וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספר חדש על התפירה העילית של דיור

לירוי שופן

1.12.2011 / 12:05

צלם האופנה פטריק דמרשלייה הקים לתחיה דגמים מהארכיון התפירה העילי האגדי של כריסטיאן דיור בספר חדש. התוצאה היא ממתקי פנטזיה לעיניים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עטיפת הספר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בימים אלה מושק בהוצאת 'ריזולי ניו יורק' ספר 'שולחן קפה' חדש, האוצר את יצירות התפירה העילית, ההוט-קוטור, של בית האופנה הצרפתי כריסטיאן דיור, שנוסד בסוף שנות הארבעים של המאה הקודמת בפריז. הספר, המכונה בפשטות Dior Couture, מכיל למעלה מ-200 עמודים בהם מופיעים צילומים חדשים ומרהיבים של שמלות ועיצובים, הלקוחים כולם מארכיון דיור. כלל, נאספו בו העיצובים אשר קבעו שיאים יוצאי דופן בהיסטוריה של בית האופנה.

על עבודת הצילום הופקד צלם האופנה הוותיק פטריק דמרשלייה, ומול מצלמתו עמדו שורה של דוגמניות ידועות, כמו קרלי קלוס וג'מה ווארד. ניכר, שהכוונה הייתה לשמור על הקונטקסט בו הוצגו לראשונה הדגמים המפורסמים ועל רוח האגדה והפנטזיה הקשורה בהם, ומנגד להעניק שמץ של אינטרפטציה חדשה. כל זאת, תוך שמירה על תוקף היסטורי ברור, מהדגמים שנוצרו בבית בשנות החמישים, על טהרת ה'ניו-לוק' הפזרני של כריסטיאן דיור עצמו ועד האווירה התיאטרלית, הגדולה מהחיים, שהפכה שם נרדף לתקופתו ארוכת השנים של ג'ון גליאנו בבית.

את הספר ניתן להזמין לישראל דרך אתר אמזון

תמונות נוספות מתוך הספר ניתן לראות כאן

הדוגמנית ג'וליה סיינר בתצוגת אביב/קיץ 2011 של דיור בפריז, ינואר 2011. Pascal Le Segretain, GettyImages
תצוגת ההוט קוטור של כריסטיאן דיור לקיץ 2011/GettyImages, Pascal Le Segretain
  • עוד באותו נושא:
  • דיור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully