וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטי פרי וראסל ברנד: רגעי הסטייל הגדולים

2.1.2012 / 17:32

לא ברור מה קרה בין כוכבת הפופ ובעלה הקומיקאי הבריטי, אבל לאחר חודשים של ספקולציות וחג מולד בנפרד, ברנד הגיש בקשה לגירושים - כל רגעי הסטייל הגדולים שלא יחזרו

היא נודעה בסטייל סקסי-קומי-פופי, שיער ורסטילי ועיני כחול-ים, והוא בחליפות מכנסי סקיני, נעלי שפיץ וזיפי זקן נצחיים. יחד הם נראו לא רק מאוהבים, אלא גם מסוגננים להפליא, ובעיקר מסונכרנים ברמת המיקום המרוחק מן המיינסטרים. הפרסונות הייחודיות של כל אחד מהם התבטאו בבחירות האופנה הבלתי צפויות שלהם. בפירוש לא הזוג הכל אמריקאי מקמפיין ראלף לורן כלשהו. השמלות ההומוריסטיות שלה לא גרמו לו בשום מקרה להיראות אבוד ולא קשור, כמו שאולי היה קורה לכוכב הוליוודי מן השורה שהיה מעדיף בת זוג בשמלה "נורמלית". שמרנות ומסורתיות אף פעם לא היו הקטע שלו.

הוא נמנע במכוון מן הבנאליות המאפיינת גברים על השטיח האדום ותמיד הייתה לו העדפה לאדג'יות פרועה במידה. החליפות הבוהקות שלו, חולצות הכפתורים שחשפו במכוון חזה שעיר, השיער המדובלל וכמובן נעלי השפיץ וזיפי הזקן השלימו לוק שכולו אנטי הוליווד הזוהרת והמוכרת. היא, בשמלות בת ים באורך הרצפה או שמלות מיני-מחליקה על הקרח עם הדפסים שונים, הרבה פעמים מן התרבות הפופולארית, שילבה קלאסיקה עם מודרניות. אקלקטיות קייטי פרי מקורית ורעננה שסימנה אותה כסטייל אופנה, אך לא במובן הגאגאיסטי. נראה שלה היה נוח. שום "כובע" לא הסתיר לה, היא לא לבשה חוטיני זעיר, והיא יכלה ללכת. תקופה מסוימת היה לקייטי וראסל שיער דומה עד זהה. השחור-כחול נוסח שנות ה-40 שלה והשחור המבולגן-מאורגן שלו נראו מתואמים. והתיאום נראה בלתי מתאמץ. אפילו פני החרסינה שלה ועיני הענק הכחולות היו קונטרסט משלים ללסת הדוקרנית ולעיניים השחורות והצרות שלו. בדומה לכך, סקאלת צבעי הגלידה הילדותיים שלה יצרו הרמוניה עם גווני השחור-אפור-לבן שלו.

לזכותם ייאמר שהם נמנעו מביגוד זהה נוסח חליפות העור של בני הזוג בקהאם או שמלת וחליפת הג'ינס של בריטני וג'סטין – קטסטרופות שטיח אדום בלתי נשכחות ובלתי נסלחות. קייטי וראסל, רטרוספרטיבה של רגעי הסטייל המשותפים שלא יחזרו.

ינואר 10', טקס פרסי הגראמי ה-52

ינואר 10', מסיבת EMI מיוזיק לאחר הגראמי

ינואר 10', באירוע קרן 'The Art of Elysium'

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מרץ 10', מסיבת 'וניטי פייר' לאחר האוסקר

מאי 10', בכורת 'קח אותו ליווני' בלוס אנג'לס

נובמבר 10', טקס פרסי ה-EMA's

נובמבר 10', מסיבת 'רולינג סטון' לאחר טקס ה-AMA's

דצמבר 10', בכורת הסרט 'הסערה' בלוס אנג'לס

פברואר 11', טקס פרסי הגראמי ה-53

אפריל 11', בכורת הסרט 'ארתור'

אוגוסט 11', טקס פרסי VMA's בלוס אנג'לס

דצמבר 11', באירוע קרן 'Change Begins Within'

  • עוד באותו נושא:
  • קייטי פרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully