וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת רשת: תיקים מעוצבים לגברים

טל דרורי

29.11.2011 / 0:03

חולצת רשת לא ידעה שגם גברים נזקקים למיליון סוגי תיקים, עד שנחתה באתר החתיכי של Handgruft, שמעצב תיקים בעבודת יד, לגבר שנושא את הסטייל שלו בגאון

שם: hard graft

משמעות השם: באנגלית בריטית: עבודה קשה. צמד המעצבים של המותג בחרו בשם, כי ידעו שצפויה להם עבודה קשה מרגע הקמתו. הם צדקו, אבל זה היה שווה את זה.


לוקיישן: http://www.hardgraft.com/

ז'אנר: מותג פורץ לאביזרי נשיאה גבריים - מנרתיק אייפד, לתיקי נסיעות וכל מה שביניהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק רחצה 128 פאונד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריילר: שיתוף פעולה בין מעצב אנגלי למעצבת אוסטרית, שהתחיל את ימיו ב-2006, עם יצירתו של נרתיק למחשב מאק בוק, ששילב צמר ועור - שילוב שיהפוך לסימן ההיכר של הלייבל. שיתוף הפעולה בא מתוך מחשבה לעצב מוצרים מחומרים איכותיים, עם דגש על עיצוב חכם, אך לרגע לא מתחכם.

חמש שנים מאוחר יותר, והשניים יכולים להתגאות בקולקציה שלמה של אביזרי נשיאה. ההתרחבות לא פגמה ולו במעט בעבודה היפיהפיה בעור וזמש, בתשומת הלב לפרטים הקטנטנים ובעיצובים שמשלבים בכישרון רב סטייל ופונקציונליות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק לפטופ 334 פאונד/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקווים העיצוביים נקיים על גבול המינמליסטי, וקשת הצבעים מוגבלת לגווני חום, אפור או שחור. המונוכרומטיות המכוונת, מאפשרת לחומרי הגלם לקבל את הכבוד הראוי להם.

כל אביזר בקולקציה נעשה בעבודת יד, באחת משתי סדנאות העבודה של המותג, באיטליה ובאוסטריה. צמד המייסדים לא נותנים להצלחה לתעש אותם ומגבילים עצמם לקווי ייצור קטנים, כדי להבטיח שכל פריט יהיה יחיד במינו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק סוף שבוע תלת שימושי 506 פאונד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים: האתר הוא החנות המקוונת שלהם והמקום היחיד בו אפשר לרכוש את הפריטים. השניים עיצבו בעצמם את האתר, וממש כמו הקולקציות שלהם, הוא אסתטי כשם שהוא פונקציונלי. את השיטוט אפשר לעשות באחד משני אופנים, לפי קטגוריות מוצרים או לפי קולקציות. כל כניסה למוצר תאפשר למשוטט לקבל אינפורמציית רקע על הפריט; הסבר על סוג החומר והמון תמונות ברזולוציה גבוהה, שמאפשרת כמעט להריח את העור.

נראה שהמותג לא פוסח על אף צורך גברי, ושלל הקולקציות כוללות נרתיקים לגאדג'טים למיניהם, פאוצ'ים, ארנקים ותיקים.

כחלק מהחדשנות העיצובית אפשר לראות פריטים אשר יש להם יותר מפונקציה אחת. כך למשל תיק סופשבוע תלת שימושי, מתקפל לתיק לפטופ ולמזוודת עסקים, מה שאולי יכול לסייע בהצדקת מחירו הגבוה, של 506 פאונד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק נשיאה מרובע 429 פאונד/מערכת וואלה!, צילום מסך

יונת דואר: התיקים מגיעים במשלוח לכל העולם וגם לישראל תוך כשבועיים או במשלוח מיוחד שיעביר את החבילה לארץ תוך מספר ימים, תמורת תשלום של כמה עשרות פאונדים.

עוד אתר מגניב לתיקי גברים ונשים

לכל אתרי האופנה המומלצים של מדור 'חולצת רשת'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נרתיק למחזיק אייפד. 76 פאונד/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • תיקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully