וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המותג מדוזה יוצג בתערוכת Bread & Butter

12.12.2011 / 13:54

גילי רוזין ועדי זינגפר המעצבות למותג מדוזה, אורזות את תיקי הפלסטיק שלהם ונוסעות להציג אותם בתערוכת Bread & Butter היוקרתית בברלין. את התכשיטים הן ישאירו בבית

גילי רוזין ועדי זינגפר לא יכלו להיות מאושרות יותר, אחרי שמותג האקססוריז שלהן "מדוזה", נבחר מבין מאות מועמדים מרחבי העולם, להשתתף בתערוכת האופנה הברלינאית הנחשבת ברנד אנד באטר "Bread & Butter" בחודש הבא.

רוזין וזינגפר, בשנות ה-30 לחייהן, הכירו על ספסל הלימודים ב"שנקר". השתיים עמלו יחדיו על שני פרויקטי גמר, כשאחד מהם עירב שימוש בפלסטיק - לימים חומר הגלם העיקרי עליו מתבססים עיצוביהן. הלימודים הסתיימו ב-2009, אך הצמד המשיך לעצב יחד, מבלי לתכנן יותר מדי תוכניות ומבלי לתהות יותר מדי תהיות. בשבוע הבא תחגוג "מדוזה" יום הולדת שנתיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
499 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

השתיים בוודאי לא דמיינו שתוך שנתיים ימצאו עצמן מציגות את התכשיטים והתיקים בעיצובן, באחת התערוכות החשובות בתעשיית האופנה העולמית. נכון לעכשיו הן עדיין מעכלות את הבשורה המשמחת. "שלחנו מייל למפיקי התערוכה, וכמה שעות לאחר מכן כבר ענו לנו בחזרה. יומיים מאוחר יותר, הודיעו לנו סופית שהתקבלנו", נרגשת רוזין. "התקבלנו למתחם מאוד מסוים, של מעצבים מתחילים. אפשר לומר שזה התאים לכל הצדדים - גם להפקה וגם לנו".

אותו אזור מדובר, המכונה Treasury, אמנם מכיל מעצבים מתחילים, אך המניה שלו גבוהה ביותר בקרב קנייני האופנה, שמגיעים מרחבי העולם לברלין בכדי לגלות את הדבר הלוהט הבא. "זה מאוד מרגש", מוסיפה זיגפר, "ובהתרגשות יש גם סוג של לחץ. אנחנו חלק מ-25-30 מעצבים בסך הכול שהתקבלו לאזור הזה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
540 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוע "Bread & Butter" יתקיים ב-18-20 בינואר בברלין, ואכן מדובר באחד מאבות המזון של תעשייני האופנה. האירוע בו מבקרים קניינים ואנשי תקשורת, טומן בחובו פוטנציאל חשיפה אדיר למשתתפיו. מדובר בתערוכת ענק, הנחשבת לאחת הגדולות והמסחריות ביותר בשוק, ומשתתפים בה מותגי אופנה כמו ליווי'ס, פרד פרי, לקוסט, מיס סיקסטי, פפה ג'ינס, פליי לונדון, אדידס, בירקנשטוק, קלווין קליין, פורנרינה, צ'יפ מאנדיי, פרנץ' קונקשן, מליסה, רנגלר ועוד רבים ומצליחים. הניימדרופינג הזריז רק מבהיר את הסיבה לברכיים הרועדות ולפרפרים בבטן של המדוזות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קן היוניסקס החדש "מדוזו" 320 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוזין וזינגפר כבר התנסו בחוויה מהסוג הזה, והן מודעות לעוצמה שלה. בשנה שעברה הן השתתפו בתערוכה המפורסמת "פולס" בלונדון. בעקבות החשיפה לה זכו בתערוכה, הן התחילו לשווק את עיצוביהן לאנגליה, איטליה, ניו יורק וסן פרנסיסקו. התערוכה רק פתחה לשתיים את התיאבון. "זו חוויה מדהימה, אבל מאוד, מאוד מאוד יקרה", פוסקת רוזין ומסכמת, "הציפיות שלנו הן שנוכל לקדם את עצמנו אפילו בעוד צעד אחד, לקבל את החשיפה, ולצאת בעיקר עם קשרים לטווח הרחוק".

המעצבות מתכוונות לכוון את הזרקור על קולקציית התיקים דווקא, ולא על התכשיטים עמן היו מזוהות יותר בתחילת הקריירה המשותפת. בתערוכה הן מתכוונות להציג את תיקי הקלאץ' ותיקי היד מקו "מדוזה" לנשים, וכן את התיקים מהקו היוניסקס החדש "מדוזו". הפעם התכשיטים יישארו ככל הנראה מחוץ לתמונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארנקים. 399 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הדגש הוא באמת יותר על התיקים מאשר על התכשיטים", מודה זינגפר, "מאוד חשוב לנו להתמקד, לבסס את עצמנו במקום אחד ואז לעבור הלאה, לא להתפזר. התיקים יותר נמכרים מהתכשיטים, וגם ככה אנחנו מביאות המון מידע לתערוכה. באיזשהו מקום רצינו ללכת על בטוח ולהציג את הדגמים המייצגים יותר, שאנחנו עומדות מאחוריהם".

ב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
249 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

קולקציית יום הולדת

-22 בדצמבר יחגגו המדוזות שנתיים של פעילות. לרגל יום ההולדת, עיצבו השתיים קולקציית תכשיטים במהדורה מוגבלת – "מדוזה פרימיום". המעצבות לקחו את תכשיטי הפלסטיק המוכרים שלהן וציפו אותן בכסף ובזהב, כאשר מכל דגם קיימים ארבעה פריטים בלבד. לצדם יימכרו גם תיקי הנשים ותיקי היוניסקס, והסטודיו הצבעוני ילבש כסף וזהב כמחווה לקולקציה החדשה.

מחירים: קלאצ'ים, תיקי צד קטנים, נרתיקים למחשב נייד וארנקים 279-399 שקלים; תיקי יום גדולים 499-1200 שקלים; תכשיטי מדוזה 99-350 שקלים; תכשיטי מדוזה פרימיום בכסף וזהב 249-790 שקלים



"סטודיו מדוזה" - דיזנגוף 110 בחצר, תל אביב.
ימים א,ג,ה – בתיאום מראש, ב ' ד' בין השעות 18:30- 10:30, יום שישי בין השעות 10:00-15:00.
גילי רוזין: 0526202628 / עדי זינגפר: 0522746689
נקודות מכירה נוספות בארץ ובחו"ל

צילומים: עומר מסינגר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
249 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך ליין תכשיטי מדוזה פרימיום בכסף וזהב. 395 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך ליין תכשיטי מדוזה פרימיום בכסף וזהב. 490 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך ליין תכשיטי מדוזה פרימיום בכסף וזהב. 649 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גילי רוזין/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטודיו מדוזה בדיזנגוף, תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully