וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה משיקה בושם ראשון

25.12.2011 / 0:03

מדונה משיקה בושם כחלק ממיזם לייף סטייל חדש, ומציגה אותו בקמפיין בו היא מככבת בעצמה, פעמיים. הבושם עצמו מבוסס על פרחים נרקוטיים

מדונה בבכורת הסרט WE בבימוייה בפסטיבל ה-55 של ה-BFI בלונדון, 23 אוקטובר 2011; בקבוקון הבושם של מדונה Truth or Dare, קמפיין דצמבר 2011. יח"צ (תמונת בושם) צלם תמונת גטי:  Dave Hogan, GettyImages
יכיל רמיזות של פרחים נרקוטיים. Truth or Dare, הבושם החדש של מדונה/GettyImages, יח"צ (תמונת בושם) צלם תמונת גטי: Dave Hogan

לא ייאמן, אבל עד כה מדונה לא השיקה כל בושם על שמה. רק בימים אלו בת ה-53 החליטה סוף סוף לעשות מה שכמעט כל כוכבת הוליוודית, דוגמנית על או כוכבת ריאליטי עם סרטון פורנו ביתי עשתה לפניה, ולהשיק בושם.

השם הנבחר, אמת או חובה Truth or Dare, הוא גם שמו של סרט תיעודי בכיכובה של מלכת הפופ משנת 1991, אשר עקב אחר סיבוב ההופעות הבינלאומי שלה 'בלונד אמבישן'. הבושם הוא חלק ממיזם לייף סטייל חדש של מדונה הפונה לנשים בגילאי 27 עד 50 וכולל גם אקססוריז, נעליים, תיקים והלבשה תחתונה. המוצרים ישווקו רק בסניפי רשת 'מייסיס' בארצות הברית החל מ-26 מרץ, ובמדינות אחרות בעולם החל ממאי.

לצורך קידום ראשוני של היוזמה, שכרה מדונה בתחילת החודש שני דוגמנים אשר מסרו בקבוקים של הבושם לעורכי מגזינים ואתרי אופנה.

בהודעה רשמית מסרה הזמרת שההשראה לבושם באה מגברת יקרה לליבה במיוחד - אימה המנוחה. "הזיכרון המוקדם ביותר של אמי הוא ניחוח הבושם שלה. תמיד היה לה ריח של פרחי גרדנייה וטוברוזה. שילוב משכר, נשי ומיסתורי. ניחוח Truth or Dare יכיל רמיזות של פרחים נרקוטיים שיאוזנו בריחות וניל ועץ." בנוסף היא גם מציעה פרשנות קצרה לשם הבושם:

"האמת: הכפילות. חטא הוא התאום שלי. ניגודים שמושכים ודוחפים. החובה: לחשוף מה מסתתר מתחת. אפשרות אינסופית. בתוך המתח הזה, אנו מוצאים את האני האמיתי שלנו".

אלמנט הכפילות עליו מדברת מדונה, הוא מה שעומד מאחורי עיצוב תמונת הפעמיים-מדונה של קמפיין הבושם, אשר שוחררה בסוף השבוע ברשת. התמונה צולמה על ידי צמד צלמי האופנה הנודעים מרט ומרקוס במסגרת סשן צילומים לראיון שהעניקה מדונה במאי 2010 למגזין W.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חטא הוא התאום שלי". פעמיים מדונה בקמפיין הבושם/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתמונת השחור-לבן נראית מדונה ככוכבת הוליווד הקלאסית (הקולנוע של השנים 1910-1960 לערך). בשיער בלונדיני מדורג באורך הכתף, גבות צרות, שפתיים כהות, שרשרת צלב ואבנים בוהקות, עגילים צמודים אלגנטיים ומבט מהורהר, היא מזכירה כוכבות עבר כמו מרלן דיטריך, ג'יין הארלו או גרטה גארבו - סטיילינג מהוקצע המשלב קלאסיקה עם סגנון אישי. בסך הכל מראה אלגנטי הרחוק מזה הטראשי-פרובוקטיבי שנקשר לכוכבת לא פעם בעבר הלא רחוק, כמו למשל זה מעטיפת אלבומה האחרון 'הארד קנדי' (2008). מעניין לציין שמדונה הצדדית בתמונה היא אינה השתקפות מראה כמו שנדמה ממבט ראשון, אלא פשוט תמונה נוספת שלה בעיניים עצומות, שפתיים פעורות והבעה, איך לא, של אהדה עצמית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully