וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפקייק: המלצה על תיקים לטבעונים

טל דרורי

14.12.2011 / 20:55

מותג תיקים אמריקאי נשבע שלא לייצר פריטים מכל מה שהוא חי ונושם, ולכן נכנס מיד למדור ממתקי האופנה היומי. רק המחיר מזכיר תיקי עור

מדור הקאפקייק שמשמין בנחת מממתקי אופנה יומיים, חושק הפעם בתיקי הקלאץ' של Gunas - מותג תיקים אמריקאי, שמתגאה בתחכום עיצובי תוך כדי שמירה על איכות הסביבה. הלייבל שמאפיין את עצמו בשתי מילים: לקשרי פרוגרסיבי Progressive Luxury, משתייך לז'אנר הולך ומתעצם של מותגים שמעניקים תשומת לב מיוחדת לחומרים בהם הם משתמשים, כדי להבטיח שהם טובים לסביבה.

במקרה של Gunas, נעשה שימוש אך ורק בחומרים שמקורם אינו מהחי, מה שהופך את המותג לטבעוני למהדרין. אבל האג'נדה הירוקה לא פוגעת ולו במעט בסטייל החתיכי של התיקים. הקלאצ'ים בקולקצייה הקרויה אמילי, כוללים מספר אלמנטים שהופכים אותם לממתקי אופנה איכותיים במיוחד. השרשרת המתכתית הניתנת להסרה נותנת להם טאץ' מעט תעשייתי; האבזם העבה יחסית מרחיק אותם מהלוק הסופר נשי המזוהה עם הקלאץ', לטריטוריה אדג'ית יותר, ושילובי הבדים בעלי הטקסטורות השונות, יוצרים עניין מבלי לפגוע במינימליזם העיצובי. התיקים מגיעים במספר קומבינציות של צבע, שכל אחת מעניקה להם אופי אחר לגמרי. מצבעי אדמה של חום וירוק למראה יומיומי, ללבן אולטרה אלגנטי לשחור סקסי.

אפשר להזמין את התיקים מאתר הבית של Gunas. המחירים נעים סביב ה-200 דולר.

לכל ממתקי האופנה של מדור קאפקייק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק אמילי. 199 דולר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמילי בלבן, 249.99 דולר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמילי בלבן, 249.99 דולר/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • תיקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully