וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפקייק: ממתק אופנה ליום רביעי

טל דרורי

9.11.2011 / 19:52

קאפקייק, המדור שסוגר את היום עם ממתק אופנה טעים ויפה, נסחף עם הקליפ החדש של דוראן דוראן, מלא בדוגמניות מהניינטיז

הקליפ לסינגל החדש של דוראן דוראן Panic Girl שוחרר אתמול לרשת והציף את המדור בנוסטלגיה לימי הניינטיז בהם דוגמניות היו כאלו מפורסמות, שמספיק היה לכנות אותן בשמן הפרטי.

סינדי (קרופורד), נעמי (קמפבל), הלנה (קריסטנסן) ואווה (הרציגובה) גויסו להן על ידי חברתן לדוגמנות-העל, יסמין לה בון - אשתו של סיימון לה בון סולן דוראן דוראן - לככב בקליפ הסופר סטייליסטי.

במהלך תשע וחצי הדקות של הקליפ, מדמיינות הבנות שהן חברות הלהקה, בטייק על סקס סמים ורוק אנ'רול. הקליפ אפילו נחתך לראיונות בסטייל מוקיומנטרי, בהם הן מתראיינות על ידי חברי הלהקה המקוריים ומספרות כמה הן עדיין סחורה לוהטת.

הקליפ הוא געגוע ענק לדקדנטיות של סוף המילניום הקודם ולנעורים שחולפים עם תהילת עולם, אבל עם דוגמניות-על המסך מי צריך אמירה. הבנות עדיין נראות מיליון דולר ומצדיקות לגמרי את התואר הייחודי. נפקדות חסרות אגב, הן לינדה אוונגליסטה וקריסטי טרלינגטון.

על הסטיילינג של הקליפ אחראים דולצ'ה וגבאנה (שגם
מגיחים להופעת אורח בקליפ בתפקיד עצמם) ונראה שהם דווקא שואבים השראה מהקולקציה האחרונה של לואי ויטון מה-שהשתעשעה בטריטורית הסאדו מאזו והפטיש, שניכר היטב במחוכים, תחרה שחורה ונוכחות העור הגבוהה בקליפ. אי אפשר להימנע מההשוואה ל-Freedom המיתולוגי של ג'ורג' מייקל, אבל גם אם הראשון לוקח, המדור מבסוט לראות שגם לדוגמניות בנות 40 וללהקות פופ מזדקנות יש מקום של כבוד בעולמנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully