וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני לובשת קוטור ואתם לא: מיס פיגי בווג פריז

19.12.2011 / 15:23

בסרט 'החבובות' החדש, מתמנה מיס פיגי לעורכת מדור האופנה למידות גדולות בווג פריז ומוצאת עצמה מחוזרת על ידי מיטב מעצבי העל - יש שאנל לחזירים

מיס פיגי לובשת שאנל בסרט החבובות, 2011. Scott Garfield, imdb
עורכת בווג פריז עם תשוקה סודית לסופגניות. מיס פיגי בסרט החבובות החדש/imdb, Scott Garfield

החזירה המזמרת חוזרת. בסרט 'החבובות' החדש מיס פיגי, ממציאה את עצמה מחדש כדמות מרכזית ומשפיעה בעולם האופנה. בגלגולה הנוכחי היא משמשת כעורכת אופנת מידות גדולות במגזין המשפיע ביותר בתעשייה - ווג פריז, וכמובן מתגוררת בבירת האופנה הצרפתית, הרחק מקרמיט הצפרדע, אהובה המיתולוגי ושאר החבובות.

היא לובשת קוטור על בסיס יומי, תמיד עם עקבים ובכל רגע מוכנה לעדשות צלמי פפרצי עם מבט שמשדר: "אני לובשת קוטור ואתם לא". בסתר, במשרדה המעוצב ורק כשהדלת נעולה ומזכירתה המסוגננת (אמילי בלאנט, מי שגילמה גם את המזכירה ב'השטן לובשת פראדה') לא מאפשרת גישה אליה, היא בולסת סופגניות עתירות שמן וסוכריות צבעוניות ולא מוטרדת מפירורים על חליפת השאנל שלה, כי מה שאנשים לא רואים, הם לא יודעים. ביומיום היא ממשיכה לשמור על פאסון מלא נימוס, חן ואלגנטיות. מדי פעם היא אומרת כמה מילים בצרפתית כדי להזכיר לכל מי שבסביבתה שהיא דו-שפתית. אך מדי פעם צצות הקריזות המוכרות שלה מפעם. במקרים האלו, דבר לא עוצר מלהחטיף מהלומות קרטה למי שעיצבן אותה, גם לא הלוק ההוליוודי המוקפד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במעיל טרנץ' מוזהב של ברברי בקמפיין ליין האיפור בהשראתה ל-MAC/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקרמיט היא עדיין רואה אהוב יקר, אבל הג'וב הנחשק בווג, משאיר אותה הרחק ממנו. כעורכת ב'תנ"ך של האופנה', היא מציגה בקביעות סטייל מעודכן, נחשבת למשפיעה ומכתיבת טרנדים וכמובן, נהנית מכל רגע. למעשה, היא עדיין משוכנעת כי נועדה להיות סופרסטאר.

בחודש שעבר היא כיכבה בהפקת אופנה במגזין 'אין סטייל' ולבשה פריטים שעוצבו במיוחד, בין היתר על ידי ג'ייסון וו, בריאן אטווד, אופנינג סרמוני ופרבל גורונג. על המעצב האחרון היא אמרה: "פשוט יפה, ועם זאת אקזוטית, מפתה ורומנטית להפליא. כן, אני מדברת על עצמי - אבל גם על השמלה הנהדרת הזאת שעוצבה על ידי החבר הכי טוב החדש שלי פרבל גורונג".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיס פיגי בשמלת פרבל גורונג במגזין 'אין סטייל' בחודש שעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיס פיגי בסנדלי עקב של בריאן אטווד במגזין 'אין סטייל' בחודש שעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לבכורת סרט 'החבובות' החודש בהוליווד היא הגיעה בשמלת משי לבנה בנוסח מרילין מונרו, צעיף נוצות אדום, שרשרת פנינים וכמובן, בלונד גולש. לא לוק אדג'י או מהפכני, אך בהחלט מעודן ומחוכם ביחס ללוק מלכת היופי שלה משנות ה-80 שכלל בעיקר שמלות ורודות מנצצות וטיארות פרום מנצצות.

למעשה, עוד לפי שיבתה למסך הכסף, היא גילתה מעורבות בעולם האופנה. מדי פעם אפשר היה לראות אותה בתצוגות שבועות האופנה ובאביב שנה שעברה היא זכתה להצצה ראשונית ובלעדית בקולקציה של מרק ג'ייקובס בליווי של המעצב עצמו.

מיס פיגי מגיעה לבכורת הסרט "החבובות, בלוס אנג'לס, 12 נובמבר 2011. AP
בבכורת סרט 'החבובות' סלוס אנג'לס החודש/AP
מיס פיגי בשורה הראשונה בתצוגת ג'וליאן מקדונלד בלונדון, אביב/קיץ 2006. MJ Kim, GettyImages
מיס פיגי בתצוגת אביב/קיץ 2006 של ג'וליאן מקדונלד בשבוע האופנה של לונדון/GettyImages, MJ Kim

בשנה הבאה היא תתארח כשופטת אורחת באחד מפרקי העונה החדשה של 'פרוייקט מסלול'. היא גם שיתפה פעולה עם מספר מותגי אופנה ויופי לשיווק מוצרים בהשראתה; לק אדום קלאסי עם נצנצים של OPI, חולצת טי עם הדפס שלה על רקע מגדל אייפל של דיסני, צללית ורודה, אייליינר שחור וריסים מלאכותיים של MAC, עקבי פלטפורמה וסטילטו בוורוד מנצנץ של ז'רום סי. רוסו, בובה בדמותה בחנות הצעצועים הוותיקה בניו יורק FAO Schwarz, טבעת קוקטייל משובצת אבן ורודה של 'נוואר ג'ולארי', ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצצה ראשונית ובלעדית בקולקציית אביב/קיץ 2010. עם מארק ג'ייקובס/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו שאפשר לראות בבחירות האופנה שלה לאחרונה בראיונות והופעות שטיח אדום לקידום סרט החבובות החדש, היא אוהבת אקססוריז, וכמה שיותר. פנינים, צמיד יהלומים, טבעת קוקטייל, ענק מנצנץ, צעיפי נוצות, וכן, גם כפפות אופרה, כל אלו יחד הם אף פעם לא יותר מדי עבורה והיא מרגישה מצוין עם כולם יחד. קוקו שאנל אמרה פעם שבאיבזור, תמיד כדאי לוותר על הפריט האחרון, אבל בעולם של מיס פיגי ההיפך הוא הנכון ושום דבר בכל הנוגע לאופנה לא יכול להיות מוגזם מדי.

אבנר שביט כותב על סרט החבובות החדש

"החבובות" איפה ומתי רואים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לק OPI/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצת טי של דיסני עם הדפס מיס פיגי על רקע מגדל אייפל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צללית, אייליינר וריסים מלאכותיים מקולקציית הקפסולה של מיס פיגי ב- MAC/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעלי עקב מיס פיגי ורודות מנצנצות של ז'רום סי רוסו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בובה בדמות מיס פיגי בחנות הצעצועים הוותיקה בניו יורק FAO Schwarz/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טבעת קוקטייל משובצת אבן ורודה של 'נוואר ג'ולארי'/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully