסמות היא כי רבים מבני ישראל סבורים שעם בוא הסתיו, הודות למזג האוויר הנוח, מתייתר הצורך להתקלח. ובכן – טעות! זכרו כי גם בעונת המעבר, אנחנו עדיין במזרח התיכון. שלושה תכשירי רחצה מופלאים באמת שהגיעו לאחרונה לשולחן המדור, יסייעו לכם לשפר את האווירה באקלים ההפכפך:

חמאת הרחצה של בודי שופ, במרקם שמנמן וחמאתי כראוי לשמה, הותירה רושם מצויין ועור חלק – סמיכה לתפארת, ללא פרבן, פרפין ושאר חולירות, הווניל פטשולי הוא מהסוג הנעים, שנשאר עוד שעות ארוכות אחרי הרחצה וחוסך מריחה של קרם לחות - בהנחה שאתם פה בשביל הריח. למרות ההבטחה, היא לא מקציפה בכלל, כך שאם אתם אוהבים בועות, כדאי שתלכו על משהו אחר.

למשל, על הסבון הנוזלי החדש של הוואי. הניחוח הפרחי של הוואי, שלנצח יזכיר לרבות וטובות את המקלחת בטירונות במחנה 80, או את הטיילת הצפופה של אילת באוגוסט, החליט לשדרג את עצמו, עשה קורס בנימוסים והליכות – ומעתה נקרא "קרם רחצה". המהדורה החדשה מגיעה בשני ניחוחות: מזון מלכות וסחלבים, ומזון מלכות ופרחי פרנג'יפני - שהצליחו להפתיע נסיינית בררנית במיוחד: "הסבון סטנדרטי, נעים ולא מייבש. אבל הריח! פשוט משובב, דבשי ומתוק, ונשאר שעות על העור וגם בחלל חדר המקלחת. תענוג".

המוצר השלישי הוא בחזקת מיתולוגיה: "בת אורן" הוא שריד לימים בהם סבון היה סתם סבון, בלי יומרות להביא שלום עולמי, שיכול היה להעיד על עצמו, בלי להתבייש, כי הוא בעל "ניחוח חורש אורנים רענן". כמו הרבה דברים טובים אחרים, לקלאסיקה המודרנית הזאת יצאה גם גירסת לוונדר משובחת – הבקבוק הירוק, שלמרבה השמחה שמר על העיצוב הישן - הפך סגול, הלוונדר הוא מהסוג המדוייק, וגם הוא משאיר את העור מרוצה ריחני לתפארת.

חמאת רחצה של בודי שופ. 40 שקלים
הוואי, Gele’e Royal. מחיר: 17 שקלים
סבון של בת אורן בניחוח לבנדר. 20 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גירסת לוונדר לקלאסיקה. הסבון של בת אורן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהנחה שאתם פה בשביל הריח. חמאת גוף של בודי שופ/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully