וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב פינטו נגד אמא של סופרמן: ראיון עם המעצב של גולברי

גלי רבינק

3.11.2011 / 19:31

מנכ"ל ומעצב גולברי בטוח שהצלחה קשורה לתמונת רב על הקיר, אבל מפרגן גם לפרזנטורית שתגלם את אמא של סופרמן, למרות שהיא לא לובשת גולברי בהוליווד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אילו קירות יכלו לדבר, במשרדים של גולברי הם היו מגמגמים שלום מבוייש ושואלים: "מה כל אלה עושים כאן"? כשעל הקירות תלויות זו לצד זו תמונות של מירי בוהדנה בלוק אוריינטלי בהרי האטלס, משה דיין , איילת זורר, יצחק רבין וציור פורטרט של הרב פינטו.

יעקב גולברי (56), המעצב והמנכ"ל של הרשת, גילה שהעבודה אחרי הצבא שהתכוון לעשות 'על הדרך', עד שיימצא מה לעשות בחייו, היא הדרך עצמה. "השתחררתי מהצבא כחשמלאי ולא הייתה לי תוכנית או יעד ברורים ובינתיים עד שאחליט החלטות של גדולים, הצעתי את עצמי לעבודה בחברה למעילי עור, 'קדים עור', ביישוב שגרתי בו. התלוויתי שם לאדם מבוגר שלימד אותי את כל התורה. נדבקתי בחיידק ועד היום אני מתעורר,ישן, אוכל ומבלה אופנה. בשנת 78' הקמתי עם שני אחיי בית טקסטיל קטן לאופנה בתל אביב שקראנו לו 'אופנת אס, לימים השם נשמע לנו מעט זול ומיושן ואחרי שפסלנו הרבה אופציות החלטנו בסוף לקרוא לרשת על שמנו, גולברי, מה שנשמע קצת איטלקי ומסקרן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה מקור השם?

"אבי גדל בשכונת גולבר באירן, ומי שחי בשכונה כונה 'גולברי' ( כמו ירושלמי, לדוגמא) ומאז השם דבק כשם משפחה. יעקב הגולברי".

גולברי הוא עסק משפחתי. מאוד משפחתי. וכמו שאחד העובדים במקום אמר לי 'כל יום אני מגלה פה עוד גולברי', יעקב ממהר לעשות סדר בענפים של אילן היוחסין: "אנחנו תשעה אחים אבל לא כולם בעסק, משה הוא המנכ"ל, דוד מנהל הייצור, אני המעצב, מרים היא בהנהלת חשבונות ואורלי הקטנה מנהלת שיווק ופרסום ועוזרת במחלקת עיצוב. וחוץ מזה הילדים, בתקופת שאחרי הצבא ולפני לימודים, באים לעבוד בעסק. למרות שהם לא נשאבים לתוכו, יש להם את הדרך שלהם לעשות בחיים. אנחנו משפחה מאוד משפחתית וצפופה, עושים ארוחות שבת עם זמירות ושירי שבת. אבי היה אדם מאוד רוחני ודתי", הוא מחייך וממשיך לספר, "מאז שתלינו את התמונה של הרב פינטו כאן במשרד העסק פורח ועולה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזכות הרב פינטו או הרבנית איילת זורר?

"אין ספק שאנחנו שמחים מאוד על כך שאיילת היא הפרזנטורית שלנו. הבחירה שלנו בה ושלה בנו, מינפה ופתחה את החברה לקהלים נוספים. היא מביאה איתה ניחוח אחר והיא חיברה אותנו לנשים שלא הכירו או לא רצו להזדהות איתנו. נשות קריירה, רציניות, ואינטלקטואליות. זה ניכר בקופות ובמכירות ומאז שהיא איתנו, מזה שלוש עונות, הספקנו לפתוח עשרה סניפים נוספים ברחבי הארץ".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא הופיעה עם הבגדים שלכם או שמלה מיוחדת שתפרתם עבורה לאירוע הוליוודי?

"לא, זה לא אופי הבגדים שאנחנו מעצבים. העיצוב מיועד ליום יום של אישה עובדת במובן היוקרתי, העדכני והאיכותי ופחות לאירועים נוצצים. אבל כשאנחנו מציגים בפניה את הקולקציה, היא מתלהבת מהרבה פריטים וכל דבר שהיא אוהבת ונותן לה תחושה טובה וכיפית אנחנו שמחים לתת לה."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמתי לב כי היא נמנעת מלדגמן את הקולקציה על המסלול

"איילת היא לא דוגמנית מסלול, היא לא רוצה בכך ואני מכבד ומעריך את החלטתה. בתצוגת בגדי החורף שערכנו בקיסריה, היא הייתה בקבלת הפנים בשמלה של גולברי ועלתה לבמה בסוף התצוגה ביחד איתי. זה מה שנכון ומתאים לה ואנחנו שמחים על כך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניכר כי הקולקציה החורפית לא נצבעה בצבעי העונה: החרדל, החמרה והתבלינים השונים

"אני נוסע הרבה לחו"ל, נחשף לקולקציות, לחומר ספרותי ולטרנדים שעתידים לבוא. אבל בסוף היום, אני מתאים אותם ובונה את הקולקציה שתתאים ללקוחות שלי. הגוון החרדלי לא יימכר והמטרה שלי היא למצוא גוונים חיים ומחמיאים שכאן יהלמו נשים. כמו אדום, ורוד עתיק, צבעים פרקטיים ליום ולערב. בגזרות שנכונות לגוף האישה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יעקב גולברי ואיילת זורר בתום תצוגת החורף של המותג העונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה צופן העתיד?

"אחרי שגדלנו והתרחבנו ל-60 סניפים, החלטנו ששנת 2012 תהיה בסימן של עצירה וארגון מחדש. לא לתפוח אלא לשדרג, לשפץ חנויות שהקונספט בהן הוא כבר מיושן והריהוט והאבזור נשחק, לשפר את השירות. דברים שהוזנחו ונדחקו לעיתים הצידה".

טווח מחירים: 99-499 שקלים

  • עוד באותו נושא:
  • גולברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully