וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפקייק: עקבים לסילבסטר

טל דרורי

18.12.2011 / 16:34

מדור ממתקי האופנה מתחיל להתכונן לנשיקה בחצות עם זוג נעליים של מיו מיו, שיתפקד כמו כדור דיסקו מהלך לכל מי שתצליח לעמוד על העקבים

אפשר לסמוך על מיו מיו, הקו הצעיר מבית פראדה, שיביא קצת נצנוצים ופסטלים להנעלת החורף, שמורגלת בצבעים סולידיים יותר. זו הסיבה שמגפוני הפיפ-טואו של הלייבל העונה, שקישטו גם את מסלול תצוגת האופנה, הפכו לפריט החובה הבולט ביותר לעונת המסיבות של חד המולד והשנה החדשה.

המגפיים, בעלי העקב המעוקל, הם תוצאה של מלאכת מחשבת המשלבת בכישרון חומרים ורעיונות. באופן הזה, המשטח הנצנצי, שמוצג בווריאציה כסופה או מוזהבת, יוצר אשליה של גרב, אשר עליה מולבש מעין סנדל בצבעים מהממים של ירוק פיסטוק או אפרסק. על פניו - קטסטרופה; בפועל - עיצוב מהמם.

כעדות להצלחה, מאז השקתם זכו המגפונים האלה למספר לא מבוטל של חיקויים זולים, שלא מצליחים לשחזר את השלמות האסטטית של המקור.

בהיותן הכלאה בין סנדל למגף, הנעליים המדוברות מאתגרות ללבישה, והעובדה שהן רעשניות וצעקניות גם היא לא מקלה על שילובן בהופעה. לכן, על מנת להימנע ממראה מתאמץ מידי הכי טוב הוא לשלב אותן עם שמלה קטנה שחורה ללא גרביונים, ולצעוד בזהירות לכיוון המועדון.

אפשר לקנותן עבור סכום מעוגל של 555 ליש"ט דרך נט-א-פורטר

בואו להציץ בכל ממתקי האופנה של קאפקייק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרב בתוך סנדל. מיו מיו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש גם אפרסק/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מיו מיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully