וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפקייק: ילד מפתח

לירוי שופן

3.11.2011 / 17:50

מדור ממתקי האופנה היומיים, קאפקייק, מתאהב במחזיק מפתחות מקורי של ז'יבנשי, שמזכיר לו את הימים שגם הוא היה גולש על הגלים

קאפקייק הוא מדור יומי חדש, שימתיק לכם את סוף היום ברגע, עם פריט נדיר, גימיק שלא ידעתם על קיומו, או רעיונות אופנה שיגרמו לכם להרים גבה או להרחיב חיוך.

את יום חמישי סוגר אחד האביזרים המשלימים הכי זכורים וגם הכי פשוטים למראה מקולקציית קיץ 2012 לגברים של ז'יבנשי, שערבלה בין תרבות גולשי הגלים להוואי, עם מנות בריאות של חספוס עירוני והדפסים דיגיטליים. מדובר במעין שרוך-שרשרת, המתפקד כמחזיק מפתחות שנועד להיתלות על הצוואר. במקור, זו המצאה שהייתה פופלארית לפני כשני עשורים, אשר נועדה להשאיר את הידיים חופשיות (מצרך הכרחי, מסתבר, אם מנסים לנוע על גלשן או סקייטבורד ולא רוצים חלילה להפר את האיזון על ידי תחיבת הצרור בכיס).

כעת, תחת הידיים של ריקרדו טישי, המעצב הראשי של ז'יבנשי, הרעיון הלעוס הפך לרטרו אופנתי, שמשרת את האווירה הנינוחה-קרירה של הקולקציה כולה. במבט מקרוב אפשר להבחין בדיטיילים הקטנים, כמו הלוגו המוטבע על השרוך או את עיצוב סוגר המתכת, המכונה שם 'אובסדיה', החוזר על עצמו גם על תיקים ואביזרים נוספים של בית האופנה. בקיצור, חסר תועלת לחלוטין, אבל בעל פוטנציאל להפוך ללהיט פאשניסטים מסיבי (מהסוג הדביק).

מחזיק המפתחות הוצג לראשונה בקולקציית החורף, הנמכרת בימים אלה. הצבעים החדשים, ירוק, לבן וכחול, יכנסו לחנויות ז'יבנשי החל מחודש פברואר הקרוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אקססוריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully