וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב פרסי יפתח את שבוע האופנה בתל אביב

לירוי שופן

31.10.2011 / 18:17

מעצב האופנה הישראלי יניב פרסי הוא הראשון שיפתח את שבוע האופנה בתל אביב

המציג הראשון בשבוע האופנה בתל אביב, שיתקיים במתחם התחנה בעיר בין התאריכים 21-23 בנובמבר, צפוי להיות מעצב האופנה יניב פרסי. עמדה זו, הנחשבת יוקרתית, מבטיחה את תשומת ליבה המלאה של תקשורת האופנה במקום. בצעד זה גבר פרסי על מעצבים מקומיים אחרים וותיקים יותר הלוקחים חלק בשבוע האופנה המקומי, כמו טובל'ה, קדם ששון, יוסף ואחרים.

אם לא מחשיבים את קולקציית הגמר של המעצב, זו תהיה תצוגת האופנה הרשמית הראשונה שיקיים בישראל מאז ייסד את קו הנשים הנושא את שמו, אשר שווק בתחילה לשוק חו"ל בלבד, לפני כשנתיים. קולקציית הביכורים של הקו הוצגה במסגרת פרזנטציה בשבוע האופנה של מילאנו לעונת קיץ 2011. עד כה, וכולל קולקציית קיץ 2012 אשר נחשפה בחודש הקודם, הציג 3 עונות תחת השם PERSY. ככלל, סגנונו מתמקד בלבוש נשי איקוני, כמו שמלות רבידה או תחרה, יחד עם גישה מחוייטת ואפיל יוקרתי. בשנה החולפת נמכר הקו במספר נקודות מכירה, בעיקר בבירות אירופה וברוסיה, כאשר לישראל הוא צפוי להיכנס לבוטיקים בעונה הקרובה.

עד היום, מיעט המעצב בחשיפת חומרים וסירב להתראיין לתקשורת הישראלית. בשבוע האופנה של תל אביב יחשוף את קולקציית חורף 2013.

פרסי (33), בוגר שנקר אשר התמחה תחת מעצבים כרוברטו קוואלי וג'ון גליאנו בדיור, החל את דרכו עם הקמת סוכנות View, המאגדת סטייליסטים, מעצבי שיער ומאפרים באמצע העשור הקודם. לקראת שנת 2007 עבר לאירופה כדי להתמקד בעיצוב אופנה. כיום מתגורר המעצב בישראל ועיצוביו מיוצגים באולם תצוגה הממוקם במילאנו.

דובר יניב פרסי בישראל, זאביק דרור, אישר את הידיעה.

(תאריך עדכון אחרון: 1.11.11; 13:39)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חורף 2012 של יניב פרסי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully