וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצעי חודש נובמבר

3.11.2011 / 14:37

קום איל פו מציעות זיכוי לשופינג תמורת בגדים ישנים ובנעלי קאפל אוף מציעים הנחה לסטודנטיות - מבצעי חודש נובמבר

רשת גולברי יוצאת במבצע חורף ומעניקה 50% הנחה על הפריט השני מקולקציית סתיו-חורף 2012. המבצע הוא על הפריט הזול מבין השניים. עד חודש נובמבר, להשיג בחנויות הרשת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איילת זורר מדגמנת 50% הנחה על הפריט השני ברשת גולברי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית האופנה קום איל פו שידוע בפילנתרופיה ואלטרואיזם לרוב, משיק את פרויקט "מעבירות 2011". במהלך כל חודש נובמבר, קהל הלקוחות מוזמן להביא עימו בגדים משומשים לחנויות הרשת ולתרום אותם לעמותת "א.ס.ף" המסייעת לפליטים ומבקשי מקלט בישראל.

מלבד התמורה במישור הרוחני, יקבלו הלקוחות זיכוי בסך 150 שקלים לרכישת מכנסיים, מעילים, ז'קטים, חולצות מכופתרות ושמלות מהקולקציה החדשה. לא חלה מגבלה על כמות הפריטים לתרומה. כל פריט מזכה בשובר. על הפריט להיות מכובס ובמצב טוב, כמו כן, ניתן להעביר מעילים, סריגים וצעיפים סרוגים בלבד. הזיכוי ניתן למימוש עד אמצע חודש דצמבר.

רשת ארנקי עמנואל תעניק במתנה החל מה-4 בנובמבר, תיק איפור של נטע שדה, על כל קנייה מעל 500 שקלים. המבצע עד ה-25 בנובמבר או עד גמר המלאי. להשיג ברשת חנויות ארנקי עמנואל, לבירור סניפים: 03-5583444.

מותג הנעליים קאפל אוף לא מתיימר לפתור את מחאת הדיור, אך מנסה בינתיים להקל על הסטודנטיות קשות היום במבצע מיוחד. בהצגת תעודת סטודנט, יוענקו 100 שקלים מתנה לרכישת נעליים מקולקציית החורף החדשה. טווח מחירים של הקולקציה החדשה לפני הנחה: 470-1,350 שקלים. עד סוף חודש נובמבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטודנטיות נהנות יותר. נעליים של קאפל אוף ב-590 שקלים במקום 690 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת דיסקרט החליטה גם היא לפנק את לקוחותיה לרגל הסתיו ומציעה 2+1 מתנה על קולקציית החורף, ומבחר מכנסיים ב-199.9 שקלים בלבד. עד סוף החודש. להשיג בחנויות הרשת.

2+1 על קולקציית החורף של דיסקרט. גיא כושי ויריב פיין
2+1 על קולקציית החורף של דיסקרט/גיא כושי ויריב פיין

רשת הקוסמטיקה לוריאל פריז ורשת האופנה רנואר יוצאות במבצע במסגרתו מוענק שובר בשווי 60 שקלים לרכישת מכנסיים או חצאיות לכל הרוכש/ת מוצר טיפוח או איפור של לוריאל פריז. המבצע יתרחש במהלך חודש נובמבר או עד גמר המלאי. להשיג ברשתות סופר פארם, הפארם של הריבוע הכחול ושופרסל ורשתות רנואר. פרטים בחנויות.


רשת תכשיטי אמארו יוצאת גם היא במבצע סתווי, לפיו קונים תכשיטים מהקולקציה החדשה ב-600 שקלים ומשלמים רק 500 שקלים. חל על התכשיטים שבמבצע. אין כפל מבצעים והנחות. עד סוף חודש נובמבר או עד גמר המלאי. להשיג בחנויות הרשת.

טובים השניים מן האחד. 60 שקלים מתנה מלוריאל פריז לרכישת מכנסיים וחצאיות ברשת רנואר.. אלון שפרנסקי
טובים השניים מן האחד. 60 שקלים מתנה מלוריאל פריז לרכישת מכנסיים וחצאיות ברשת רנואר/אלון שפרנסקי
  • עוד באותו נושא:
  • מכירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully