וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית פוטרה על רקע רומן עם בנו של קדאפי

6.11.2011 / 7:34

ונסה הסלר, תיארה בהתלהבות את הרומן שניהלה במשך 4 שנים עם מועתסם קדאפי ופוטרה מתפקידה כפרזנטורית של חברת התקשורת טלפוניקה אירופה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"סיפור אהבה יפה מאוד". מועתסם קדאפי וונסה הסלר/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת התקשורת 'טלפוניקה אירופה' הודיעה לפני מספר ימים על פיטוריה של הדוגמנית האמריקאית-איטלקיה ונסה הסלר, מתפקידה כפרזנטורית החברה, לאחר שחשפה כי ניהלה רומן עם בנו של מועמר קאדפי.

הלר סיפרה למגזין האיטלקי 'דיווה אי דונה' על רומן בן 4 שנים עם מועתסם קדאפי, בנו של מועמר קדאפי, שכזכור חוסל בגיל 34 בסמוך לרצח אביו באוקטובר השנה, על ידי מורדים ששמו קץ לשלטון העריצות בן 42 השנים של השליט השנוא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער גליון מגזין 'דיווה אי דונה' שפירסם את הריאיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

היפיפיה הבלונדינית בת ה-23, אשר נולדה באיטליה לאב אמריקאי ואם איטלקייה, אמרה בריאיון: "לא היה לי כל קשר איתו מאז שהמהומות החלו, אבל יחסינו היו כאלו של תשוקה. אנו, צרפת ובריטניה, תמכנו פיננסית במורדים אבל אנשים לא יודעים מה הם עושים. משפחת קדאפי אינה כפי שהיא מתוארת, הם אנשים נורמלים". עוד הוסיפה הסלר כי מדובר היה ב"סיפור אהבה יפה מאוד".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
גופותיהם של מועמר קדאפי ובנו מועתסם מוצגות לראווה במקרר בשרים באיטליז בעיר מיסרתה, לוב, 21 באוקטובר 2011. רויטרס
היו "אנשים נורמלים". גופת מועתסם קדאפי ואביו מועמר קדאפי/רויטרס

רחוק מלהיות "נורמלי", מועתסם קדאפי, בנו החמישי של הדיקטטור הלובי אשר שימש כיועץ בטחון לאומי לאביו, מת מוות אלים שנסיבותיו נותרו לא ברורות עד היום. תמונות מגורענות וסרטון קצר המתעדים אותו במעצרו גילו שהוא נתפס בחיים, אך זמן קצר אחר כך התפרסמו תמונות גופתו עם פציעות חזה וצוואר. הגופה, לצד זאת של אביו, הוצגה לראווה במשך מספר ימים בחדר קירור ולאחר מספר ימים הוא נקבר במדבר הלובי בקבר לא מסומן.

קדאפי הבן נודע לשמצה כפלייבוי ראוותן עם חיבה לדוגמניות להן העניק מתנות יקרות. אקסית אחרת שלו, הדוגמנית ההולנדית טליטה ואן צון, שנמלטה מלוב בעת ההתקוממות נגד קדאפי לאחר שקפצה ממרפסת מלון בטריפולי, אמרה ל'טלגרף' הבריטי באוגוסט שיחסיה בני השלושה חודשים עם קדאפי הצעיר אופיינו בהפגנה סרת טעם של עושר. הוא הזמין אותה לחופשות יוקרה במונקו וסיינט בארת', הטיס ספר איטלקי כשרצה להסתפר, והמטיר עליה תיקי לואי ויטון. "שאלתי אותו פעם אחת כמה הוא הוציא, אז הוא חשב דקה וענה: 'בערך שני מיליון'. אז שאלתי: 'אתה מתכוון בשנה'?, הוא ענה: 'לא, בחודש'".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקמפיין ל-GUESS/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ונסה הסלר בקמפיין שנת 2010 של Guess/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסלר, דוגמנית מגיל 15 שהופיעה בקמפיינים של ארמני, קלווין קליין, לוריאל ו-Guess, גם השתתפה בתוכניות טלוויזיה באיטליה ושיחקה במספר סרטים, הבולט שבהם, 'אסטריקס' מ-2008 עם אלן דלון וז'ראר דפרדייה. היא ידועה בצרפת, גרמניה ואיטליה כפני 'אליס', חבילת תקשורת שמציעה 'טלפוניקה אירופה'.

שוחררה מהחוזה. ונסה הסלר בפרסומת טלוויזיה ל'טלפוניקה אירופה'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שם מוכר בכל בית באיטליה, צרפת וגרמניה. ונסה הסלר בקמפיין 'אליס' של 'טלפוניקה אירופה'/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר פרסום הראיון לפני כשבוע הודיעה 'טלפוניקה' כי הסלר משוחררת מהחוזה עמם, על רקע מה שתואר כ"כשלון בנסיון לנתק עצמה מדבריה על הקונפליקט בלוב". כמו כן, מסרה החברה שתמונות הדוגמנית יוסרו מיידית מאתרה הרשמי.

הסלר מיוצגת היום על ידי סוכנות 'וואן מודל מנג'מנט' בניו יורק. היא תופיע בתפקיד אורורה בעיבוד האיטלקי לסינדרלה השנה. הסוכנות לא מסרה עד כה תגובה לכלי התקשורת בעניין המיוצגת שלהם ומועתסם קדאפי.

ונסה הסלר בתפקיד נסיכה יוונייה בסרט 'אסטריקס' (2008). imdb
ונסה הסלר בתפקיד נסיכה יווניה ב'אסטריקס'/imdb
ונסה הסלר בבכורת הסרט 'אסטריקס' במינכן, גרמניה, ינואר 2008. Johannes Simon, GettyImages
ונסה הסלר בבכורת הסרט 'אסטריקס'/GettyImages, Johannes Simon

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully