וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפקייק: בגד ים לבריכות מחוממות

טל דרורי

20.11.2011 / 20:45

מדור ממתק האופנה היומי מסרב להשלים עם היעדרה של השמש וקופץ לבריכה מחוממת עם בגד ים איטלקי חדש, שמכסה לו את הישבן עם סימני קריאה. וואלה! מגניב

את יום ראשון סוגר בגד ים של מיו MYO - לייבל מעצבים חדש שמוצאו באגם קומו באיטליה (היכן שג'ורג קלוני החליט למקם את בית הקיץ שלו) והוא מכוון לאנשי חוג הסילון, שהופכים בזמן האחרון לנפוצים למדי. אם להאמין לאתר הבית של המותג, אז מיו הוא בגד הים להיראות בו בכל היעדים החמים והאקסקלוסיביים. אגב, הימים הם ימי השקת קולקציות ריזורט של מותגי העל, המיועדות לחופשות אקזוטיות במקומות חמים, ובגד הים של מיו מתאים לאווירה כמו כפפה הדוקה.

למרות המיתוג הסנובי והמעט מעצבן, אי אפשר להתעלם מהעובדה שמבחינה עיצובית, בגד הים הזה הוא על גבול השלמות. כמיטב המסורת האיטלקית, הבד הוא סופר-איכותי, הגימור ללא פגם והדוגמן שווה. המוטיבים המקשטים אותו המעודנים אך מגניבים, ומשתנים מדגם למשנהו. חשוב להבחין כי הם אינם מודפסים על הבד, אלא ארוגים בו.

כמובן שיש גם את עניין האורך, הנקודה הבעייתית בכל מה שנוגע לבגדי ים גבריים. כאן הוא מדויק ומייצר לוק רטרואי עתיר סטייל. התוצאה היא שיק סקסי עם תג מחיר של 160 יורו לחתיך/ה. כל שנותר הוא למצוא בריכה פרטית ומקורה.
http://www.myoswimwear.com

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • בגדי ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully