וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת רשת: העיצוב האקסטרווגנטי של ת'יאו פנל

טל דרורי

13.12.2011 / 8:15

טבעת בצורת טירת אבירים, צמיד בצורת כוורת דבורים וחפתים עם ראשו של צ'רצ'יל - מדור חולצת רשת מאבד את הראש באתר תכשיטים שגם הבקהאמים מעריצים

שם: Theo Fennel

לוקיישן: http://www.theofennell.com/

ז'אנר: אתר הבית של מעצב התכשיטים הבריטי המוביל ת'יאו פנל, שלא בוחל במעט אקסטרווגנטיות והרבה דמיון חופשי, כמוטיבים עיצוביים דומיננטיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טבעת יהלומים לבנים ושחורים. 8,250 יורו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריילר: ת'יאו פנל, אחד ממעצבי התכשיטים היותר ידועים בבריטניה, הוא גם אחד היותר ותיקים בתחום, עם קילומטראז' עיצובי של 25 שנים.

את ההשראה שלו הוא לוקח מהכל ומכלום, ומניח לדמיון הפרוע שלו לזרוק אותו לכיוונים שונים. הקולקציה הנוכחית שלו, למשל, עושה שימוש בדבורים, שהסעירו את מוחו של פנל, כשהן מהוות ניגוד מובהק בין מתיקות לעוקץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צמיד דבורים בכוורת. 9,950 יורו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין אם המוטיבים בהם משתמש פנל הם דבורים, גולגלות או סמלים יווניים, מה שלעולם לא נעדר מהעיצובים שלו הוא רעש צבעוני והרבה נוכחות.

בעוד שלרוב, מעצבים העובדים עם אבנים יקרות וזהב משופע קראטים, מתמסרים לעיצוב מינימליסטי, פנל עובד עם חומרי גלם מהמדף העליון, על מנת ליצור תכשיטים שחוגגים דווקא מקסימליזם עיצובי. התכשיטים העולים בין מאות לאלפי פאונדים נעשים בעבודת יד על ידי בעלי מלאכה, העובדים עם פנל שנים על גבי שנים.

רשימת המעריצים כוללת חובבי בלינג עם ממון, כולל אלטון ג'ון, הבקהאמים וליז הארלי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טבעת בצורת טירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים: האתר מציג קולקציות עתירות בפריטים שכולם מוצעים למכירה אונליינית.

תחת תגית Fine Jewellery אפשר למצוא תכשיטים מזהב 18 קראט ומעלה משובצים ביהלומים ו/או שאר אבנים יקרות. הקשת רחבה ונעה בין טבעות אירוסין ונישואין סולידיות לבין מבחר גולגלות שלא הייתה מביישת את אלכסנדר מקווין.

תחת תגית Silver Jewellery נמצאים התכשיטים המיועדים לאנשים שהם לא סלבריטאים או מגה עשירים. בין השאר אפשר למצוא שם תליונים בצורת עין הרע, חמסות ותפוחים שלקחו מהם ביס.

תחת תגית Master works אפשר למצוא את היצירות המשוגעות ביותר של הלייבל. הטבעות בקטגוריה זו הן אייטמים בומבסטיים וחלקן מציגות קונסטרוקציה שלמה המתלבשת על האצבע. למשל טירה עם גשר נפתח, איגלו מוכסף, או תיבת פנדורה הניתנת לפתיחה. עוד יציאות מגניבות כוללות חפתים עם פרצופים של מפורסמים, כמו גנדי או צרצ'יל ואין ספור הגנבות עיצוביות אחרות שכולן עשויות לעילא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תליון תפוח אכול. 1,450 יורו/מערכת וואלה!, צילום מסך

יונת דואר: התכשיטים מגיעים לכל העולם, למרות שהמדור תוהה מי הנועז שיזמין ברשת תכשיטים בעלות שכזו (שלא לדבר על המכס). למי שלא רוצה לקחת סיכון או סתם רוצה לשטוף את העיניים, החנות של פנל ממוקמת לה בלונדון:

Theo Fennell
169 Fulham Road
London,
SW3 6SP.
United Kingdom

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חפתי צ'רצ'יל. 4,940 יורו/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully