וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה הוסרה תמונת קרלי קלוס מווג איטליה?

4.12.2011 / 13:53

קרלי קלוס מופיעה החודש בהפקה לוהטת אף יותר ממנה בווג האיטלקי. התמונות הועלו לאתר המגזין, אך אחת הוסרה, ייתכן שבשל תגובות זועמות הרומזות לאנורקסיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרלי קלוס בתמונת המחלוקת/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרלי קלוס בת ה-19, הדבר החם בתעשיית האופנה העולמית, מככבת בהפקת אופנה מדהימה הכוללת עירום, למרות גילה הצעיר, בווג האיטלקי של חודש דצמבר. החיבור בין ווג איטליה הידוע בקריאטיביות פרוגרסיבית והדוגמנית ירוקת העיניים עם הגוף-הפשוט-מושלם הולידו סדרת תמונות, חלקן בשחור לבן, שללא ספק יישארו צרובים בהיסטוריית ההפקות של המגזין. נסיונו וכשרונו של הצלם הוותיק סטיבן מייזל, תרמו לתוצאה המהוקצעת וקלוס נראית בריאה ורעננה באיפור טבעי ובסיסי. ממבט חטוף לא קשה להבין מדוע היא הפכה לדוגמנית בעלת ביקוש עולמי.

עם זאת, תמונה אחת מתוך ההפקה הוסרה אתמול (שבת) מן האתר הרשמי של ווג איטליה, לאחר שקיבלה תגובות שליליות מצד הגולשים. בתמונה המדוברת נראית קלוס רזה במיוחד, באופן המעורר חשד לאנורקסיה. למרות שהתמונה פורסמה במהדורת דצמבר המודפסת של ווג איטליה שכבר יצאה לאור, היא הוסרה, כאמור, מהאתר הרשמי, אך עם זאת בווג איטליה לא סיפקו עד כה הסברים רשמיים להסרת התמונה מאתרו.

בלוג fashionista אשר פירסם בעמוד הפייסבוק שלו את התמונה קיבל גם הוא, על פי דיווחו, זרם של תגובות חזקות, רובן שליליות, דוגמת: "זה לא שכיבות שמיכה, זה אנורקסיה"; "נשים לא אמורות להיראות כך; "הקרדיט לא היה צריך להיות: 'פוטושופ: סטיבן מייזל?'; "כנראה שהיא מורעבת...אני יכול להציע לה קצת אוכל שלי".

יש לציין שבסרטון "מאחורי הקלעים" של ההפקה, שהועלה באתר הרשמי של ווג איטליה, ניתן לראות שלקלוס אכן מבנה גוף רזה, כפי שנראה ביתר תמונות ההפקה, אך לא מזעזע כפי שמסתמן בתמונה שהוסרה, מה שמעלה את ההשערה שייתכן ומדובר בפוזה בלתי מחמיאה ובצילום מטעה.


עוד תמונות של קרלי קלוס בהפקה של ווג איטליה

סרטון צילומי ההפקה

  • עוד באותו נושא:
  • קרלי קלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully