וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף השבוע של קייט מידלטון: וינטג' ותוספות שיער?

30.10.2011 / 8:15

בסוף השבוע לבשה קייט מידלטון שמלת וינטג' יפה לאירוע מלכותי, ונאלצה להדוף טענות באשר שימוש בתוספות שיער - ממלכת ישראל ממשיכה לעקוב אחרי הדוכסית מקיימברידג'

קייט מידלטון בערב צדקה למען ארגון In Kind Direct, אשר נערך בקלרנס האוס, לונדון, אוקטובר 2011. Paul Burns, GettyImages
סולו ראשון. קייט מידלטון מארחת בארמון לבדה, אוקטובר 2011/GettyImages, Paul Burns

בפעם הראשונה שלה כאשת יורש העצר הבריטי הנסיך וויליאם, קיימה קייט מידלטון בסוף השבוע האחרון אירוע צדקה רשמי לבדה וללא כל ליווי של בן מלוכה אחר. הערב המיוחד נערך כהוקרה לאנשי In Kind Direct, החברים בקרן צדקה אשר הנסיך צ'רלס הוא פטרונה, ופועלת לאיסוף עודפים של סחורות מספקים ועסקים שונים וחלוקתם לנזקקים. למעשה, הדוכסית שימשה באירוע כמחליפת הרגע האחרון של הנסיך צ'רלס עצמו, שנאלץ לצאת לסעודיה לביקור ניחומים עקב מות יורש העצר הסעודי.

קייט מידלטון בערב צדקה למען ארגון In Kind Direct, אשר נערך בקלרנס האוס, לונדון, אוקטובר 2011. Paul Burns, GettyImages
קייט מידלטון בשמלת וינטג' של אמנדה ווייקלי, אוקטובר 2011/GettyImages, Paul Burns
תצוגת סתיו/חורף 2006/2007 של אמנדה ווייקלי בשבוע האופנה של לונדון, פברואר 2006. Gareth Cattermole, GettyImages
גרסת השמלה בשבוע האופנה של לונדון, פברואר 2006/GettyImages, Gareth Cattermole

לאירוע שהתקיים בהשתתפות כ-30 אורחים, לבשה הדוכסית שמלת וינטג' של הבריטית אמנדה ווייקלי, מעצבת ביגוד ואקססוריז, בעלת נסיון בהלבשת בנות מלוכה כמו הנסיכה דיאנה וראניה מלכת ירדן, אשר בשני העשורים האחרונים ביססה מוניטין בינלאומיים של מותג יוקרתי, מלוטש, עם תשומת לב לפרטים ושימוש בחומרים איכותיים. אסתטיקת השמלות המפוסלות ווייקלי משכה גם סלבריטאיות כמו סקרלט ג'והנסון, שרליז ת'רון, קייט בקינסייל ואנג'לינה ג'ולי. המעצבת עצמה הגדירה פעם את הסגנון שלה "מאופק במתכוון אך מפתה" - תיאור המתאים בהחלט גם לסגנון של קייט, אשר באופן לא מפתיע נראתה בבגדיה במספר הזדמנויות בעבר, כולל בביקור לצפון אמריקה בתחילת יולי השנה.

אנג'לינה ג'ולי, קייט בקינסייל. GettyImages
המעצבת התחבבה על סלבריטאיות. אנג'לינה ג'ולי בבכורת הסרט 'סולט' בלונדון באוגוסט השנה; קייט בקינסייל במסיבה בלונדון, יוני 2008/GettyImages

שמלת אמנדה ווייקלי הפעם היתה באורך הרצפה, עם כתפיות איקס מוכספות-מחורזות וקו מותניים גבוה בגוון תכלכל-קרח. על רקע קירות ושטיח 'קלרנס האוס', בית מלכותי מן המאה ה-19 בשטח ארמון סיינט ג'יימס בלונדון, קשה שלא לתהות האם קייט התכוונה מראש להשתלב עם סקאלת הגוונים של הבית. על המסלול בשבוע האופנה של לונדון ב-2006, אגב, הדגם הוצג בגוון צהבהב עם כתפיות בשחור וחגורה תואמת במותניים. זוג עגילי היהלומים שענדה קייט הם בסגנון דומה מאוד לזוג העגילים שהיא ענדה בחתונה המלכותית באפריל השנה (שמאז לא נעשה בהם שימוש כיוון שהיו חלק מתערוכת שמלת הכלולות בארמון בקינגהאם שננעלה רק בתחילת החודש).

קייט מידלטון בערב צדקה למען ארגון In Kind Direct, אשר נערך בקלרנס האוס, לונדון, אוקטובר 2011. Paul Burns, GettyImages
תוספות שיער או צלקת? קייט מידלטון בתמונת תקריב, אוקטובר 2011/GettyImages, Paul Burns

אבל יותר מהשמלה, שיערה של קייט היה הפעם מוקד הדיון עם פרסום התמונות הראשונות המתעדות את האירוע. אתר הטבלואיד הבריטי 'דיילי מייל' הציג תמונת תקריב שלה מפרופיל צד שמאל המגלה סימן לבן לא ברור באורך שישה סנטימטרים בערך המציץ מבין שיערותיה, וטען שמדובר בחיבור רע של תוספות שיער. ההנחה המביכה הובילה להכחשה רשמית מיידית מטעם בית המלוכה על שימוש בתוספות שיער. הסימן שנראה בתמונה, כך נמסר, הוא צלקת מניתוח ילדות מורכב; לא נמסרו פרטים נוספים על מהות הניתוח, אך ככל הנראה, מדובר בלא יותר מניתוח הסרת כתם לידה. בתגובה, הואיל ה'דיילי מייל' להסיר את כתבת תוספות השיער שקודם עוד הספיקה לעורר פולמוס שלא נרגע עד ההודעה הארגעה הרשמית שהכחישה כל שימוש בתוספות שיער.

אנחנו שמחנו לגלות שהשיער החום והמלא של הדוכסית הוא כולו שלה ומרוצים משמלת הווינטג' המקורית.

קייט מידלטון בערב צדקה למען ארגון In Kind Direct, אשר נערך בקלרנס האוס, לונדון, אוקטובר 2011. Paul Burns, GettyImages
קייט מידלטון בערב צדקה למען ארגון In Kind Direct, אשר נערך בקלרנס האוס, לונדון, אוקטובר 2011/GettyImages, Paul Burns

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully