וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפור ושיער לכלות: כל הטעויות בדרך לחופה

3.1.2012 / 18:51

למה לא כדאי לחפוף בבוקר החתונה ומה נורא כל כך בשיזוף בהתזה לפני החופה? טיפים לאיפור ועיצוב שיער שישמחו חתן וכלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קשת בשיער. מומלץ לנסות כמה ימים לפני החתונה, שלא ילחץ/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פוני הצידה. טרנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעצב השיער שגיא דהרי והמאפרת טלי פאוור מעניקים 11 טיפים יעילים לכלות שמתכננות בייביליס או איפור טלוויזיה, ומזהירים מפני מהלכים שעלולים להביא לאסון הקוסמטי הבא מתחת לחופה:

טיפים לעיצוב שיער:

1. לא לחפוף ביום החתונה - מומלץ לחפוף את השיער לילה לפני החתונה, ולא באותו הבוקר. כך השורשים של השערה יתיישבו בצורה נינוחה יותר בעת הייבוש ובעיצוב במסלסל (בייביליס). גם שימוש במסיכות או אמפולות יום לפני החתונה, יגרמו לשיער להיות שמנוני ולא נוח לעיבוד, ועלולים לגרום לתסרוקת להתפרק בקלות. חפיפה יום לפני החתונה תעניק לשיער ברק מקסימלי ביום האירוע, מה גם שפן על שיער יבש, הרסני פחות לשיער.

2. שילוב קשת בשיער - לכלות המעוניינות לשלב קשת בשיער, מומלץ לנסות את הקשת כמה ימים לפני החתונה, למשך 4 שעות לפחות, משום שלקשתות יש נטייה להכאיב מאוד אחרי שעה-שעתיים. ניתן להרחיב את הקשת מעט, ולבדוק אם היא לא חוזרת לגודלה המקורי אחרי כמה שעות.

3. מתי לערוך תסרוקת ניסיון - את תסרוקת הניסיון מומלץ לעשות חודש לפני החתונה ולא קודם לכן, משום שיתכן שבמהלך מדידות שמלת הכלה הגזרה תשתנה. לפעמים כשמגיעים לשמלה הסופית, היא כבר לא מתאימה לתסרוקת שנבחרה או שהיא לא משתלבת בנוחות עם גזרת הגב, הידיים וכו'.

בזמן תסרוקת הניסיון כדאי לבחון לא רק את כיצד היא משתלבת עם מראה הפנים, אלא גם איך היא נראית ביחס לשאר הגוף. לכן, חשוב להרגיש את התסרוקת גם בעמידה. חשוב גם להתאים את גובה התסרוקת לגובה הכלה ולשמור על פרופורציות נכונות.

4. חיבור ההינומה לשיער - לרוב, מגיעות ההינומות עם מסרקיות פשוטות וזולות מפלסטיק. מומלץ לוודא שבין שיני המסרק לא נותרו שאריות פלסטיק שעלולות להרוס את התסרוקת כשמורידים את ההינומה. במידה ויש שאריות על המסרקיה יש לשייף את השיניים שלה לפני השימוש, באמצעות פצירה.

5. טרנדים - הטרנד הבולט בימים אלו הוא פוני שהולך לצד. המראה הוא של פוני שנגזר לפני חודש וחצי, אך ניתן לגזור אותו ביום החתונה, רק שיהיה קצת מעבר לגבות. פוני כזה ממסגר את הפנים בצורה רכה ויפה, ומחמיא כמעט לכולן, באורכים שונים בהתאם למבנה הפנים. עם זאת, חשוב לזכור כי פוני כזה לא מתאים לבעלות מצח קטן.

6. בדרך לצילומים - או לאולם חשוב לזכור שאסור להישען על השיער.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טיפים לאיפור כלות:

1. איפור לתמונות סטילס או וידאו - חשוב לזכור שאיפור כלה צריך להתאים ל- 2 סוגי מדיה שונים: וידאו וסטילס ובנוסף לצילומים היא עדיין צריכה להראות טוב ב"לייב". לכן המינונים של האיפור חייבים להיות מדוייקים. הברקות לדוגמא, יכולות להיראות מאוד טוב בסטילס אבל בווידאו זה עלול להיראות מזיע, שמנוני ולא מחמיא. לכן גם המינון וגם המיקום של ההברקות חשוב: לא באזור האף, המצח והשפתיים אלא מעל עצם הלחי על מנת להבליטה. במידה ויש פצעונים, צלקות או קמטים ההברקה עלולה להבליטם. לכן, העור באזור ההברקה צריך להיות חלק וללא פגמים.

2. מייקאפ שמתאים לצבע הגוף או הפנים -בשביל לקבל מראה של עור אחיד בפנים ובגוף חשוב להתאים את צבע המייקאפ לצבע הגוף ולא גוון הפנים חשוב תמיד לאפר גם את הצוואר כי ב-99 אחוז מהמקרים הוא בהיר יותר משאר הגוף. איפור באזור החזה יש לעשות רק במידת הצורך ( אדמומיות, פצעונים וכו').

3. שיזוף - שיזוף בשמש או במכונה מייבש מאוד את עור הפנים ומדגיש נמשים ופיגמנטציה לכן מומלץ לשמור על עור הפנים ולא לשזף אותם בכלל בחודש שלפני החתונה. שיזוף בהתזה לא מומלץ, כי לרוב הפיגמנט יוצא צהוב או כתום מידי, ולא תמיד קל להתאים גוונים כאלו של מייקאפ. אם אין למאפר/ת שלך אין את כל מבחר הצבעים יהיה לו מאוד קשה להתאים את גוון המייקאפ. בנוסף שיזוף בהתזה עלול להשאיר כתמים מאוד לא מחמיאים על הגוף, שכמעט בלתי ניתנים להסתרה. שיזוף התזה גם עלול ללכלך את השמלה.

4. טיפול פנים - מומלץ לעבור טיפול פנים, לפחות שבועיים לפני האירוע, משום שכמה ימים אחרי הטיפול העור נוטה להתקלף בצורה עדינה. טיפול פילינג פנים אפשר לעשות בבוקר יום החתונה (לא משהו חדש שעדיין לא ניסית), שמטרתו להוריד את תאי העור המתים. הוא מעניק לעור הפנים תחושה חלקה וזוהרת. כך העור רענן וסופג את המייקאפ בצורה הטובה ביותר. חשוב לשים קרם לחות גם על מנת שהעור לא יתייבש אחרי הפילינג וגם במהלך ההכנות לתסרוקת ספריי השיער לא ייספג בעור. באופן כללי האמפולות המזינות לפנים שקוסמטיקאיות נוהגות לשים לפני האיפור. הן שמנוניות, והמייקאפ לא מתיישב ומתקבע על העור.

5. סגנון האיפור - לא מומלץ ללכת על איפור טרנדי ואופנתי, אלא על איפור מחמיא וקלאסי, כך הכלה תוכל לפתוח את אלבום החתונה כמה שנים אחרי ועדיין לאהוב את מה שהיא רואה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
הפקת כלות של שגיא דהרי וטלי פאוור. אלון שפרנסקי
הפקת כלות של שגיא דהרי וטלי פאוור/אלון שפרנסקי
  • עוד באותו נושא:
  • איפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully