וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: הנסיינית בודקת צלליות חדשות

שירלי אכסלרוד

5.1.2012 / 13:50

ל'קוסמטיקה קלה' יש דרישות מאוד בסיסיות מהצלליות שלה, ובכל זאת לא כל 6 הצלליות החדשות שמרחה על עצמה גרמו לה לעפעף בהתרגשות

מה אנחנו מבקשות מהצלליות שלנו? שיחזיקו מעמד יותר משעתיים, שימנעו מהנטייה להצטבר לכדי שומות ענק צבעוניות בקפלי העפעף, שלא יתפסו הרבה מקום בתיק, ושאפשר יהיה להספיק למרוח אותן עם האצבע, כשיש אדום ברמזור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
גוונים שמצריכים מיומנות גבוהה יחסית בטשטוש נכון. צלליות PALETTE NOIR TERRIBLEMENT של איב סן לורן/מערכת וואלה, צילום מסך

מארז פלטת הצלליות החדשה של איב סן לורן יפה עד סחרחורת, עד שמישהו שם החליט לצרף לו חגורת גומי עם לוגו המותג, שיאפשר לענוד אותו כמו צמיד. אז חברים צרפתושים יקרים: ברווזות פותות והכל, אבל באמת שיש גבול.

מהדורת הצלליות המוגבלת "שואבת השראה מבגדי ערב", וכוללת חמישה גוונים: ארבע וריאציות של שחור, ובמרכז לבן מנצנץ – גוונים שמצריכים מיומנות גבוהה יחסית בטשטוש נכון, משחק עם זוויות העין, ובטח לא מתאימים לסתם מריחה חפוזה. הנסיינית פ', שטובה בדברים האלה, ציינה שלא היה מזיק עוד גוון כסוף בהיר במקום אחד הכהים, אבל התפעלה מ"המרקם המושלם, מנוחות המריחה, ומהעמידות הבלתי מתפשרת - הקונספט הקלאסי של צלליות אבן לא פס מהעולם, וטוב שכך."

צלליות PALETTE NOIR TERRIBLEMENT של איב סן לורן. 390 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מתחכמים עם האריזה. צלליות של סופטאץ'/מערכת וואלה, צילום מסך

סופטאץ' ידועה במוצרים הפשוטים והמשובחים שלה, ובצלליות המצויינות בפרט, שכמעט אי אפשר לפספס איתן. הבעיה מתחילה כשמישהו מנסה להתחכם ומשיק מוצר 'ייחודי' ו'מקצועי' כמו הצלליות החדשות בקרם, שארוזות ב'אפליקטור' – שהוא לא יותר ולא פחות מעיפרון מסתובב כזה, שבקצהו ספוג, ממנו יוצאות הצלליות. הנסיינית מ' מדווחת שהתקשתה לשלוט על הכמות היוצאת מהמיכל, שהספוגית לא נוחה במיוחד ולא מפזרת את החומר כראוי, ושהיא התקשתה להיחלץ מהאירוע ללא שימוש באצבע לתיקון. הצללית עצמה חביבה פלוס, ויכולה לשמש כבסיס לא רע, אבל אין שום סיבה לא לארוז אותה בסתם שפופרת מהמניין. אם כבר החלטתן ללכת על האפליקטור, שימו לב שהגוונים בהירים להפליא, אז תרשו לעצמכן להשתולל.

צלליות CREAMY EYESHADOW STAY+ של סופטאץ'. 100 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מכאן ועד לוק של פייה, הדרך ארוכה. צלליות של ג'ייד/מערכת וואלה, צילום מסך

אי שם, במורד האבולוציה מצויות הצלליות באבקה, שמחייבות מיומנות מינימאלית, אמצעי מריחה ושתי ידיים יציבות – אלמנטים שהמדור ונסייניותיו מקפידות להימנע מהם. משום כך, הצלליות באבקה החדשות של ג'ייד לא קנו מיד את ליבה של הנסיינית מ', אך דאגו לאזן את נקודת הפתיחה הבעייתית: הגוון שנוסה, NIGHT FAIRY, היה נאה, מעושן במידה, ונצנץ בחן יחסי על עפעפיה של מ' (אם כי מכאן ועד לוק של פייה, הדרך ארוכה). העמידות המוגבלת מאוד שופרה כאשר המברשת היתה לחה. אבל בשורה התחתונה, הניג'וס היחסי במריחה לא שווה את המאמץ.

צלליות IDYLLIC MINERAL EYESHADOW של ג'ייד. 75 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
קדושה וצדיקה, אבל מה – עדיין צללית באבקה. צללית אורגנית של FARAN/מערכת וואלה, צילום מסך

תוציאו מהצללית באבקה את הכימיקלים, הטלק, הנפט, חומרי השימור, הבושם והשמנים המינרליים – תקבלו את האמא תרזה של המגזר - המינרלית של פארן FARAN, שמייצרים במצפה רמון מוצרי איפור טבעיים ואורגניים. קדושה וצדיקה, אבל מה – עדיין צללית באבקה, על כל עוגמת הנפש המתחייבת מאריזת המלחייה.

הנסיינית א', חובבת טופו וחתולים שמקפידה על איפור נטול מרעין בישין, ציינה שמגוון הצבעים מעט מוזר ולא קונבנציונלי – אלא אם את נערת קרקס, ושהיא התקשתה למצוא גוונים בסיסיים פשוטים; הצללית כשלעצמה עדינה ונעימה מאוד, נמרחת לא רע, ומתאימה למי שמעדיפה מראה מאט. גם כאן, אפשר לשפר את העמידות בעזרת מברשת לחה.

FARAN BEAUTY, צללית מינרלית - 75 שקלים. להשיג בחנות המפעל במצפה רמון; מלון בראשית; מלון מצפה הימים; חנות "משק שוורצמן" בשוק נמל ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הנצנצים המוגזמים התפזרו להם לכל עבר. צללית COLOR BOMB מס' 170 של מייבלין/מערכת וואלה, צילום מסך

במבט ראשון, הצללית של מייבלין נראית כמו מוצג מושלם של איך צללית צריכה להיות: מארז מיניאטורי ודק שנדחף לכל תיק, מחיר שווה לכל נפש, זוג גוונים חביבים (מס' 170 – כסוף מנצנץ ואפור מעושן), ואפילו מברשת קטנה למי שמתעקשת לשמור על הידיים נקיות.

רק מה, המייבלין, ערמומית שכמותה, התבררה מהשימוש הראשון כסוס טרויאני של איפור פורים עליז: הגוון הבהיר התגלה כאוורירי מהצפוי, וממש כאחיותיו הצלליות באבקה, הנצנצים המוגזמים התפזרו להם לכל עבר, על העפעפיים, הריסים, הרקות והלחיים. הנסיינית ש' גם ציינה שכדי לשלוף את המברשונית הפצפונית שצורפה למארז צריך ציפורניים ארוכות והרבה סבלנות. ביג נו-נו.

צללית COLOR BOMB של מייבלין. 42 שקלים במקום 70 שקלים, עד סוף ינואר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מצטיינת המדור. צללית לוריאל/מערכת וואלה, צילום מסך

ולסיום - בתואר התמורה הטובה ביותר למחיר זוכה הפעם צללית של לוריאל, מקולקציית הזהב החדשה. הגוון (Goldmine) הוא מהזן שאפשר לפזר בעדינות קז'ואלית צהבהבה בבוקר, או להעמיס לכדי נערת רוק מנצנצת עם רדת החשכה, הצללית רכה ונמרחת בנעימים, מחזיקה מעמד לא רע, ומפגינה נוכחות מרשימה על העין, שמכפרת על המארז הסטנדרטי.

צללית Color Infaillible של לוריאל. 35 שקלים במקום 75 שקלים, עד סוף ינואר

  • עוד באותו נושא:
  • איפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully