וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משכורת 13: לחגוג סילבסטר עם מדונה

לירוי שופן

30.12.2011 / 10:29

למרות שמדור משכורת 13 חושב שחגיגות הסילבסטר הן להמונים, הוא מוכן להודות שאם כבר, אז לעשות את זה רק כמו מדונה, עם שמלה של ויונה

אפשר לומר שחגיגות סילבסטר הן כמו פוליאסטר שמתחפש למשי. בשלב התכנון עוד קיימת בהן ההבטחה לזוהר, שמלות נוצצות ולצחקוקים פתיינים מעל כוסות שמפניה זהובה. המציאות, לעומת זאת, תמיד הרבה יותר מיוזעת, לחה ותפורה נורא, מהסוג שאין לה שום קשר לגלאם או שמחת חיים. ועדיין, מעטים הם האנשים שמצליחים להימנע מטקס ההשפלה הפומבי וגם קהל עתיר סגנון אישי מוצא עצמו קשור בו. אז אם בכל זאת מנסים לשוות לפנים העייפות מחשש (הרי ביום ראשון בבוקר קמים לעבודה) מעט ברק, עדיף לעשות את זה כמו הגדולים. או הגדולות. למשל, כמו מדונה, נטלי פורטמן או זואי סלדנה.

שלוש המוזכרות כאן אולי חולקות מעט במשותף, אבל יש להן אהבה אחת - שמלות הערב של בית האופנה ויונה VIONNET . כל אחת מהן, ורבות נוספות, הופיעה לפחות פעם אחת על השטיח האדום עם עיצוב הנושא את השם הצרפתי. הבית, שהוקם על ידי מדלן ויונה בשנות ה-20 של המאה הקודמת והושק מחדש לפני כחמש שנים, נעשה מגנט כוכבות, על אף ששמו אינו מהמוכרים ביותר.

על פניו, אין בעיצובים דבר יוצא דופן (בניגוד למורשת של מייסדתו, שתרמה למהפכה של שמלות הגזורות באלכסון). אבל בפשטות הקלה הזו טמון ככל הנראה סוד המשיכה. כמותג שמתמחה כיום בשמלות קוקטייל, אותה קטגוריה נאלחת שמתקשרת בדרך כלל לברים זולים ונגיסי עוף, הסטודיו לעיצוב של ויונה מציע פרשנויות רעננות, מודרניות ועתירות צבע שמצליחות לשכנע גם נשים מתחת לגיל 30 (או, כאמור, את מדונה). שמלות, שלקחו מהן את העודף הנורא והותירו בהן קלות דעת מגרה. כמו למשל שמלה בכחול-אלקטריק מקולקציית האביב, שמציגה חצאית שסועה, מחשוף כתף, ופלירטוט עם הנושא העונתי שקושר בין מערב להודו. ואם זה טוב לנשים הנמצאות ב'איי-ליסט', זה טוב לכולנו.

כ-6,750 שקלים. ניתן להזמין ארצה דרך luisaviaroma

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קמצוץ של הודו. ויונה, אביב 2012/מערכת וואלה!, צילום מסך
מדונה בבכורת הסרט WE בפסטיבל ונציה, איטליה, 1 ספטמבר 2011 גטי. AP
מדונה בשמלת ויונה, בבכורת הסרט WE בפסטיבל ונציה, איטליה, ספטמבר 2011/AP
נטלי פורטמן בשמלה של ויונה, פסטיבל הסרטים של פאלם ספרינגס, ינואר 2011. GettyImages
נטלי פורטמן בשמלה של ויונה, פסטיבל הסרטים של פאלם ספרינגס, ינואר 2011/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • שמלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully