וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברקרומבי אנד פיץ' השיקו את שלוש החנויות הראשונות שלהם בארץ

עדי דברת-מזריץ

7.11.2011 / 8:25

אף שהחברה בחרה שלא להודיע על פתיחת הסניפים באמצעי התקשורת - הגיעו אליהם מאות אנשים ששמעו על הפתיחה מפה לאוזן

עשרות אנשים חיכו אתמול (ראשון) מחוץ לחנות אברקרומבי אנד פיץ' הראשונה בישראל בקניון רמת אביב. החנות של מותג האופנה האמריקאי נפתחה למבקרים בשעה 18:00, והייתה עמוסה בשעה זאת בעיקר בבני נוער. את הזיכיון למותג קיבלה חברת סקאל הולדינגס בבעלות חיים סקאל.

במקביל לפתיחה ברמת אביב נפתחו גם שתי חנויות של המותג בקניון ארנה בהרצליה ושדרות ממילא בירושלים. בדומה לחנויות המותג בחו"ל, בחנות מושמעת מוזיקה חזקה, אך בניגוד לחנויות האחרות בעולם - התאורה אינה עמומה אלה מוארת ואת פני המבקרים לא מקבלים דוגמנים ודוגמניות כמקובל בסניפי החברה בערים אחרות בעולם.

מחירי בגדי הרשת עבור נשים הם: סריגים קלים - 249 שקלים, חולצות מכופתרות ארוכות - 229 שקלים ועבור סווטשירטים תיאלצו להיפרד מ-449 שקלים. חולצות טריקו קצרות עולות 149 שקלים בעוד ג'ינסים - 279 שקלים. מחירי בגדי הגברים עומדים על 349 שקלים לסווטשירטים ובין 300-510 שקלים עבור ג'ינסים.

כחלק מהמדיניות של אברקרומבי אנד פיץ' בעולם - הפתיחה של החנויות בישראל לא תוקשרה ומרבית המבקרים בקניון הופתעו לראות את פתיחת החנות. עם זאת בימים האחרונים ניתן היה למצוא שלט מחוץ לחנויות בקניונים המדבר על הפתיחה ועל כך ש-100 המבקרים הראשונים ייהנו משובר מתנה בסך 100 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully