וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משכורת 13: שמלה שצריך לעבוד למענה חודשים

לירוי שופן

11.11.2011 / 11:00

מדור משכורת 13, שחי חיי זוהר גם כשמסביב הכל אפור, יוצא להאיר את הרחובות בשמלת משי מרתקת של המעצבת הרותחת מרי קטרנצו במחיר 20 אלף שקלים

מתוך קולקציית חורף 2012 של מרי קטרנצו. CARL DE SOUZA, GettyImages
שמלת הערב של מרי קטרנצו. מתוך קולקציית חורף 2012/GettyImages, CARL DE SOUZA

העובדה שמעצבת האופנה מרי קטרנצו תשיק בעוד מספר חודשים קולקציית קפסולה עבור רשת טופשופ (עם שמלות במחיר 560 דולרים), מהווה עדות למעמד שלה בעולם האופנה, כייצוא האופנה החשוב ביותר של הבירה הבריטית מאז הפרובוקטור כריסטופר קיין.

כמו אגדות ילדים זרועות LSD, קטרנצו מעמידה פנטזיה פסיכדלית חסרת גבולות, שמעוררת אצל הצופה תשוקה מצמיתה. אלא, שהאופנה שלה, היא אופנה למיוחסות. עם מקורות השראה שכוללים עיצוב פנים ורהיטים, גזרות בובתיות ובלתי אפשריות, שכאילו ונגזרו מדגמי קרטון, ושימוש מסיבי בהדפסים דיגיטליים בוטים בטכניקת 'טרומפ ל'איי' (הטעיית עין). העיצובים שלה תובעים המון אנרגיה, פרופורציות גוף מושלמות וארנק תפוח, אך המפתיע הוא, שהאתגר שהיא מציבה, אינו מרשים אף אחת. ההצלחה שלה כה הולכת וגדלה, שעם כל הודעת סולד אאוט על אחד הדגמים שלה, עולה החשד שנשים רוכשות את הבגדים רק כדי להציב אותם מתחת לאלומת אור בסלון.

שמלת המשי התפוחה מקולקציית החורף מרכזת את כל האיכויות באחת. עם השובלים האדירים, החצאית השקופה, ההדפסים המפותלים, הספק פרחוניים, וסרט הקטיפה שרוכס אותה כבלון מעל לחזה - זוהי שמלה למטיבות לכת. אבל ברגע שצועדים בה צעד אחד, מבינים מדוע 20 אלף שקלים הם הוצאה כל כך מנומקת.

אפשר להשיג בנט א-פורטר. עלות המשלוח כ-120 שקלים (לא כולל מס) והשמלה תיק תק אצלכם, תוך 2-3- ימי עבודה.

ואם כבר נכנסתם להוצאות:
תיק של ברברי ב-90 אלף שקלים
או שכמיית דרקולה ב-14 אלף שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך האתר Net-a-porter.com/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • שמלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully