וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: כל מה שחדש על המדף

שירלי אכסלרוד

24.11.2011 / 21:27

מסקרה של סיסלי שעשויה משמן קיק וגלוס של mac שמסב נחת גם לשפתי הרוע הדקות ביותר - מדור קוסמטיקה קלה משתטח על מדפי צדיקים

מסקרה עם שמן קיק

נאמנה לעיקרון המקודש ש"מה שאינני בולעת, גם אינני מורחת על הריסים", ניגשה הנסיינית ג' בחרדה למסקרה החדשה של סיסלי, המכילה גם – הפתעה! - שמן קיק. אבל מסתבר שמה שהגעיל ילדים חיוורים בשנות ה-50, עושה טוב לריסים שמוטים: המברשת לא מתחכמת, והיא דקה, קלה לאחיזה ונוחה לשימוש גם ללוקות במוטוריקה עדינה, החומר עצמו קליל ונעים למשיחה, מחליק על הריסים באלגנטיות, ומותיר עליהם ציפוי עדין ונטול גושים. בסיומו של יום ארוך נרשמה הצלחה גם בתחום הגושים והפירורים – ללא. המחיר, כמקובל במותג, יקר בשיגעון.

מסקרה Phyto Mascara Ultra Stretch של סיסלי. 345 שקלים .להשיג בשחור, חום וכחול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסתבר שמה שהגעיל ילדים חיוורים בשנות ה-50, עושה טוב לריסים שמוטים. מסקרה של סיסלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

קולקציית איפור בהשראת חורף, שלג וידה ידה ידה

ב-MAC משיקים קולקציית איפור חדשה, Glitter and Ice, בהשראת החלקה על הקרח, חורף, שלג, ידה ידה ידה. אבל האמת היא שכל הכסוף והמנצנץ הזה הוא יותר מקולקציה. הוא נס רפואי שיהפוך גם מכשפה לפייה בוהקת של טוב לב ואבקת קסמים.

שני מוצרים מהסדרה הגיעו אל הנסיינית א': הראשון, ליפגלוס עם גליטר בצבע אדום תות (Love Alert) הוכתר כמהמם: "המרקם כשלעצמו סטנדרטי פלוס. נמרח נעים עם מכחול דק ומדוייק, דביק במידה לא מציקה, לא מייבש, בעל ניחוח מרשמלו עדין וטעים כמו גלוסים אחרים של המותג – וגם עמיד באופן מוגבל, שמחייב חידוש ורענון תכופים. אבל הצבע! הורררררס. אדום מבריק ומנצנץ, אבל בקטע טוב, שמקנה נוכחות חושנית גם לשפתיים הקפוצות ביותר".

א' ניסתה גם את הצללית בצבע ירוק חיוור ((Shimmermint, שהוגדרה כ"מרהיבה": "מעולה כבסיס או בפני עצמה. מנצנצת בטוב טעם, וכמו כל הצלליות של MAC, נשארת במקומה ללא תזוזה גם אחרי יום מפרך".

ליפגלוס Glitter and Ice של mac. מחיר: 109 שקלים; צלליות מינרליות: 119 שקלים. בקולקציה גם מסקרה, צלליות קרם, סומק, לק, ליפסטיק ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנצנצת בטוב טעם. צללית מקולקציית Glitter and Ice של mac/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקנה נוכחות חושנית גם לשפתיים הקפוצות ביותר. הגלוס החדש של mac/מערכת וואלה!, צילום מסך

מייקאפ נוזלי שמשמח את הלב

ימים של עור טוב במיוחד, או מייק אפ מושלם? בסוגיה הרת הגורל הזאת התחבטה הנסיינית בעלת העור הבעייתי מ', שעל פניה חוברים להם דרך קבע, כמו ין ויאנג, חצ'קונים זעירים וסימני גיל ראשונים.

גם אם לפתע נחת על מ' איזון הורמונלי, עדיין מגיע קרדיט למייק אפ הנוזלי החדש של קליניק: "קליל אך נותן עבודה. מטשטש ומכסה בצורה יסודית, מפתיעה בהתחשב בזה שהוא כל כך אוורירי. העור נקי ומלוטש, הלב שמח, וגם אם המייקאפ לא מטפל בנזקים לטווח ארוך, כמו שמבטיחים בקליניק, זה לא ממש משנה. פשוט מעולה".

מייק אפ Repairwear Laser Focus של קליניק. 225 שקלים ל-30 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וזה לא משנה אם הוא לא מטפל בנזקים לטווח ארוך,. מייקאפ של קליניק/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצללית שמחייבת שתי ידיים פנויות

למ' שגרת טיפוח שכוללת מקלחת ואיפור במעלית. בהתחשב בנסיבות האלה, כל מוצר שדורש אקרובטיקה מסובכת מדי, נפסל על הסף. את הצלליות באבקה של OFRA מציעה ד' להגיש עם שואב אבק קטן וגלגלת לבגדים: "הצללית מגיעה ללא מברשת או מראה, במיכל שאמור לאפשר הוצאה מדודה, אך מחייב שתי ידיים פנויות ויציבות, פריבילגיה שאין לי. כמי שחובבת מריחה מהירה של צללית אבן באמצעות האצבע, מצאתי את עצמי נאבקת באבקה שהתפזרה לכל עבר, וחבל, כי הצבע שניסיתי, חום אדמה מבריק, היה נחמד. לידיים מיומנות בלבד, לכל היתר מדובר בניג'וס".

Derma Mineral Loose Eyeshadow של OFRA 118 שקלים. טל' הזמנות 08-9205945 או באתר הרשמי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מתאים למי ששגרת הטיפוח שלה כוללת מקלחת ואיפור במעלית. צלליות של OFRA/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • איפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully