וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'פרי קמפבל מעלה את הגברים על עקבים

לירוי שופן

26.11.2011 / 11:24

12 סנטימטרים של עקב או דגמים דומים לאלו של נעלי מעצבים - קולקציית הגברים של ג'פרי קמפבל הולכת לגרום לכם להיות לא רק גבוהים יותר, אלא גם חכמים יותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לתרגם טרנדים בעוז. The Damned של ג'פרי קמפבל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם רשת אופנה מהסוג של זארה או H&M מאופיינת בגישה מפוקפקת למוסר ואינה חוששת לתרגם עיצובים של בתי אופנה עילית כהרף עין, הרי מותג נעלי הנשים הקליפורני ג'פרי קמפבל הפך את מכבסת הטרנדים לאמנות של ממש. המותג, שהוקם כחברה משפחתית קטנה בשנות ה-90 וכיום נועץ טלפיו בשווקים רבים ברחבי העולם, כולל ישראל, פועל בשנים האחרונות באותה שיטה שהפכה נפוצה - יצירת גרסאות במחיר נגיש יחסית, ודומות לעיצובים של אחרים, יקרים פי כמה בדרך כלל.

ההבדל המהותי הוא, שבניגוד לרשתות המצוינות מעלה, בג'פרי קמפבל אין כמעט שום תהליך של 'ריכוך' העיצוב או הטרנד. למעשה, ההתמקדות שלו היא בהפך המוחלט – ניסיון להתחקות דווקא אחר העיצובים הקיצוניים והשנויים במחלוקת ולהביא אותם לקהל הרחב במלוא תפארתם. כדוגמא, מספיק להציץ בנעלי פלטפורמה עצומות בעלות עקב חסר, הנראות כמרחפות, שהן גרסא נגישה לאחד העיצובים המפורסמים ביותר מתקופתו של אוליבייה ת'סקיינס בבית נינה ריצ'י, לפני כשנתיים. בגדול, זהו הוט קוטור, גרסת העם.

כעת פונה המותג להביא את כל הטו?ב המושחת הזה אל גזרה חדשה. בימים אלה משיק המותג קטלוג גברים ראשון, שמקדם קולקציית נעליים בומבסטית לשנת 2012. אמנם בעבר הייתה לג'פרי קמפבל קולקציית גברים, אלא שזו הייתה מצומצמת ודלה. הפעם לעומת זאת, מסתמנת הצהרת כוונות לייסד קו משמעותי ורחב היקף, שאף זכה העונה למיתוג משל עצמו תחת השם The Damed (המקוללים, בתרגום חופשי). פתרון אפשרי ומלא תקווה, לדלות הנוראה השולטת בשוק נעלי הגברים שאינו נמנה בטווח היוקרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דגם עם סוליה עבה המזכיר נעליים של ז'יבנשי מקולקציית חורף 2012/מערכת וואלה!, צילום מסך

כהמשך ישיר לקולקציית הנשים, עיצובי הגברים מאופיינים באותה תעוזה אגרסיבית. למעשה, חלק ניכר מהעיצובים פונים במודע לליבה הבלתי מתפשרת של צרכני האופנה. דגם המכונה 'טרדי מן', הוא מגפון פאנק ברוח שנות ה-80 הנשען על עקב פלטפורמה בגובה 12.5 סנטימטרים. דגם אחר, הוא מגף שרוכים בצבע פוקסיה, המלווה בסוליה שמנמנה. שום דבר, שמאפשר הליכה אגבית בפארק.

כנרמז, ג'פרי קמפבל יוצרים הקשרים מיידיים לעיצובים ששורשיהם הנעוצים בעולם האופנה הגבוהה. באופן הזה, מגפיים גבוהים בעלי סוליית פלטפורמה לבנה ועבה דומים דמיון רב לאחד העיצובים הבולטים מקולקציית החורף הנוכחית של ז'יבנשי. נעל פלטפורמה אחרת, שחלקה העליון נראה כנעל אוקספורד וחלקה התחתון כשכבות של גומי מוקצף, מזכירה בכוונה את אחד הדגמים המצליחים ביותר של בית פראדה בשנה החולפת. והדוגמאות ממשיכות וממשיכות, ומגיעות לשיא במגפון עקב, המצופה כולו בחתיכה אחת של עור הפוך, המתכתבת עם עיצוב איקוני של המעצב האמריקאי הנוקב ריק אוונס.

הנעליים המקוריות של ריק אוונס על הרגליים של הצלם טרי ריצ'ארדסון

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנעליים של ג'פרי קמפבל - דומות או לא לאלו של המעצב ריק אוונס?/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם הנעליים האלו יגיעו בסופו של דבר אל הקהל הנכון? או אל הקהל בכלל? אולי לא בתחילה. אבל, עם הרתיעה שקולקציית הנעליים הזו עלולה לזמן, אם משום המקוריות הניצבת בסימן שאלה ואם בגלל ההגזמה המאפיינת את רובם, הרי שיש יתרון חשוב לעצם השקתה של קולקציה כה מרחיקת לכת, תרתי משמע, ועם זאת נגישה יחסית. בפרויקטים מסוג זה מזדמנת אפשרות להפוך קהל שמרן לסובלני, להביא לידיעתו התרחשויות שבדרך כלל נותרות עבורו מתווכות או בתקשורת האופנה או מאחורי חלונות ראווה של חנויות שאין לו את האומץ הדרוש כדי לתור בהן ולהשכיל. הנעליים החדשות של ג'פרי קמפבל, ואולי אין דרך אלגנטיות יותר לומר זאת, מסוגלות לחנך דור חדש של גברים.

הקטלוג המלא של קו הגברים The Damned

טווח מחירים לדוגמא: 200-220 דולרים. שני דגמים זמינים לקהל כבר עכשיו (שאר הקולקציה תיכנס לחנויות במהלך חודש דצמבר 2011)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משמאל למטה - דגם הדומה לאחד הדגמים המפורסמים ביותר של פראדה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדגם המדובר של פראדה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תרגום טרנדים בכל הכוח - The damned של ג'פרי קמפבל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully