וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורכת ווג איטליה מבטלת הגעתה לשבוע האופנה בתל אביב

לירוי שופן

20.11.2011 / 11:40

פרנקה סוזני, עורכת ווג איטליה, מבטלת את הגעתה לארץ בהתראה קצרה. האם תהיה זו פגיעה בחשיבותו של שבוע האופנה תל אביב?

חדשות צורמות מגיעות רגע לפני פתיחתו של שבוע האופנה בתל אביב. על פי הודעה שנמסרה אמש (שבת), עורכת מגזין 'ווג איטליה' פרנקה סוזני, הנחשבת אחת מאישיות האופנה המשפיעה בעולם והעורכת הבכירה ביותר מקרב המוזמנים, ביטלה את הגעתה לאירוע שיפתח מחר.

כחלק מהניסיון הברור להדוף את חשדות התקשורת לגבי סיבת היעדרותה, נמסר נוסח ההתנצלות של סוזני כלשונו, ללא תיווך או פרשנות מערך יחסי הציבור של שבוע האופנה תל אביב. מתוך דבריה עולה כי הביטול, שנעשה בסך הכל 48 שעות לפני התצוגה הראשונה, נובע מפגישה שהיא אינה יכולה להחמיץ. "משום שהייתי בנסיעה ארוכה מיפן לסין וקוריאה, לא הייתי מודעת לכך שביום שני בערב הנשיא (של ההוצאה – ל.ש.) שלי, ג'ונתן ניוהאוס, יגיע לפגישת 'סוף השנה' השנתית. אני לא יכולה להיעדר ממנה." השאלה היחידה שנותרת פתוחה היא, כיצד פגישה קבועה וחשובה כל כך בלוח השנה קשורה לאותה נסיעה ארוכה למזרח הרחוק וכיצד ההתנגשות הזו לא צצה לפני כן?

עם זאת, מציינת סוזני כי היא עתידה להגיע בחודש ינואר לתל אביב, לטובת סבב מפגשים עם מעצבים מקומיים, על מנת להתרשם מהאופנה הישראלית.

משמעות הביטול עבור שבוע האופנה תל אביב מרחיקת לכת. מתוקף המאמצים הכנים לקחת חלק בפלטפורמה הגלובלית ולייסד את רצף התצוגות בלוח הזמנים המתואם עם שאר שבועות האופנה ברחבי העולם, אי הופעתה של סוזני – אשר נמצאת על אותו רף עליון של קובעי סדר יום כאנה וינטור מווג ארה"ב, עמנואל אלט מווג פריז, אלכסנדרה שולמן מווג בריטניה ואנה דלו רוסו מווג יפן – עשויה לגרום לנזק תדמיתי ביחס לחשיבותו. בנוסף, היעדרותה של סוזני עלולה לפגום באחת המטרות המוצהרות של שבוע האופנה תל אביב – הסברה וחשיפת יצירה מקומית מקורית כנגד מוקדי כוח בתקשורת האופנה.

מנגד, דוברת שבוע האופנה תל אביב מוסרת כי הגעתם של האורחים הנוספים אושרה וכי הם ילוו את התצוגות. בין הנציגים הבולטים ניתן לציין את מארי ג'וזי סאססקינג, עורכת ראשית ובעלים של L'official, קתרין רוסו, עורכת אופנה ראשית של Ella France, ליסה ארמסטרונג, עורכת אופנה The daily telegraph וגבריאלה צ'רוביני, עורכת אופנה ראשית Grazia Italy.

רוברטו קוואלי דווקא כן מגיע, ואף יציג בישראל קולקציה

כל מה שצריך לדעת על כל המעצבים בשבוע האופנה תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully