וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: דוגמנית ירדה ממטוס - ונתקלה במדחף

הטרגדיה של לורן סקראגס מסעירה את עולם האופנה: הצעירה היפהפייה מטקסס שהייתה עורכת במגזין אופנה, מלבישה ופרזנטורית, נפצעה קשות בפניה וידה נקטעה, כשהתקרבה למדחף מסיבה לא ברורה

יח"צ - חד פעמי

(עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

העתיד של לורן סקראגס נראה היה ורוד לגמרי. הדוגמנית בת ה-23 מטקסס עבדה כמלבישה בתוכנית "אחת שיודעת", שימשה כעורכת במגזין אופנה מקוון, ובשל יופיה אף כיכבה במרבית הצילומים באתר, כפרזנטורית. אבל סיפור החיים הוורוד הזה נקטע באחת בשבת האחרונה, כשירדה ממטוס פרטי בשדה תעופה סמוך למקום מגוריה, התקרבה יותר מדי אל מדחף המטוס - ואז פשוט נתקלה בו. ידה השמאלית נגדעה בתאונה המחרידה, וגם פניה ספגו פציעות קשות.

"נראה שהיא הרימה את ידה השמאלית כדי להגן על פניה, ואז ידה נקטעה", סיפרה ג'ייני הארל, חברתה של לורן, בראיון לרשת ABC. "זו היד שהיא איבדה". סקראגס נלקחה במסוק לבית החולים, שם עברה מאז מספר רב של ניתוחים. במקביל, הודיע מינהל התעופה האמריקאי על פתיחת חקירה לבירור נסיבות המקרה.

למרות הפציעה הקשה, בני משפחתה של קרגס נותרים אופטימיים ומאמינים שתצליח להתאושש במהרה ולחזור לעשות את מה שהיא כל כך אוהבת. בראיונות לכלי תקשורת סיפרו הוריה כי הם עדיין לא יודעים מדוע צעדה כה קרוב למדחף, אך ציינו כי הם סבורים שרק רצתה להודות לטייס. לדבריהם, מצבה עדיין לא פשוט, אך הוא משתפר מיום ליום. "היא זזה במיטה, שזה טוב מאוד", סיפר האב ג'ף. "לא נוח לה, אבל היא זזה".

(עדכון ראשון: 20:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully