וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג שמח קייט: הדוכסית חוגגת את חג המולד

26.12.2011 / 8:07

חג עמוס עובר על קייט מידלטון, במסגרתו בישלה לנזקקים ובילתה חג מולד ראשון עם משפחת המלוכה. הכל נעשה כמובן עם שיק נסיכותי וסטייל מחושב

קייט מידלטון בדרכה לטקס חג המולד בכנסיית סנדריגהאם, 25 דצמבר 2011. Chris Jackson, GettyImages
חג מולד ראשון עם משפחת המלוכה/GettyImages, Chris Jackson

חג ראשון עם עם המשפחה של בעלך הוא אף פעם לא קל, על אחת כמה וכמה, אם סבתו היא מלכת אנגליה. אבל קייט מידלטון הידועה בשקט פנימי יוצא דופן, עברה את טבילת האש (או טבילת הקרח במקרה הזה), בהצלחה. כך לפחות זה נראה בתמונות החג המחוייכות שפורסמו אתמול (ראשון). בניגוד לחג המולד הקודם אותו בילתה מידלטון עם משפחתה כיוון שהייתה אז רק מאורסת טרייה, הפעם, כרעייתו של הנסיך וויליאם, השני לכתר הבריטי, היא בילתה את שני ימי החג עם משפחת בעלה.

כמדי שנה בחג המולד, התכנסה המשפחה המלכותית בארמון סנדריגהאם, אחוזה ציורית במזרח-מרכז אנגליה ואחד ממעונותיה הרשמיים. על פי הפרוטוקול המלכותי, נשות המשפחה אמורות להחליף ביום החג את בגדיהן לא פחות מחמש פעמים. קשה לדעת מה לבשה קייט לארוחת הבוקר בארמון, או לדינר בערב החג, אך את דרכה לטקס הכנסייתי שהתקיים אתמול בבוקר, עשתה לעיני כ-3,000 איש שהצטופפו כדי להציץ בדוכסית בחג המולד המלכותי הראשון שלה.

קייט מידלטון יוצאת מכנסיית סנדריגהאם לאחר טקס חג המולד, 25 דצמבר 2011, אנגליה.. Chris Jackson, GettyImages
גווני יין טרנדיים. קייט אתמול בדרכה לטקס חג המולד הכנסייתי/GettyImages, Chris Jackson
קייט מידלטון בדרכה לטקס חג המולד בכנסיית סנדריגהאם, 25 דצמבר 2011. Chris Jackson, GettyImages
קייט מידלטון בדרכה לטקס חג המולד בכנסיית סנדריגהאם, 25 דצמבר 2011/GettyImages, Chris Jackson
קייט מידלטון יוצאת מכנסיית סנדריגהאם לאחר טקס חג המולד, 25 דצמבר 2011, אנגליה.. Chris Jackson, GettyImages
זוהר בדשא. קייט משוחחת עם ילדים בדרכה לטקס החג הכנסייתי/GettyImages, Chris Jackson

בין גווני החורף האפורים-כחולים-חומים שלבשו בני המשפחה המלכותית, בלטה קייט בשמלת-מעיל וכובע בגווני יין, גוונים טרנדיים החורף. גרביונים שחורים ועקבי זמש שחורים השתלבו עם חצאית מיני שחורה, שהציצה כשקייט התכופפה לשוחח עם ילדים קטנים. המראה כולו הזכיר את הנסיכה דיאנה הצעירה בשנים הראשונות של נישואיה. בדומה לדיאנה, גם קייט היא סוג של רוח צעירה, זוהרת ורבת חן למשפחת המלוכה בריטית.

דובר מטעם בית המלוכה מסר שהמעיל הוא "בעיצוב בריטי עצמאי" ולא פירט. אבל כובע הקטיפה, הוא גילה, הוא יצירה של ג'יין קורבט. קורבט היא כובענית בריטית בעלת נסיון של 15 שנה בעיצוב כובעי קוטור אלגנטיים בהזמנה אישית ובעבודת יד לנשות החברה הגבוהה הבריטית. היא ידועה כחביבה במיוחד על נשות משפחת מילדטון ובעבר גם אימה של קייט ואחותה פיפה נראו בכובעיה.

רגע לפני החג, שמלת ראלף לורן במעון חסרי בית

קייט מידלטון מגיעה למרכז דיירי רחוב Centrepoint's Camberwell Foyer בלונדון, 21 דצמבר 2011. GettyImages
בלי תיק הקלאץ' הרגיל. קייט בביקור במעון שיקומי לחסרי בית בלונדון השבוע/GettyImages
קייט מידלטון מגיעה למרכז דיירי רחוב Centrepoint's Camberwell Foyer בלונדון, 21 דצמבר 2011. GettyImages
עיניים ירוקות. קייט בשמלה בגוון נכון/GettyImages

ביום רביעי שעבר (21 בדצמבר), בחרה קייט בשמלת ראלף לורן, המעצב האמריקאי החביב עליה, לביקור יחד עם הנסיך וויליאם ב'סנטר-פוינט', מעון שיקומי לחסרי בית צעירים בלונדון.

שמלת הגולף הצמודה בירוק זית-אפרפר החמיאה לגזרת הדוגמנית של הדוכסית, הבליטה את עיניה הירוקות וגם התגלתה כפרקטית. סביר להניח שקייט ידעה מראש שהיא עשויה לעסוק בבישול והגשה, ולכן בחרה בשמלה פשוטה למדי המאפשרת קשירת סינר ללא כל הסתבכויות מביכות. גם הוויתור על תיק קלאץ' כלשהו - סגנון ידוע שלה - קשור ככל הנראה קשור לרצון להשאיר את שתי ידיה פנויות. סיכת השיער הכמעט בלתי נראית מנעה מנפילת שיער על הפנים בעת עבודה המטבח, הלא ממש אופיינית לבני משפחת המלוכה.

השמלה אובזרה עם חגורת זמש שחורה ומגפי ברך תואמים. באתר המעצב ניתן לראות את השמלה מאובזרת עם חגורת עור ואבזם פרסה, תיק וויקאנד, מגפונים וז'קט מחוייט. מראה מחוכם יותר שללא ספק היה הולם את קייט, אך מנגד היה נתפס כמסוגנן מדי עבור ביקור צדקה במעון חסרי בית. כמו כן, בחירה בשמלה לביקור הבלתי זוהר על פני ג'ינס כלשהו, אחד מן הרבים שיש לקייט, מנעה יצירת רושם של חוסר כבוד כלפי המקום ודייריו, מה שהיה גורם מבוכה ואי נעימות. אבל קייט, כידוע, לא עושה טעויות.

קייט במחווה לנסיכה דיאנה
קייט לובשת שמלת זארה
קייט ואנג'לינה - ראש בראש

קייט מידלטון והנסיך וויליאם בביקור במעון שיקומי לחסקי בית צעירים בלונדון, דצמבר 2011. Ben Stansall, GettyImages
גם אופה. קייט בסינר ושמלת ראלף לורן/GettyImages, Ben Stansall
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבזור יוקרתי. השמלה באתר ראלף לורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully