וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע האופנה בתל אביב: טובל'ה חסין

לירוי שופן

22.11.2011 / 17:32

פרחים, זירקונים ודוגמניות ילדותיות - קולקציית הקיץ של טובל'ה חסין בשבוע האופנה של תל אביב ניסתה לעורר שמץ נוסטלגי, אך לא תמיד בהצלחה

גולר

דוגמניות ששערן אסוף לאחור בצמה פשוטה ורגליהן תחובות בתוך נעלי סירה שטוחות ומקושטות זירקונים, פסעו בנעליים שטוחות ובחיוך מופגן על מסלול תצוגת האופנה של המעצבת טובל'ה חסין. זוהי הופעה פומבית ראשונה של המעצבת מזה זמן רב למדי, אשר אינה נוהגת להציג עונות סדירות וחקוקה בזיכרון הקולקטיבי כבעלת אמירות פרובוקטיביות ושנויות במחלוקת.

הפשטות הילדותית שהכוריאוגרפיה ביקשה להשיג, גובתה בקולקציה עצמה, שהתבססה על מערכות לבוש בסיסיות, כמו שמלות קצרות בגזרת A, גופיות עשויות משי או חצאיות פליסה, שהזכירו מרחוק חצאיות טניס, מינוס הצבע הלבן. את הניקיון הצורני, ניסתה חסין להבריח עם אפליקציות. ובכן, רבות מהן – פרחים עצומים רקומים, מיני זירקונים שניתלו בצפיפות או ברווח, או עיגולים מחוררים, שאיפשרו לגוף להציץ מבעדם.

לדוגמניות (מלבד אחת שבקושי הצליחה לפסוע בתוך שמלת צינור אלימה בצרותה) היה ללא ספק נעים ונוח. עם זאת, האפקט הכללי היה דלוח והמתח המתבקש בין הזוהר לנאיבי לא הגיע לכדי סיפוק אמיתי. למעט שמלות גלביה ארוכות שקושטו במעין רקמות מפותלות, והיה בהן טון חלוצי מסקרן, שאר העיצובים אופיינו באיזושהי הילת 'לואו-טק' (טכנולוגיה נמוכה) שסירבה לפרוט על הנים הנוסטלגי הנכון. התוצאה הייתה מיושנת, ללא החן הראוי שהיה יכול להחיות אותה. אחרי הכל, לעורר בגדי יום-יום בעזרת קישוטים מנצנצים זהו טריק שחוק.

רוצים לראות עוד מטובל'ה? בואו לפייסבוק שלנו

מי יהיה המעצב הבא של ישראל?

היום בצהריים היינו בתצוגה המרעננת של דורין פרנקפורט

צילומים: נמרוד סונדרס

טובל'ה. נמרוד סונדרס
טובל'ה/נמרוד סונדרס
טובל'ה. נמרוד סונדרס
טובל'ה/נמרוד סונדרס
טובל'ה. נמרוד סונדרס
טובל'ה/נמרוד סונדרס
טובל'ה. נמרוד סונדרס
טובל'ה/נמרוד סונדרס
טובל'ה. נמרוד סונדרס
טובל'ה/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully